ජාන් උන්නේ කාර් එක drive කරමිනි.බයික් එකේ high speed ගියත් ජාන් car එකේ high speed යන්නේ නැත.
" චූටී...."
"ම්ම්ම්..."
" ඇයි speed යන්නේ නැත්තේ..?ඔයා bike එකේ උඩින් යන්නේ නැති එක විතරනේ..."
"මං අනුන්ගේ දේවල් එක්ක සෙල්ලම් දාන කෙනෙක් නෙවෙයි..."
" මොකක්ද අනුන්ගේ...?" යීබෝ ඇසුවේ කෝපයෙනි.
" මේක...මේ car එක.."
" මේක කාගෙද..?"
" ඔයාගෙනේ..."
" ආහ්...එතකොට කියනවා බලන්න මම කාගෙද..?"
" ඔයා ම..." ජාන් කියන්න කිය දේ නවතා යීබෝ දෙස බැලුවේය.
" කියනවා ඉතින් කියන්න ගිය දේ..."
" ඔයා මගේනේ ඉතින්..." ජාන් කීවේ ජනේලයෙන් පිටත බලාගෙන හිස කසමිනි.
" එතකොට මම ඔයාගේ...හැබැයි මගේ කාර් එක අනුන්ගේ...එහෙමද..?"
" යීබෝ එහෙම නෙවෙයි.."
" එහෙනම් මොකක්ද චූටි..කියන්න එහෙනම් මොකක්ද..?ඔයාට මං තව කීවතාවක් කියන්න ඕනිද මෙ..."
"ඇති යීබෝ නවත්ත ගන්නවා..වෙන උන්ගේ ගෑණු high speed යන්න එපා කියලා බනිනවා..ඒකට මගේ ගෑණි.."
" මම high speed එකක් ගැනද චූටි කතා කලේ...මං ඒක නිකන් ඇහුවේ..ඒකට ඔයා දුන්න උත්තරේ නිසයි මං කියවන්නේ...ඇයි දෙයියනේ මම කී සැරයක් ඔයාට කියන්න ඕනිද...."
" හරි ඇති ඇති...මේ වාහානෙත් මගේ...තමුසෙත් මගේ..දැන් හරි නේ...දැන් වත කට පියා ගන්න..."
" හුහ්..."
යීබෝ ජනේලයෙන් අහක බලාගෙන සිටි අතර ජාන් නිඬවම රථය පදවාගෙන ගියේය.එම නිසා යීබෝගේ මුවෙහි නැගුණ ජයග්රාහි සිනහව ජාන් දුටුවේ නැත.
ජාන් දෙස හොරැහින් බැලූ යීබෝ එක්වරම ඔහුගේ කම්බුලකට හාදුවක් තැබුවේය.
ජාන් එහෙත් නිහඩවම වාහනයේ වේගය වැඩි කලා මිස යීබෝ දෙස බැලුවේම නැත.
" තරහින්ද..?"
"............"
" අනේ...තරහද මගේ චූටියෝ..."
"........."
" මගේ චුට්ටම් බට්ටිච්චෝ..."
"........."
YOU ARE READING
නුඹට පමණයි (Zhanyi)(21+)
Fanfictionඅතිශයින්ම වැඩිහිටියන්ට පමණි. අසබ්ය වචන , bdsm , smut අඩංගුය. Only for Zhanyi fans **හිතට නැඟුණු අදහසක් පමණි.සැබෑ ජීවිතයේ චරිත සමඟ පටලවා නොගන්න**