ავტორის pov
1734 წელი, მინების დინასტია. ტახტზე მთელს მსოფლიოში ცნობილი, უგულო, სასტიკი და ცივსისხლიანი იმპერატორი მინ იუნგია რომელმაც სისასტიკით გაითქვა სახელი. მას ოთხი ძმა ჰყავს ჯიმინი, ჯონგუკი, ჰოსოკი და თეჰიონი, ისინი ერთადერთი ნდობით აღჭურვილი პირები არიან იუნგისთვის. სამეფოში გადატრიალება ხდება. იმპერატორს ვიღაც შეთქმულებას უწყობს. მაგრამ ვინ იცის მომავალში რა მოხდება.
----------------------------------------------------2022 წელი, სეულში სიწყნარე და სიმშვიდე სუფევს. ახალგაზრდები ყოველ წელს ჩამოდიან კორეის დედაქალაქში იმისთვის რომ კარიერა აიწყონ და მომავალში რამეს მიაღწიონ. არც ეს წელი აღმოჩნდა გამონაკლისი. დედამიწის ერთ-ერთი უმშვენიერესი ქვეყნიდან, საქართველოდან ხუთი ახალგაზრდა გოგონა ჩამოვიდა იმისთვის რომ კორეაში ახალი ცხოვრება დაიწყოს. ისინი ბავშვობის მეგობრები არიან, ლიკა, ანა, ნინო, სალომე და მარი. ერთი შეხედვით ჩვეულებრივი მაგრამ მეტად საოცარი და მხიარული მეგიბრები არიან. ერთად ბევრი რამ გამოიარეს, წყენა, ტკიბილი, გულის ტკენა, სიხარული, სიყვარულიც კი მაგრამ ბედს არ შეუშინდნენ და მაინც მედიდურად ცდილობენ ადგილი დაიმკვიდრონ ამ სამყაროში.
მაგრამ არავინ იცის ბედი რას უმზადებს ადამიანს. იქნებ ეს ყველაფერი დასაწყისია, დასაწყისი იმ ყველაფერის რაც მათ შემდეგში გადახდებათ. ყვეფერ ახალის და დიდი თავგადასავალის პატარა დასაწყისი.
ავტორი:
აი ისევ ახალი ფიკი. რავი მგონი ცუდი არ არის. აქამდე მხოლოდ კომედიას ვწერდი ახლა კი მომინდა რამე უფრო სერიოზული დავწერო. ვიცი ჯერ წინა არ დამიმთავრებია და უკვე ახალი დავწერე მაგრამ გულმა და ვერც ჩემმა დამ (😂) ვერ მოითმინა და დავდე. იმედია ძაააან უაზრობა არ არის და მოგეწონებათ😅😅☺😊 დააკომენტარეთ და დაავოუთეთ. მიყვარხართ ყველაა💜💜💜💜💜💜
ВЫ ЧИТАЕТЕ
⏰დროში მოგზაურები⏰
Детектив / Триллерარანაირი სპიოლერი, ყველფერს ფიკში გიაიგებთ. სასიამოვნო კითხვას გისურვებთ💜💜💜💜