Untitled část 1

126 4 0
                                    

Blížil se den svatby Zayn a Perrie.Celá Zaynova a Perrina rodina, kamarádi a rodiní příbuzní se chystají, nasednou do letadla a letět na Hawaii kede se to odehraje.

V domě Zayna a Perrie:

Zayn: zlato, kde mam sako?

Perrie: Miláčku,jak to mam asi vědět je tvuj bordel

Zaynova Máma(trisha): Zayníku, nezapomen že kdo hledá ten najde

Zayn: Ale mami já heldám už 10 minut a zatim jsem ho nenašel!!!! (řekl zvýšeným hlasem)

Zaynova máma: oooo můj bože, Saffo běž mu pomoct hledat

Saffa(zaynova sestra): ježiši, ten je neschopnej, ani vlastni sako si nenajde.(řekla otráveně, s úsměvěm na rtech) Doufám že víš co si bereš!? (vtipně podotkla)

Zaynova máma: prosimtě běž, nebo mu pomoct

Perrie: nevim jak vy ale já mam zbaleno (hrdě prohlásila a na zem položila tři obrovské kufry a dvě malé tašky)

Waliyha(Zaynova starší sestra): hmmm....to sis toho moc nevzala(pousmála se a přikívla). To abys tam chodila nahá.

Perrie: Walli, ty seš ale blbá(začla se smát).

Waliyha: no co tomu perverzákovy by se to líbilo, že jo Zayne!!!?

Zayn: tak už jsem to sako našel a myslim že mam vše(zamyšleně si oddychl)

Saffa: tys ho našel? snad JÁ JSEM HO NAŠLA(naštvaně se koukla na Zayna a praštila ho do ruky

Zayn: jau....tak jdeme? máte všechno?

Perrie:jasně zlato já mam, ale ty aby sis něco nezapoměl......

Doniyha(Zaynova sestra): jo ty jeden sklerotiku

Waliyha: no jo pervezzáku máš VŠE co budete potřebovat...? (s nadzvyhlím obočím se na Zayna pousmála)

(Perrie a Zayn se na sebe zamyšleně koukly ) naráz řeknou: ehmm....jo....asi....jo

Zaynova máma: Waliyho,.......psttt(šeptla) je tu Saffa.....

Doniyha: ale mami.....saffa už není malá

zaynova máma: no ale to neznamená že to musí slyšet

Zayn: ta už toho slyšla(usměje se, přitulí se k perrie a sáhne jí na zadek)

Perrie:(odtrhne Zaynovu ruku a kývne na Zayna jako že Ne)

(všichni se na Zayna a Perrie dívají, udivením a výrazem že se to nehodí)

Zaynova máma: hele já mysliž na to budete mit času dost......takže jdeme nosit kufry

Zayn: okey

(všechny věci naložily do auta ajely na letiště kde čekaly na Perriinu rodinu)

Zayn: ježiš honem fotografové a noviáři, k*rvy jedny, jednu bych jim dal do dršky

Perrie: Zayne, klid já vim co si zažil ale musíme jít nebo tu svatbu nestihnem....

Zayn: to bych si nenechal ujít nerad bych strávil svatební noc ve vězení

(všicni nastoupily do letdla a po pár hodinách přistály na státním letišti v Hawaii , aniž by jakékoliv média věděly kde se nachází)

šéf letiště: (nadšeně přiběhl) dobrý den ani nevíte jaké je mi potěšení se s vámi potkat. hrozně vás obdivuje moje dcerka, myslíte že by ste se ji podepsal?

Zayn: a.......ano jistě ale prosím nezveřejnujte ji zatím......děkuji moc

šéf letiště: támhle na vás čekají dodávky. můžete si do nich dát věci a zavezou vás na místo svatby......hodně štěstí(potřásl Zaynovi a Perrie rukou)


děkuji za to že ste si přečeli 1 část příběhu Now I'm Ready, příště se dozvíte jak dopadne svatba a co dalšího se přihodí (jinak můžete najít chyby, skoro vůbec jsem to nekontrolovala :D )















Now I'm ReadyKde žijí příběhy. Začni objevovat