Nightmare

885 45 327
                                    

Siz beni ağlatmak istiyorsunuz resmen😭😭😭😭
Vegaspete etiketinde birinci olmuşuz💗💗💗💗💗💗
Hepinize çok teşekkür ediyorum<33

***
Yüzümde tüy hafifliğinde gezen dudaklar ile gözlerimi ağır ağır kırpıştırarak araladım. Aralanan gözlerim direkt dün beni mahveden ve daha sonrasında da ilgilenip kolları arasında uyutan adamla, eşimle karşılaştı. Yüzüme yorgun bir gülümseme kondurup kollarımı ona sardım. Boğuk çıkan sesimle ''Günaydın.'' dedim. Dudakları hala yüzümü okşuyordu. Öpücükleri arasında, 'Günaydın' diye mırıldandı.

Ensesindeki tutamlarla oynarken, ''Ne zaman yola çıkacağız?'' diye sordum. Kafasını biraz uzaklaştırıp, ''Öğleden sonra.'' cevabını verdi. Kafamla onaylayıp arkamı dönmek istediğimde kalçamdan başlayıp tüm vücudumu keskin bir acı kapladı. Tıslayarak geri yattım. ''Al, iç bunu.'' Yan tarafa uzanıp bir şeyleri karıştırdı. İlaç paketini çıkartıp bana uzattı. Dudaklarıma bastırdığı ağrı kesici olduğunu düşündüğüm ilacı hemen aldım. Komodinin üzerinden bana pet şişeyi uzattı. Ona baktığımda bıyık altından güldüğünü fark ettim. Suyu içmeden hemen önce ''Gülme.'' dedim ve şişeyi kafama diktim.

''Sen istedin.'' dedi sırıtışı genişlerken. Dibini gördüğüm şişeyi odanın herhangi bir yerine fırlatıp onu üstümden ittim. Acıya aldırmadan arkamı döndüm ve biraz daha uyumaya çalıştım. Anında belime dolanan bir çift kolu ve kalçama dayanan sert kasıkları hissettim. Aslında kıçım o kadar da acımıyordu.

Kendimi kasıklarına sürtmeye başladım. ''Pete..'' Kesik nefesiyle beni uyarmaya çalışsa da nafileydi. Şu an uyarılan tek şey aletimdi. Kafamı arkaya yaslayarak saçlarımın yüzünü okşaması sağladım. Bir elimi arkaya atarak saçlarını okşadım ve, ''Devam et.'' dedim. Dün gece ikimizin de çıplak yatması işime gelmişti. Kasıklarını biraz uzaklaştırarak kendini çekti ve yavaşça içime kaydı. Göğsünü tamamen sırtımla birleştirip arkadan sarıldı. Sıklaşan nefeslerim arasında, ''Şimdi neyinim peki?'' diye dün geceye atıfta bulundum.

Omzumun üstünden öperek, ''Hayatım, sevgilim, eşim, sevgilim, her şeyim.'' İçimde hızını artırdı. Dün ısırdığı yerleri öptü, kokladı. Sevgisiyle sardı bedenimi, ruhumu. Zevk noktamı kısa süre içerisinde bulup ikimizi de doruğa çıkardı. Vücudum titreme sardı. Elini penisime sararak daha da yaklaşmamı sağladı. Birkaç vuruş sonrası titreyerek eline geldim ve o da sıcak sıvısını içime bıraktı. Nefeslendik o pozisyonda bir süre.

İçimde yavaşça çıkıp bedenimi kendisine çevirdi. ''Vegas.'' O an aklıma bir şey geldi. Söylemeyi unuttuğum bir şey. ''Geçen gün birisi..'' Sözümü yarıda kesen onun telefonu oldu. Ekranda tanıdık ismi görmemle gözlerim büyüdü. Vegas telefonu kapatıp geri yerine koydu. ''Bu adam..'' dedim. Vegas'ın değişen göz bebekleri bana döndü hemen. ''Nereden tanıyorsun sen bunu?'' Sert ses tonu ile sorduğu soruyla irkildim.

''Şirketine geldiğimde önümü kesti ve bana 'Sevgiline Colbert dersen yeterli olur' dedi.'' Hızla yataktan kalkıp eşyaları toplamaya başladı. Ağzında bir küfür savurup benim tarafıma geldi. ''Çabuk kalk ve hazırlan. Öğleden önce döneceğiz.'' Hemen telefonunu alıp birisini aradı. ''Uçuş erkene alındı. En kısa süre içinde jet hazır olsun. Güvenlik önlemlerini en üst seviyeye çıkartın.'' Panikle ayaklandım ve hemen elime geçeni üstüme geçirip Vegas'ın yanına gittim. Silahının şarjörünü kontrol edip beline taktı. ''Vegas, ne oluyor?'' Endişe fazlasıyla sesime yansımıştı. Yanıma gelip yüzümü avuçları arasına aldı ve alnımdan öptü. ''Korkma. Ben hemen geri döneceğim.'' Hayır. Hayır beni burada bırakamazdı. Tekrar bunu yaşayamazdım.

Hızla kafamı sağa sola salladım. ''Hayır, hayır beni burada bırakamazsın. Gitme.'' Hemen kolları arasına çekip titreyen bedenimi sardı. ''Bebeğim seni burada falan bırakmıyorum. Sadece yapmam gereken bir iş var. Hemen döneceğim. Eğer dönmezsem ya ölmüşümdür ya da yakalanmışımdır. Tamam mı?'' Güvenmeliydim ona. O öyle değildi. Onun gibi değildi. Vegas beni bırakmazdı.

Betrayal or Love || VegasPete Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin