A következő napokban Bella egyszer sem került büntetőmunkára. Mintadiákként viselkedett és nem jött ki a sodrából. Még akkor sem mikor Flint kikerült a gyengélkedőről és azzal fenyegette Bellát, hogy jövőre nem kviddicsezhet mert egy őrült lotyó. Persze Piton majd pont a legjobb játékosát nem engedi játszani pff... A ruháját viszont nem engedte vissza, így McGalagony sőt még Piton is minden óráján plussz feladatokkal bombázta, de Bella nem bánta. Megszokta már, hogy kétszer annyit tanul mint bárki más. Egy napon a reggelinél is éppen körmölte még Pitonnak az élő halál esszenciáról szóló két méteres dolgozatát, miközben a többieknek csak egyet kellett, és közben Dahp áradozását hallgatta P.ről. P-nek hívták Pault ha sokan voltak körülöttük, amikor is megérkezett a szokásos reggeli bagolyposta. Bella meglepetten nézett mikor baglya leszállt elé és a szokásos reggeli próféta mellé még egy gondos kis borítékot is kapott. Megsimogatta a madarat miközben félretette az újságot és a levelet kezdte felbontani.
-Megnézhetem? -kérdezte Daph az újságra mutatva.
-Persze. -felelte szórakozottan a lány. Végre sikerült kicsomagolnia a levelet amiben felfedezte nagybátyja szálkásan ívelt határozott kézírását.
Bella!
Megkaptam Perselus levelét amiben arról számolt be hogy Draco piszkálódására, te a pálcáddal fenyegetted és gúnyoltad őt. Narcissa tombol. Egyszer már beszéltem veled erről. Megvonom a zsebpénzed, és ha még egyszer ilyen levelet kapok az iskolából, akkor átiratlak máshova. Draco az egyszem fiam ezt meg kell értened. Hamarosan ellátogatok az iskolába, addig ne halljak rosszat felőled.
Bella gondterhelten tette le a levelet, Dahp elé aki viszont az újságot nyomta le az asztalra.
-Ezt olvasd - suttogta.
Friss hírek a Londoni gyilkossággal kapcsolatban
Katherine a brutálisan megkínzott és meggyilkolt nő gyermekei arról nyilatkoztak, hogy anyjuk összetűzésbe került pár illegálisan eladott terméke miatt, és pár nevet is felsoroltak, így Sirius Black-et többé nem kötik az ügyhöz. Az aurorok folyamatosan újabb és újjab a boszorkányal kapcsolatba került embereket hallgatnak ki. Egyenlőre nem találtak semmilyen bizonyítékot a tettes ellen, de a gyilkos megtalálójáért illetve a sötét jegy felküldőjéért 300 galleon jutalmat ígértek.
Bella ijedten nézett barátnőjére. Az aurorok őt keresik. Mi lesz ha hozzá is eljutnak? Egy tapasztalt varázslóval szemben mennyire tudna okklumenciát használni? Mi van ha veritaszérumot itatnak vele? Minden kiderülne róla, meg Luciusról a kviddics döntőről. Bella szédülni kezdett. Túl sokat vállalt és mindenkit bajba fog sodorni. Mit tegyen??! Dahp megszorította a kezét.
-Bella, túl sápadt lettél fogd vissza magad. -mondta szigorúan.
-Nem vagyon jól. -mondta a lány erőtlenül. A tanári asztal felé pillantott, de se bájitaltanárját, se Mr. Wilsont nem látta sehol. Daph felkarolta és kivonszolta őt a nagyteremből.
-Szedd össze magad légyszíves. Mordonnal lesz óránk. Még csak az hiányzik hogy az a rémség ránk szálljon. Te Bella vagy. Befostál? Te akartad ezt nem? Hát viselkedj felnőttnént. Én támogatlak bármi lesz ezt megígértem, de akkor légy olyan mint egy vezető. Sosem leszel olyan mint az apád, ha az első problémánál megijedsz. A pasijaid nem lesznek mindig veled. Sokszor úgy viselkedsz mint egy beképzelt elkényeztetett kislány. Ilyenkor kell adnod a keményet, nem mikor Flint beszól.
Bella szemei elkerekedtek. Csak bámult barátnőjére majd elnevette magát. Daphie vele nevetett.
-Na menjünk órara. -mondta vigyorogva Bella. Örült annak amit a lány mondott. Kemény volt de észhez térítette és az a jeges rémület ami eluralkodott rajta pár perce is alábbhagyott. A tanterembe lépve egymás mellé ültek, és Bellának sikerült meggyőznie Daphot, hogy előre üljenek. Pansy és Sally mögöttük ültek és beszélgettek mindaddig amíg az új sötét varázslatok kivédése tanáruk döngő léptekkel be nem ballagott a terembe. Se szó se beszéd a táblához sietett majd felírta a nevét.
KAMU SEDANG MEMBACA
Halálfalók hercegnője
RomansaHarry Potter világának egy alternatív idősíkban játszódó története, egy különös lányra kihegyezve, aki nem éppen Harry oldalán áll. Több szerelmi szál bontakozik majd ki a történetben. FIGYELEM! A történetben sok helyen erősen 18+ tartalom lesz, fők...