Vásárlás és ismerősök

68 6 0
                                    


Angel

Mikor elmentem Arlie szobája előtt visító hangokat lehetett hallani tőle. Fat Nuggets a lábamhoz bújt és én bekopogtam a lány szobája ajtaján és kinyitottam. A látványtól elállt a szavam is, mert Arlie démoni oldala megmutatta nekem magát. Nem gondoltam volna hogy ilyen kibaszott szexi és félelmetes is egyben. Mindenhol kék fényben ragyogó denevérek voltak és mikor észre vett engem nemtudtam le reagálni hogy most mi lesz velem. Lassan közeledett felém és hát könnyes szemekkel nézett rám, majd vissza változott. A sírástól Arlie szemei világítottak, az arcán lévő szívek is meg a lábán a csíkok is. Nem szóltam semmit és le térdeltem hogy megöleljem szegénykémet. Nagyon sírt szegény és el is aludt annyira könnyezett a kis denevérem. Fel kaptam a mélyen szuszogó lányt és letettem az ágyra és Fat Nuggets is mellé mászott.

- Vigyázni szeretnél Angel kis gyilkosára? - nézek a malacomra. - Maradok veled én is és éreztetem vele hogy nincs egyedül. - ülök le az asztalához.

A rajzok amik ott sorakoztak gyönyörűek. Igaz mind egy régi kivégzését ábrázolhatja, de vannak itt tájképek is. Tetszik hogy ilyen kézügyessége van ennek a lánynak.

- Gyerünk Arlie ne add fel itt nekem! - állok fel a székről és ülök le az ágyra, majd a fejemet a combjára döntöttem.

Néhanta rá is lestem a lányra, majd annyit éreztem hogy simogatja a fejemet. Oda fordítottam a tekintetem és Arlie már nyugodtabban vette a levegőt és szuszogott is mellé. Jó volt így látni a lányt, akit szeretek és óvni akarom őt a veszélytől, ami lehetetlen lesz de megpróbálom. Valamiért deja vu érzésem volt, de nem is érdekelt mert ma nem megy gyilkolni és el viszem egy kicsit vásárolni a Pokol Plázába. Talán segít neki ellazulni hogy nyugodt legyen. Még mindig aludt, de éreztem hogy valami más rajta és nem a démoni oldalára célzok, hanem arra hogy nem fél. Általában megérzem ha valaki fél tőlem, de most jöttem rá hogy Arlie magától fél. Nem megunta a fegyenc írtást hanem a rajta felgyülemlő gyilkolás vágy. Ezért fáradt ki olyan gyorsan mint a huzat.

- Mi történt? - hallom meg Arlie rekedtes hangját.

- Kitört a belső démonod. - ültem fel az ágyon.

- Gyilkolni kell? - kérdezte felvont szemöldökkel.

- Ma nem mész gyilkolni hanem megyünk vásárolni. - mosolygok a lányra.

- Nekem jó. - von vállat.

- Gyere megcsinálom a hajad, mert kész szénakazal lett. - megyek a fürdőbe egy fésűért.

Meg kell oldanom a vágyamat Arlie iránt mert nagyon rá vagyok mozdulva. Nem akarom megerőszakolni, de uralkodnom kell magamon! Mire kiértem Arlie már várt hogy mikor megyek már ki végre a fürdőből és leült az íróasztalához.

- Kösz hogy megcsinálod a hajam. - mosolyog rám. - Ez kedves tőled. - néz rám fél szemmel.

- Nem tesz semmit. - mosolygok halványan.

Még babráltam vele egy kicsit, de sikerült egy szép kontyot össze hoznom. Arlie csodálva nézte meg magát a tükörben ami tetszett is nekem.

- Ez gyönyörű lett Angel! - csillan fel a szeme. - Hol tanultál meg így hajat csinálni? - kérdez meg.

- Ha tudsz titkot tartani elmondom. - nézek komoly tekintettel Arlie-ra.

- Bízhatsz bennem! - bólint rá.

- Mielőtt drogbáró nem lettem az eddigi életemet egy Valentino nevű stricinél töltöttem és a belső démonom kihatott rám és az érzelmi hullámom miatt is. Szóval hím kurva voltam, mert buktam a "csávókra" de amúgy a lányokat jobban szeretem. - hajtom le a fejem.

- Nem is tudtam hogy ilyen szar életed volt. - néz rám Arlie szomorúan.

