5/FINAL

252 24 79
                                    

Jisung o sabah saat 11 de kalkti. Ilk defa haftasonu bu kadar erken kalkmisti. Kahvaltisini yarim yamalak yaptiktan sonra tabaklari topladi. Saat coktan 11.28 oldugunda banyoya cikti. Dusa girip saclarini islatti. Sampuanladiktan sonra krem surup iyice yaydi. Bir kac dakika bekledi ve duruladi. Kalan seyleri de halledip dustan cikti. Ustune giyecegi seyleri secti. Siyah bir kot giydi ve siyah deri bir kemer takti. Ince belini belli etmeyi cok sevmezdi. Insanlarin onun beline bakmasindan hoslanmazdi. Bu yuzden ustune genis,siyah ve beyaz bir sweat giydi. Dislerini fircalayip saclarini kuruttu. Telefonunu ve cuzdanini alip cebine koydu. Siyah botlarini da giiyip disari cikti. Sonbahardalardi. Bu yuzden hava cok soguk degildi. Sicaki da sayilmazdi fakat gunes tam tepedeydi. Jisung kapsonunu kapatti ve yurumeye devam etti. Evi Han nehrine yakindi. Bu yuzden yuruyerek gitmeyi secti. Saate baktiginda daha 12.29 oldugunu gordu. Kulakligini takip yavasca yurumeye devam etti. Sokakta neredeyse kimse yoktu. Bu yuzden rahatca sarki soyleyebiliyordu o guzel sesiyle. Han nehrine yaklasip beklemeye basladi. Kulakligi takili bir yandan diniyor bir yandan da eslik ediyordu sarkilara. O kadar guzel sesi vardi ki, arkasindan yaklasan cocugu buyulemisti adeta. Cocuk tam Jisung'un arkasinda durdu ve telefonunu cikardi.

Jisungicinolurum_

-Arkana bak sarkici:)

Jisung kulakliklarini cikarip cebine tikistirdi ve arkasini dondu. Arkasindaki beden ondan uzun ve yapiliydi. Fakat maskesi ve sapkasindan dolayi kim oldugu belli olmuyordu. Ilk sapkasini cikardi. Gri rengindeki yumusak saclari yanlara duserken maskesini acti. Jisung gordugu yuzle donup kalirken bir adim geri atti. 

J: S-sen. Basindan beri seninle mi konusuyordum?!

Elini agzina gotururken hala karsisindaki bedeni inceliyordu. Minho karsisinda beyaz tisortunun ustune gecirdigi salas gri hirkasi ve altindaki siyah kotla cok hos duruyordu. Altina giydigi kahverengi botlar gozleriyle o kadar uyumluydu ki. En azindan Jisung boyle dusunuyordu. Minho karsisindaki kahverengi sacli cocuga bir adim atti ve bir adim daha. En son cocugu parmakliklar ile arasina aldi. Elini arkadaki parmakliklara yaslayip yuzlerini ayni hizaya getirdi. Jisung'un surati kipkirmizi olurken Minho bunu umursamayarak biraz daya yaklastirdi suratlarini. 

M: Seni seviyorum Han Jisung. Yasam kaynagim sensin Jisung. Seni gormeden once hayatimda hic bir sey yoktu. Etrafimdaki her sey sanki solmustu. Bir gun bahcede seni gordum. Arkadaslarinla konusup gulusuyordunuz. Cok guzel guluyorsun Jisung. Cok guzel sarki soyluyorsun Jisung. Konusman cok guzel Jisung. Seni her halin,e seviyorum. Saklamaya calistigin ince belini, ince parmaklarini. Her seyini her detayini. Sincaba benzemeni seninle ilgili her seyi cok seviyorum. Kabuslarimda bile seni gorunce mutlu oluyorum. 
J: Bende seni seviyorum Lee Minho.

Jisung fisilti seklinde cikan sesiyle konusmaya basladi. 

