.
.
.
Babam benim için oldukça iyi bir spor salonunu ve öğretmenlerini kiralamıştı. Geçen haftamı orada geçirmiştim ve yeni özgünlüğümü, 'Hafif Adımlar'ı kullanmayı öğrenmiştim.Pasif bir güç olduğu için zorlamıyordu. Yan etkisi de yoktu. Gerçekten çok işime yaramıştı bu özgünlük.
U.A.'nın önüne geldiğimde beklemeye başladım. Babamın söylediğine göre Müdür Nezu beni karşılayacaktı.
"Ah, Bayan Toshi lütfen gelin! Okulun dışında beklemenize gerek yoktu, bahçeye gelebilirdiniz!"
Önümde beyaz kısa boylu bir fare vardı sağ gözündeki yara da dikkat çekiciydi.
"Siz Müdür Nezu musunuz acaba?"
"Evet o benim, lütfen içeri gelin. Ve kalabalık için üzgünüm, bugün bazı sınıfların ek dersleri vardı..."
Cumartesi gününde ne ek dersi? Bu bildiğin öğrencilere eziyet!
"Ah anlıyorum... Sınavım spor salonunda mı olacaktı?"
"Evet, bunun içinde çok üzgünüm. Normalde sınavları yaptığımız yer tadilatta..."
Her şey için de bir maazeretleri var...
Herkes garip garip bana bakıyordu... Kavga çıkarmamak için kendimi zor tutuyordum. Derken spor salonu olduğunu düşündüğüm yere girdik. Içeride düello yapan öğrenciler vardı.
"Sınava girecek öğrenci bu muydu müdürüm?"
Siyah uzun saçları olan biri bana dönüp konuşmuştu... Onu tanıyordum! Kurogiri daha önce bahsetmişti! Aizawa Shota, öğrencilerine oldukça düşkün biri...
"Evet, sınava girecek öğrenci kendisi. Adı Yuna Toshi." (Nezu)
"NEEEE?!"
Çığlık atarcasına bağıran bir öğrenci bize dik dik bakıyordu, ne olduğunu anlayamamıştım ki bana yaklaşmaya başladı. Tam önümde durup işaret parmağıyla anlımı ittirmeye başladı.
"Toshi ailesinin biricik özgünlüksüz kızısın demek. Babanın şöhretiyle Japonya'nın en iyi kahramanlık okuluna girmek nasıl bir his ha?"
Ne diyor bu dangalak sarışın? Kan kırmızısı gözleriyle dik dik bana bakmış, hatta üzerime yürümüştü. Daha fazla dayanamadım ve kolunu tutup çevirdim. Elini arkasından tutarken sırtına tekme attım.
"Başkasıyla karıştırmış olmayasın? Benim özgünlüğüm ölümsüzlük, anlaşılması en zor olanlardan yani."
Resmen hırlıyordu, neden daha önce görmediği birine bu kadar sinirliydi anlayamıştım.
"O ZAMAN GEBER!!!"
Yüzüme elini yaklaştırdığında Hafif Adımların etkisi sayesinde hemen kaçınmıştım. Tekrar bana döndüğünde Aizawa etrafını beyaz atkısıyla çevrelemişti.
"Bu kadar yeter. Cezalısın Bakugou."
"Ben neden ceza alıyormuşum!! Kendi hakkımla girdim bu okula! Oysa o baba parasıyla giriyor!!"
"Bayan Toshi zaten tavsiye mektubu almıştı ancak zamanında sınava girmediği iç-" (Nezu)
"Evet baba parasıyla girdim. Ne yapabilirsin ki?"
Müdür Nezu'nun lafını kesip, tek kaşım havadayken konuşmuştum. Bir anda Aizawa'nın atkısından kurtuldu. Eğer sinirini çıkaracaksa öldürsün diye düşündüm ve hareketsiz kaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tomura Shigaraki X Reader - My Hero Academia
Fanfiction⚠️Küfür & Argo Uyarısı!⚠️ . . . Biyokinezi özgünlüğüne sahip olan Kyoko Ishida, U.A.'ya hain olarak girer. Lov'un bir üyesi olup, babasından intikamını almaya çalışır. Bu sırada hain olarak girdiği olarak girdiği okula ve arkadaşlarına bağlanmaya ba...