Megöleltem a lányt utána intettem neki hogy menjünk mert eléggé eltelt az idő. Mikor a kocsihoz értünk már ültünk is be és mentünk a plázába. Kíváncsian nézett ki az ablakon és néha rám is nézett, de mikor megérkeztünk meglepődött.

- Nem is tudtam hogy a pokolban is van pláza. - mondja meglepetten.

- Hát pedig van. Gyere nézzünk körbe. - nézek fél szemmel a denevérlányra.

Mikor beléptünk Arlie meglátott egy pokol kutya családot és egyből rohant is hozzájuk. Én is mentem oda hogy megnézzem őket.

Arlie

Mikor megláttam Loona-t és a családját egyből rohantam hozzájuk. Ők is felismertek majd egy hosszú ölelés után jött is oda hozzánk Angel.

- De nagyra nőttél Lauren. - simizem meg Valery nővérét.

- Arlie ismered őket? - néz rám Angel.

- Igen ismerem a családot. Még előtted ismertem meg őket. - nézek a főnökömre.

- Üdv Mr. Dust! - mondják Loona-ék.

- Üdv! - mondja Angel.

Angel a szemével intett hogy menjünk mert nem akar sokáig maradni.

- Örültem nektek! Sziasztok! - ölelem meg a kis családot.

- Mi is neked Arlie! Szia! - engednek el és rohantam is Angel-hez.

- Mit szeretnél először megnézni? - kérdezte Angel.

- Fogalmam sincs. Sose voltam az a tipikus pláza cica. - mosolygok kínosan.

- Akkor először nézzük meg a Kreatívat. - mondja Angel. - Szépen rajzolsz és kell néhány cerka és papír. - ragadja meg a kezem és elkezdett húzni maga után.

Ezt elkönyveltem annak hogy ő fog irányítani. Vettünk néhány rajz eszközt nekem utána mentünk egy ruha boltba ami nekem rémálom volt, mert gyűlölök ruhát venni ezért mindig valami sötét után kotorásztam, de Angel nem engedte így helyette még a vöröses árnyalatokat is nézegettem. Szóval igen még az is eléggé kínos volt hogy bementünk a fehérneműshöz és ott nézegette rám való melltartókat, amikor én a sport melltartókat jobban szeretem és kényelmesebbek. Utána még a bugyikat is nézegette abból is tangát de mázli hogy rá vehettem a női boxerre mert nem szeretem ha bevág nekem és még a telefonost is meglátogattuk nekem telefonért. Mert olyan ugyes vagyok hogy mielőtt meghaltam volna szét lőttem. Mire végeztünk már vagy húsz szatyorral a kezünkben és egy-egy Bubble Tea-vel mentünk a kocsihoz becuccolni. Amint beültem a kocsiba Angel élvezettel nézte milyen vörös az arcom. Tisztára szégyelltem magam hogy ő fizetett nekem mindent.

- Tetszett a mai nap? - néz rám Angel fel vont szemöldökkel.

- Minden jó volt csak amikor elmentünk a fehérneműshöz kínosan éreztem magam hogy ott nézegetted a rám való bugyikat és melltartókat. - vörösödök ki teljesen a végére.

- Azért nem volt olyan rossz. - néz rám.

- Köszi a mai napot hogy itt lehettem. Máskor is csinálhatnánk ilyet. - mosolygok Angel-re.

- Nekem tetszik az ötlet. - ül a közelembe.

Most nem lettem zavarban a hirtelen közelségétől és nyugtalan sem csak kicsit zavart engem. Mikor vissza értünk kipakoltunk a kocsiból és utána be a konyhába és kiválogattuk hogy melyik zacskó kié. Mikor ez is meg volt mentünk a saját szobánkba aludni. Tetszett nekem a mai nap. Remélem megismételjük. Ezzel aludtam el este.

Kis idő után

Arra ébredtem hogy besüpped mellettem az ágy és éppen fel akartam ülni hogy megnézzem ki az, de a derekamat ölelte

- Baj van Angel? - nézek aggódva rá.

- Csak aludjunk jó? - kerüli ki a kérdésemet.

Nem szóltam semmit és gondolkodás nélkül hozzá bújtam. Nagyon puha és gyorsabban aludtam el mint gondoltam. Utoljára csak annyit éreztem hogy kapok egy puszit a homlokomra és utána kép szakadás.

🦇🕷🦇🕷 🦇🕷🦇🕷🦇🕷🦇🕷

Főnökbe Szeretve (Overlord Angel x Oc)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora