Mike je tak ...

388 25 0
                                    

JJ ..říkáte si že sem zas přidala další část :3 ^^ ale nemohla sem se dočkat až sem dám new část :* :D :)

Pohled Loly ^^

Tak už asi poměřeně 2 týdny sedím s tím Mikem (Majkem) no mám ho ráda .. jako kamaráda, né jako něco více.. né že by jakože nebyl sexy to neříkám, ale ....

+Lolo neruším tě?!

zařval na mě učitel

-Nene, naopak pane učiteli přemýšlela sem nad novou látkou

+Dobře takže si uděláš referát na téma Vlkodlaci a myslím si že Mike by ti mohl pomoct. Učitel na nás dva mrkl a já že co tím k sakru myslí ? aha ... no takže nám vlezl asi do mysle a pak sem se na něj jen zamračila ...

+Lolo snad chce ještě další? Na téma Přeměna Vlkodlaka nebo něco jiného ? Řekl s vážným obličejem^^

-Néné, Pane učitele já - já .. jen přemýšlím už.

+Tak to je dobře

*****************************************************************

(menší info ~~ bude flasback (neboli minulost)

*****************************************************************

Zazvonila Mike hned vypadl ze třídy, a já sem ho nestihla zahlédnout kam odešel, šla sem tedy k mé skříňce a dala tam 4 čísl. kód kterým sem se mohla do té skříňky dostat.Někdo se mě pak, ale dotkl.

Pohled Mike^^

došel sem za Lolou a zeptat se jí na něco, ale nechtěl sem jí moc vylekat a proto sem na ní jen tak šáhl a Lola se koukla a pravila :

-Co potřebuješ Mike ?

+Dej mi tvoje tel. číslo prosím

-Na co ?

+Nezapoměla si ? Máme dělat ten referát a lepší bude když vše budeš dělat přímo odemě než z nějakého internetu nebo-li wikkipedie.cz ....

-Ajo, promiň zapoměla sem .. jo moje tel. dej mi prosím mobil

dal mi jeho mobil vyfotila sem se mu a dala to jako na profil volajícího, a on nechápal, ale jinak natukala sem svoje číslo.

Pak sem mu ho vrátila a dala mu můj mobil jelikož už pochopil udělal to samé co já.

-Dobře máš řidičák ?

+No mám, ale nemám auto jaksi sem na mě zasmál a já mu úsměv oplatila.

-Takže nás vezmeš k tobě domů mým BMW-čkem.

+Dobrá tedy čekám na tebe před školou, nevíš jinak jesi je tady ve škole nějaká smečka ?

-Jo, já úsmála sem se

+no tak dobrá tak na obědě

-Jojo zatím ahoj

Zazvonilo a já se znovu musela vrátit do třídy, už tam seděl i Mike který se na mě díval tak divně ... no zamilovaně jak jinak bych to řekla

*****************************************************************

No takže už jsme měli 5 hodin rychle to uběhlo a šli jsme na oběd, byla sem si tak nejistá vždy sem seděla jen s Davem, ale ten tam měl teď tu ''jeho'' Milou Violetu.. kterou sem k smrti nesnášela, ale Mike nebyl taky na větvi každá holka ho milovala kromě mě ... a na celou Jídelnu Zařval:

Lol! pojď sem ! (Lol mi říkaj Blízci)

Všichni se na mě otočili, a já musela jít protože bych se jinak cítila trapě a on na mě hned

+Máš hlad ? Dnes ti to mimořádně moc sluší.. poklonil se mi no tak teda dobře usmála sem se

-Tobě taky, Jó hele tady máš klíče od BMW a už ho běž zahřát krasavce, tak tedy šel, nemusel poznat jaké to je auto, bylo to jedno s těch nejhezčích aut.

Dojedla sem oběd a šla k BMW, Mike už seděl v mém krásném autu, ale jak mě spatřil tak nemohl odvrátit zrak, proto vztal jak Gentleman a šel mi otevřít dveře. Byl tak milí a nevím co dál.

-Děkuju ti, jsi jak pravý gentleman !

+A nejsem snad? Pousmál se

-Ale jo jsi (chtěla sem mu udělat radost...)

Naše cesta k němu domů trvala asi tak 20 min.. no bylo 16:00, no mám čas do 20 tak snad to stihneme.

+Hele nechceš vodu nebo něco ?

-Jo voda bude stačit

donesl vodu, a po pár minutách došli i jeho rodiče

/Dobrý den a vy jste se mě zeptali ?

-Dobrý den já jsem Lola, ale říkejte mi Lol

/Těší nás a na čem pracujete ?

+Mami prosím tě .. nerušte nás musíme jít pracovat.

Jeho rodiče odešli, ale myslím že sem jim zasmradila domov.. byla sem plná nejistoty.

+Tak a teď začni psát, budu ti říkat to co máš psát. Jsem totiž na světě přez 3 00 let. Určitě déle než ty, ale už piš

*****************************************************************

Tohle bude to co říká Mike, Lole

*****************************************************************

Upíři a vlkodlaci

Vlkodlaků a Upírů je na světě mnoho, bývají k nepoznaní.Vlkodlaci se ve vlčí a v lidské podobě dají poznat normálně ... Teda Upíři je poznají, víte jak ? To je tím že Vlci smrdí jak .. něco dlouho nekoupaného, ještě bych chtěl/a doplnit pokud souložíte s vlkodlakem/upírem (prostě mužem) antikocepce (nwm jesi to mám dobře .. :D )vám nepomůže, jejich ''spermie'' :D jsou 3x silnější než ty lidské! A proto POZOR! VARUJI VÁS!,a teď k věci.

Vlkodlak: Vlkodlak může se do vás vtisknout: bude vás moc milovat, potřebu vás chránit, nechat si vás jen sám pro sebe.

Smečka se skládá z více než 2 vlkodlaků, Alfa samec (Alfa) bývá velitel co Alfa rozkáže své smečce tak to musí splnit.

Při souložení, vás může omylem vlkodlak kousnout, a stane se z vás vlkodlak je to jen 50 na 50 že vás kousne.

Upíři: Upíři jsou nevypočitatelní běhají větší rychlostí než Vlkodlaci, ale u Hybridů to tak není, když upír nebo vlkodlak má 2 šance, buď zůstat vlkodlakem na vždy, a nebo se zkusit změnit, dá se to 2x, ale pak už pokud promrháte tyhle dvě šance tak se z vás stane hybrid.

Vysvětlení: Narodil/a jste se jako vlkodlak/vlčice/upír/upírka .. pak chcete zkusit, ale něco nového proto se necháte od vlkodlaka kousnout tak budete vlkem místo Upíra.... a takhle můžete mít na to 2 šance, pak je možnost že se z vás stane Hybrid. Hybridi jsou nejsilnější, ale to je lež, nejsilnější je ten který má v těle nejvíce jedu (upířího, nebo vlkodlačího).

Napsal/a: Mike Wolf a Lola Everling.

Děkujeme za pozornost. :)

Snad si toho budete vážit ! :D protože to píšu přes hodinu ! :D :D

Upíří Vs VlkodlaciKde žijí příběhy. Začni objevovat