1.🌌

672 20 0
                                    

Németh Laura vagyok. 19 éves. Pesten lakok a szüleimmel. Van egy húgom Viki. Ő 16 éves. Általában együtt járunk bulizni.

Ma itt lesz koncertje t.danny-nek. Viki odáig van a srácért. Én nem ismerem de muszáj mennem mivel még kiskorú.

Fél ötre oda értünk és vártunk 1,5 órát.

- Amíg te bulizol én itt leszek mivel engem ez nem érdekel. Ha vége gyere ide.- Vázoltam Vikinek.
Ő elment én meg végig ott ültem a pultnál.
1-2 óra múlva oda ült 2 srác mellém.

- Szia.- Köszönt az egyik. Barna haj, kék szem.- Táncolunk?

- Persze.- Mosolyogtam rá. Kezét nyújtotta amibe bele is kapaszkodtam és így mentünk táncolni.

- Hogy hívnak Hercegnő?- Kérdezte tánc közben.

- Laura. Téged?

- Dani. Örülök, hogy találkoztunk.- Mosolygott rám.- Iszunk valamit?

- Nem lehet. Vezetek, és a hugom is itt van.- Húztam el a szám.- De minden esetre az instámat meg adhatom, persze ha nincs ellenedre.

- Örülnék neki.- Mosolygott rám. Istenem az a mosoly! Megadtam neki az instámat. Közben már leültünk.

- Mikor van vége a bulinak?

- Már vagy 10 perce vége van.

- Baszki. Ne haragudj mennem kell. Majd beszélünk. Szia.- Álltam fel és szaladtam a hugomért. Hol van? Megbeszéltük, hogyha vége van oda jön a pulthoz. Szerencsére megtaláltam. Egy sráccal táncolt.- Viki! Most azonnal jössz.- Fogtam meg a kezét és húzni kezdtem. Elmentünk a pult mellett ahol Dani rám mosolygott.

- Oké, mi bajod van?- Kérdezte amikor haza értünk mert meg se szólaltam a haza úton.

- Viki. 16 éves vagy, megbeszéltünk valamit. És te mit csinálsz? Egy full idegen sráccal táncolsz.

- Azért mert te nem, én hadd érezzem már jól magamat.

- Rohadj meg. - Mentem fel a  szobámba.

- Nana, lányok mi történt?

- Az, hogy elegem van a hugomból.- Majd be csuktam az ajtómat.
Megnyitottam az instát és lefagytam.
Dani, az a Dani akiért oda van Viki...
Te jó ég.

Insta beszélgetés

- Sziaa.- Írta.

- Helloka.

- Mi történt? Idegesnek tűntél.

- Ja csak a hugom...nem jött oda a pulthoz pedig megbeszéltük. Mindegy is, már itthon vagyunk.

- Akkor jó. Holnap egy kávé?

- Legyen. LUMEN, 9 óra?

- Tökéletes. Akkor majd találkozunk. Jó éjt.

- Ne késs. Jó éjt.😘

Vissza való világba

Boldognak éreztem magam. Izgatott voltam.
Na várjunk. Mit vegyek fel? Nem Laura. Ez csak egy kávé, ne told túl.
Egy fekete toppra esett a választásom egy kék rövid farmerral társítva.
Jó mivel elmúlt tíz aludni kéne.
Nehezen de sikerült.

így kellett történnie?[T.danny]|✓|Where stories live. Discover now