@zaynahara

931 32 4
                                    

zaynahara teşekkür ederim(:

1- zaynahara kimdir?

Adım gerçekten Zayna Hara. Düşünülenden daha toy olan biriyim. Polis olmak isteyen veya askerlik gibi gayem var. Tokatlıyım ancak İstanbuldayım uzun zamandır.

2- Sevgili Zayna yazmak sana ne ifade ediyor?

Okumaktan çok yazmak sanki kafamda biriken kelimeleri paylaşmak gibi. Bazen sessiz kaldığımda,çok dolu olduğumda zihnimi boşalan bir kaçış yolu gibi.

3- Yazarken olmasa olmazım dediğin üç şey?

Sessiz bir ortam, slow bir müzik ve ilham sanırım

4- İlham hemen gelen bir şey değil biliyoruz. Seninde tıkandığın ve pes etiğin anlar oldu mu hiç?

Oldu,hem de çok. Ama bırakmak hiç istemedim. Biraz hırslı bir insanım ben,gerçekten yazdıklarımı birilerine beni tanımadan okutmak benim için büyük avantajdi.

5- Yazarken en zorlandığını sahne diye sorsam?

Beni zorlayan sahne yoktu,pek kendi duygularımı katmıyorum. kitaplara öyle olursa kitaplara da yansır ruh halim ancak illaki bir cevap gerekiyorsa Yakut'un babasının kendini astığı zaman derdim.

6- Ruh halimi katmıyorum dedin peki sen yazdığın kurgulardaki duyguları hissederek mi yazıyorsun?

Kurguya göre değişir. Duygumu katarak yazmam, çünkü ben hepsine bir kişilik vermişim zaten. Ama beni zorlayan kurgu tabii ki şu an CESUR ZÜMRÜT. Duyguları yansıtmak adına yapılan betimleme ve tasvir beni yoruyor.

7- Göz bebeğim dediğin kurgun hangisi?

Asla ayırt etmiyorum, hepsini severek yazsam da ilgi gören kitap bir tık önde oluyor sanırım...

8- Yazmak için dinlediğin özelikle bir şarkı yada sanatçı var mı?

Çağan Şengül, Perdenin Ardındakiler, bazen ise piyano ve keman sesi olabilir. Bunlar çoğunlukta

9- Aldığın en kötü yorum diye sorsam?

Çok aldım,fazlasıyla da linç edildim. Ama en kötüsü ailemle ilgili olandı.

10- Anladım, son sorumuza geldik gelecekte yazarlık ile ilgili en büyük hayalin ne ve gerçekleştiğini görebiliyor musun?

Biraz daha zaman geçtikten sonra kitap çıkaracağım ve şu anda henüz hiçbir hayalim tam olarak gerçekleşmedi

Eminim hepsi gerçekleşecek ve muhteşem yerlerde olacaksın(: bizde seni gururla izleyeceğiz.


Eminim hepsi gerçekleşecek ve muhteşem yerlerde olacaksın(: bizde seni gururla izleyeceğiz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




zaynahara yazarımıza soru sorabilirsiniz?

Bol bol yorum ve oy istiyorum (:

YAZAR KÖŞESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin