Η μόνη μου επιλογή είναι να τον πάρω τηλέφωνο. Ποτέ δεν ήθελα να καλέσω αυτό το νούμερο ούτε να πέσω στην ανάγκη του.
"Παρακαλώ" απάντησε μια ανδρική φωνή όμοια του Gabrielle
" Γειά σας, η Iris Fernando είμαι"
" Ω Iris σου έλειψα κιόλας;"
Σε έβλεπα στον ύπνο μου όταν σε στραγγάλισα. Ομολογώ πως ήταν ένα πολύ ωραίο όνειρο.
"Νομίζω πως ήρθε η ώρα να κάνουμε μια κουβέντα εμείς οι δύο. Κάλεσα για να ξέρω πότε μπορώ να σε συναντήσω."
" Ασφαλώς ναι, κατά τις 7 το απόγευμα θα μπορούσα να σε πάρω από το σπίτι σου είσαι εντάξει;"
"Ναι, μια χαρά " είπα " Τα λέμε τότε "
Καμία απάντηση.
Μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα. Απαράδεκτος. Και θα πρέπει να τον ανεχτώ μιας και θα τον παντρευτώ. Κάτι τέτοιο αποκλείεται. Να μάθει να έχει τρόπους ο γάιδαρος.
...
Προχωρούσα με γοργό βήμα για να φτάσω έγκαιρα στο ραντεβού μου.
Τα στενά ήταν άδεια.
Δεν υπήρχε ζωή σ' αυτό το μέρος. Γύρω μου εγκαταλελειμμένα κτίρια, μαγαζιά με σπασμένα τζάμια και σκουπίδια στις βιτρίνες τους.
Η εικόνα ήταν απογοητευτική.
Τα πεζοδρόμια βρώμικα ούτε ένα αμάξι δεν περνούσε.
Η σκοτεινή πλευρά της Σικελίας. Έχω συνηθίσει να έρχομαι σ' αυτό το μέρος.
Έστριψα στα δεξιά μου μπροστά από ένα παλιό ταχυδρομείο όταν είδα μια μαύρη φιγούρα να στέκεται εκεί και να με περιμένει.
Ήταν ο Kim. Ο Kim είναι ο άνθρωπος ο οποίος μου παρέχει στήριξη στην αποστολή. Μου μεταφέρει πληροφορίες, νέες εντολές από την υπεύθυνη του τμήματος ειδικών αποστολών. Ή αντίθετα του δίνω εγώ διάφορα στοιχεία ή έγγραφα.
Πίσω από κάθε πράκτορα που εκτελεί μια αποστολή, υπάρχει μια ομάδα που τον στηρίζει. Η ομάδα είναι αυτή που καθώς, ο πράκτορας ενεργεί και μαζεύει τα στοιχεία, εκείνη θα τα βάλλει σε μια σειρά και θα πραγματοποιήσει περαιτέρω έρευνες για να βρει περισσότερες λεπτομέρειες.
Ουσιαστικά κανένας πράκτορας δεν λειτουργεί μόνος του.
" Γειά σου πράκτορα A074"
" Γειά σου πράκτορα R." τον χαιρέτησα ευδιάθετη
Ούτε ένα χαμόγελο δεν έσκασε στα χείλη του.
CZYTASZ
THE MISSION
Tajemnica / ThrillerΜια μυστική πράκτορας του FBI αναλαμβάνει την υπόθεση μιας δολοφονημένης κοπέλας στον κόσμο της μαφίας. Εκεί θα αναγκαστεί να παντρευτεί έναν αρχιμαφιόζο της σικελικής μαφίας. Τι θα γίνει όμως όταν μια σειρά από φόνους και μυστήρια κάνουν την εμφάνι...