J: Gulusunu,kizmani,sasirmani,arkadaslarini eglendirmek icin yaptiklarini,sinirini bile seviyorum. Her seyini seviyorum. Kediye benzemeni,kedilerini,ellerini. 
M: Han Jisung. Benimle cikar misin hayallerimdeki adam?
J: Evet Minho, seninle cikarim. 

Minho cevabini duyduktan sonra bir saniye bile beklemeden ellerini Jisung'un beline sardi ve onu kendine cekti. Gozlerine bakip izin istedi. Jisung gozlerini iki kere kirptiginda ise dudaklari birlesti. Ikili nefessiz kalana kadar opustuler. En sonunda Minho, Jisung'a sarildi. 

M: Sana soz olsun ki kimse sana zarar veremeyecek. Seni hep koruyacagim Jisung. Eger bir gun korumayi birakirsam bil ki o ben degilim. 
J: Seni sevdigim gune minnettarim. Iyi ki o gun canim sikkinmis, iyi ki o tenefus disari cikmisim. Yoksa burada olamayacaktik. 

Minho gulumseyerek baktigi asik oldugu adama. Gozlerindeki isigi gordu. Gulumsemesi buyurken ayaklarina surtunen kediyle ikisi de ayni anda kafasini yere egdi. Jisung egilip kediyi severken Minho onu izliyordu. Han nehrinden cikip kucuk bir parka gittiler. Salincaklara oturdular. Jisung telefonundan sarki secmeye calisiyordu. En sonunda yanlislikla actigi sarkiyi begenmis olacak ki telefonun ekranini kapatti. Arkada Kissing in the Moonlight caliyordu. Jisung gozlerini kapatmis sarkiya eslik ediyordu. Minho ise onun nasil bu kadar guzel oldugunu dusunuyordu. Biraz daha vakit gecirdiler. Bu sure zarfinda zamanin nasil gectigini anlamadilar. Jisung saate baktiginda saatin coktan 5 oldugunu gordu. Minho'ya isi olup olmadigini sordu. Minho bos oldugunu dile getirdikten sonra kendini Jisung'un evinde buldu. Butun aksam boyunca oturup film izlediler. Ama bu sure zarfinda Minho hic Jisung'un ellerini ve ya sacini birakmadi. Jisung onun bu haline hep guldu. Ilk defa arkadaslari disinda bir insan onu bu kadar guldurmustu. Sevdigi adam su an yanindaydi. Daha ne isteyebilirdi ki. Minho saclariyla oynarken uyuya kalan Jisung'u fark etmis olacak ki onu kucagina aldi ve odasina goturdu. Yataga yatirdi ustunu orttu ve sacini optu. Sevgilisinin rahatsiz olmasini istemedigi icin salonda uyumakta karar kilmisti. Asagi inerken adini duymasi ile oldugu yerde durdu ve arkasini dondu. Uyku sersemi bir sekilde gozlerini acmis Jisung'a bakti gulerek. 

J: Yanimda kal, lutfen.

Minho kafasini sallayarak sevgilisinin yanina uzandi ve paramklariyla oynamaya basladi. Jisung biraz guldu ve daha sonra ikisi de kendini uykuya teslimetti. 


MERHABA! BU KADARDI! 5 BOLUMLUK BIR FIC. ZATEN SIKINTIDAN VE KASINDIGIM ICIN YAZIYORDUM. YARINDA YINE BOYLE BIR HYUNLIX KITABI YAZACAGIM. SU AN HER SEY YARIM YAMALAK ODJICHCQBOBNJ. IYI GECELER YA DA GUNAYDIN HER NEYSE ISTE SAAT SABAHIN 4.24'U ARTIK GUNAYDIN MI OLUYOR IYI GECELER MI BILMIYORUM. HEPINIZI SEVIYORUM OKUDUGUNUZ ICIN TESEKKURLER!

 HEPINIZI SEVIYORUM OKUDUGUNUZ ICIN TESEKKURLER!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Fake Hesap ^Minsung^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin