~~~
Heycanla sonuçları bekliyordum, dört gözle en büyük hayalimin gerçekleşmesine az kaldı, evet kendimden emindim az çalışmadım ki sınav çok iyi geçmişti.
Annemi hayal kırıklığına uğratmıyacağım, onun için her şeyi yaparım, dünyayı yak deseler yakardım. Ona olan sevgim sonsüz o olmasa ne yapardım bilmiyorum.
İki yıl önce kalp krizi sonucu ölen babam dışında kimsemiz yok zaten, ama onlar bana yeterde artar bile.
Annem ve babam birbirine aşık olup evlenmek istediklerinde aileler izin vermediği için kaçmak zorunda kaldılar, İstanbul'a gidip orda yaşamışlar, ama yine rahat bırakmamışlar namus diye onları takip eden dayılarım olacak şerefsizler annemi vurup kaçmışlar.
Ablam olacaktı, ne güzel değil mi.
'Ablaaaa' diye seslenecektim, bana bağırıp sonra barışan bir abla, bana kızıp sonra çikolata veren bir abla, ne güzeldi değil mi
Bu olanları her gün uyumadan önce dinlerim annemden hikaye dinler gibi, aslı ve keremin aşkını dinler gibi.
Mesaj sesiyle bakışlarımı bilgisiyara yöneltim, mesaj gelmiş....
"anneeee mesaj geldi koş koş" diye bağırdım mutlulukla. 'Allahım lütfen olsun ' diye düşünürken annem köpüklü eliyle odama girdi, şu stresli halimle bile güldürdü beni.
"baktın mı kuzum, neresi Ankara mı" dedi oda heycanla benimle heyecanımı paylaşması onu sevmeme sebepimi artırıyor.
"yok anne daha bakmadım seni bekliyordum, sen bana uğur getirirsin" deyince yüzünde bir tebüsüm oldu.
"tamam kuzum hadi aç bakalım, emin ol ne olursa olsun seninle yine gurur duyacağım" bana gelerek konuştu ve yanımda yani yatakta oturdu ve köpüklü ellerini havada bıraktı, meraklı bakışları önce bende sonra bilgisayarda dolaştı.
"açıyorum, hazır mısın anne"
"şapşal kız, senin hazır olman gerek"
"hazırım ben hadi aç... Aç... Aç... Açtım" deyip gözlerimi yumdum ve tuşa bastım.
Hazır değil mişim, tüm öz güvenim yerle bir oldu .
Annemin çığlığıyla gözlerimi açtım ve baktım bende oysaki çok korkuyordum ama meraktan da ölüyorum.
"ohaaaaa, anneeee kazanmışım Allahım dualarım kabul oldu" dedim hem bağırarak hemde sevinerek, sonunda istanbulda kurtuluyorum. Gözlerim doldu
"kuzum niye ağlıyorsun"
"mutluluktan anne, o kadar hayal ettim ki gerçekleşmiyecek kadar güzel" deyince annem köpüklü elleriyle bana sarıldı ve ikimiz ağlamaya başladık.
İlk mutluluktan olsa babamı hatırlayınca daha şiddetlendi ağlamam, babamın isteği üzere hukuk'a yönelmiştim, adaletin sağlanmasını o kadar istiyordu ki, beni böyle görmesini isterdim.
Bana gururla bakmasını, benimle övünmesini, hatta ve hatta hava atmasını isterdim.
"tamam kuzum bu kadar ağlamak, daha baştasın ama en büyük adımı atmış sayılırsın" deyince kendini çekip yüzüme baktı kızarık gözleriyle ve dudağındaki tebessümle.
"iyi ki varsın annem" dedim yarım bir gülüşle
Günler geçiyor, her şeye alışılıyor ve biz büyüyoruz. Büyümek zorunda kalıyoruz, kim tahmin ederdi ki hayaller bile kötü bir sonun başlangıcı olacağı.
~~~~
Yeni hikayeye hoş geldiniz, umarım beğenirseniz .
Aklımda bir çok şey var hangisini yazsam diye düşünüp duruyorum, ama maceralı bir şey arayan varsa şimdiden kemiri tak yolculuğumuz uzun ve tehlikeli olacak, dikkat et. emin ol maceranın en güzelini ve heycanlısını yaşayacağız gözünü kırpmadan okuyacaksın ve devamını dört gözle bekliyeceksin.
Hadi bismillah 🤲🏻🤲🏻
İyi okumalar herkese 🌪️🌪️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IŞIĞIM SÖNDÜ
Romansa'Nasıl mı oldu... Çok basit, güvenmemem gerekenlere güvendim.' 'Çok yakın olduğunu düşündüğüm kişiler çok uzaktaymış' 'Başka bir evrene girdim bir yanlış yüzünden, inanılacak gibi değil' 'Hayatımı bir çift gururla bakan gözlere adamışken, nas...