-Onlar hala sevgili mi ya.
-Aynen. Resmen yapıştı sülük gibi güzelim cocuğa.
-KimmiŞ o yapışan bakalım hanımlar ?
Tabletin ekranını aniden kapatıp bana bön bön bakan lise arkadaşlarıma baktım.Tanrım. Ne kadarda çirkinleşmişler.
-Hiiiiç canım önemsiz şahıslar. Hoşgeldin.
Yapmacık sarılmalar öpüşmeler falan. Bu mendebur suratlı karılarla buluşmamın tek nedeni yanımdaki tüm parayı evde unutmuş olup aç olmamdı. Yemek ısmarlasınlar diye yani. Çaktınız?
-Ah canım nasılsın?
- Yemeğimi söylede güzelim daha iyi olayım.
-Hiç değişmemişsin yahu!Hala aynı homini gırtlak Kumsal'sın!
Bu bana laf soktu biliyor musunuz şuan.Lise yıllarındaki çok şişmandım. Pek kafama takmazdım kilomu.Beni begenen böyle beğensin diyip habire yedim. Bu kızlar ise light kola isteyen kızlardandı. Bilirsiniz. Kilolu kızlar güya form koruyan kızlardan pek hoşlanmazlar.
-Sende hala aynı Ceyda. Bu sefer kaçıncı sevgilinden ayrıldın?
-Aşk olsun Kumsal ya.
-Şaka şaka. (Peynirgiller sülalesinin çökelek tipli kaşarı seni. Ben lisede bir sevgili bulcam diye uğraşırken kız okulu fethetmişti sarışın yelloz seniiiii.)
Yanımızda birbirimize laf sokmamızı izleyen Melda'ya baktım. Saf bir güzelliği vardı ama liseden beri Ceyda'nın kuyruğu olmaktan vazgecememişti. Ceyda kıskançlıktan onu güzel olmadığına inandırırdı, onu susturur kendi konuşurdu. Böyle tipleri hiç anlamam. Seni aşağılayan insanların peşinde neden dolanırsınız ki?
-Ee Kumsal. Yankı nasıl?
Yankı denince hemen yemekten kafamı kaldırıp "Sana ne Yankı'dan?" diyerek tehditkar bir bakış attım. Sevgilim lan o benim. Sana ne ondan?
- Ay dur hemen kızma. Merak ettim evlilik ne zaman?
-Yakında.Çok yakında.
-Kaptın yakışıklı kocayı!
Önce tabağın bitip bitnediğini kontrol ettim.Yemeğim bittiğine göre gidebilirim.
-Bak kızım. Senin bogazını sıkarım. Benim sevgilimin yakışıklı olup olmaması seni ilgilendirmez. Düzgün konuş!
-O oğlan sana nasıl bakıyor hala anlamıyorum.
-Zamanında seni değilde beni seçmiş olması sana bu kadar koydu mu ya?
Çantayı kapıp havalı havalı çıktım mekandan. Yemek bedavaya geldi siz ona bakın gençler.
Telefondan Aşkiletallam şahısını bulup mesaj yazdım.
*Bir saate evdeyim sevgilim*
*Tamam canım bende geliyorum*
Yankı...Hayatımın aşkı. İlk ve son sevgilim. Yeni nişanlandık. Üniversitedeyken tuttuğumuz öğrenci evinde birlikte yaşıyoruz. Ailemin bundan haberi yok sus caktırma. Onlar Melike'yle aynı evdeyim sanıyorlar. Melike! Can tanem en yakınım. Yankı'yla sevgili olmamda en çok etkisi olan kişi. Madem herkesi tanıttım kendimide tanıtayım. Ben Kumsal. Saçlarım karamel renginde, kahverengi boncuk boncuk gözlü, orta kilolu bir kızım. 2 aydır nişanlıyım. Sahibim var yani,beyler lütfen uzak durunuz. Hayatta çok dert gördüğüm söylenemez. Hani klasik kızlar olurya hikayelerde. Babası veya annesi ölmüş. Ay töbe Allahım çok töbe annemler sağ iyikide. Ben normal bir kızım. Bebeklerine aşık, hayalindeki meslek annelik olan normal bir kız. Hayat bana Yankı'yı vermiş ne derdi ne tasası? Kıskanın diye söylemiyorum kızlar ama Yankı'yı çok seviyorum. Hayat bana şuan lay lay li lom.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVİMDEKİ RUH
Chick-Lit"Ölüm bile ayıramaz bizi." demişti bir seferinde.Sahi, ölüm bile ayıramaz mıydı aşıkları?