n i n e

320 36 1
                                    

"Hej Reece",pozdravi me Zayn ponovo.

"Vi se znate?",upita Jay.

"Da",kažem i razgledam dalje šta bi moglo večeras da mi bude potrebno.

Čips!Trebam da tražim čips i brzo,veoma brzo da pobegnem.

Taman kada sam htela da pobegnem zaustavio me Jay:"Reece,večeras ima party kod mene,hoćeš da dođeš?"

"Ne,hvala Jay,imam večeras nešto bolje da radim",odvratim mu.Je neću ni ne smem Emmu da ostavim jer mi ja veoma kratko vreme prirasla srcu."Neću večeras ništa da otkažem."

"Ti si se petkom uveče sa nekim dogovorila?",upita me Jaz a ja podignem obrvu na to."Reece,ti si mi obećala da ćes da me čekaš dok se ne zaljubiš u mene."

"To je bilo u petom razredu budalo",kažem i iznervirano ga pogledam."Jel to bilo sve?"

"Dobro,kada se nisi zaljubila u mene,kaži mi bar na koga sam te izgubio",nasmeje se Jay ironično."Ko je taj?"

Moj pogled brzo padne iza Jay'ovih leđa i meni se usne razvuku u osmeh:"Zayn."

"Zayn?Čekaj...ovaj iza mene?",upita Jay i pokaže iza sebe te se okrene.Zayn me pogledao iznenađeno a ja njega molećim."Ti si znači ukrao buduću devojku?"

"Kao prvo da i kao drugo...ne verujem da je tvoja buduća devojka,Jay.",Zayn laže za mene i ja sam od sreće mogla da skakućem,ali to ne bi bilo prikladno jer sam u marketu.

Jay još uvek gleda u Zayn'a i ja se smejem."Pa Jay,srećno na party večeras,ja moram sad da idem",kažem i prolazim pored Jay'a,uhvatim Zayn'a za ruku i povučem ga za sobom.

Kada stignem do kase puštam Zayn'ovu ruku i krenem da stavljam proizvodi na traku(to je ona pokretna traka valjda znate na koju mislim)."Mogu li možda znati sa kim ćes da se nađeš večeras pa si morala da lažeš Jay'a?",upita me Zayn.

"Noop",kažem i uzmem papirnu kesu gde stavljam sve stvari koje sam kupila dok prodavačica skrenira ostale proizvode."To je tajna.Hvala,inače da mi nisi pomogao ja ne bih mogla da se oterasim Jay'a.Imaš nešto dobro kod mene."

"Ako imam nešto dobro kod tebe onda mogu od tebe da zatražim da ne budeš više toliko na distanci i odsutna?",upita me Zayn i ja otpuhnem."Sada nemoj da kažeš ne ili neću više da ti pomažem.Koliko znam Jay'a on će me u ponedeljak da pita kako je prošao dejt-i bilo bi loše da sazna da nije ni bio dejt,jel da?"

"Ok Zayn,imaš me",otpuhnem i platim račun koji mi prodavačica kaže i uzmem kesu."Mi smo od danas zvanično prijatelji.ALi ja sada moram da idem kući.Dodaj me na facebook(mislim da bi bilo glupo da napišem fejsbuk pa sam tako),pa ti tu mogu dati broj telefona."

"Okej,sve super,Reece",kaže nasmejano Zayn."Vidimo se onda i da,ostavi sutra slobodan dan."

"Možda",kažem ikrenem kući a Zayn se vraća unutra da traži svoje stvari.Reece se sad sprijateljila sa Zayn'om sada će valjda Mandy da ostavi na miru i onda je sve dobro.Želim bez problema i svađe da izađem iz opklade.

Htela sam ja da uzmem možda čips?

Fake-Nerd || »Zayn Malik || Prevod na srpskomWhere stories live. Discover now