/1/

913 41 1
                                    

Sėdėjau ant palangės ir žiūrėjau, kaip pila lauke lietus. Man patinka toks oras. Juk jis visad atspindi mano nuotaiką.

-Lile! Dabar tu!-sušuko mano mokytojas. Pasižiūrėjau į merginą ir abejingai palinkėjau sėkmės. Vėl grįžau prie lauko stebėjimo. Kai išgirdau, kad eina Dian, nušokau nuo palangės ir pradėjau tampyti savo kojas, rankas, šonus, kaklą, kulkšnis. Pašokinėjau kelis kart ir išgirdusi savo vardą nuėjau į salę.

-Sveiki,-dirbtinai nusišypsojau teisėjams bei mokytojams.

-Na ką... Mūsų geroji šokėja Klaidė Gripsh. Na tai parodyk, ką gali gatvės stiliumi,-nusijuokė ponia Lora.

-----------------

Vaikščiojau iš kampo į kampą. Nervinausi dėl baigiamojo egzamino. Na juk baigiasi mokslo metai, o atsiskaityti, ką išmokai per metus reikia. Čia juk ne mokyklėlė, o visa šokių akademija. Priėjau prie veidrodžio ir nužiūrėjau savo aprangą: paprasta, didelė, balta maikutė su plačiomis rankovėmis; juodi, aptempi džinsai su plyšiais per kelius; juodi kryperiai; plaukai surišti į uodegą. Žvilgtelėjau į savo tamsiai rudas akis. Šyptelėjau. Išsišiepusi apžiūrėjau, kaip atrodo briketai. Viskas gerai. Nužiūrėjau rankas, ar nesimato to, ko neturėtų matytis. Pamačiusi, kad nuo prakaito nutekėjo pudra nuo rankų, griebusi savo juodą kuprinę nubėgau į merginų tualetą ir užsidariau vienoje kabinoje. Atsisėdusi ant klozeto, išsitraukiau kosmetinę. Paėmiau pudros ir užtepiau jos ant kempinėlės. Lėtai pradėjau tepti riešus, kad nesimatytų randų. Kai susitvarkiau abi rankas nieko nesimatė. Susidėjusi daiktus atgal į kuprinę, išlindau iš kabinos ir nuskubėjau į koridorių. Pamačiau, kad jau visus leidžia į salę. Mečiau kuprinę kur papuola ir nubėgau paskui kitus.

----------------------

-Didžiausia įspūdį mums paliko Klaidė Gripsh! Tad tau suteikiama papildoma stipendija ir šią vasarą galėsi nevaržoma čia šokti, bei už tai gausi pinigėlių pragyvenimui,-šyptelėjo ponia Lora.

-Dėkui,-numykiau. Jie toliau dalijo padėkas ir kitokį šūdą, o aš stebėjau vaikiną, kuris nužiūrėjo kiekvieną čia esantį. Jis buvo aukštas, gana raumeningas, su rudomis garbanomis ir, net iš savo vietos, kuri buvo tikrai toli nuo jo, įžiūrėjau žalias akis, rusvos, putlios lūpos ir tikrai žavūs veido bruožai. Balta maikutė, keli pakabukai, bei juodos aptemtos kelnės su auliniais, juodais batais. Kita mergina pasakytų - karštas, o aš - vaikinas kaip vaikinas. Nejaučiau nieko pamačiusi jį.

-Na o dabar, norime, kad Klaidė dar kart sušoktų mums tą šokį!-suspygavo ponia Lora. Aš atsidusau. Išgirdusi muziką pradėjau šokti savo sugalvotą šokį. Kai viskas pasibaigė, atsidusau.

-Nuostabu!-plojo mokytojai. Tas vaikinas stebėjo mane kiek nustebęs, o kiti mokiniai plojo su pavydžiomis šypsenėlėmis.

--------------------

Tipenau namo. Jaučiau, kaip mane kažkas seka, bet tai man nerūpėjo. Labiausiai susiraukiau pamačiusi savo namo lange šviesą. Koks ten Namas, ten tik mažas Namas. Lėtai priėjau prie durų. Kampe visad stovėjo metalinis strypas. Na juk visko būna. Jį pačiupusi į kairę ranką, lėtai ir tyliai atrakinau duris. Strypą perdėjau į dešinę ranką ir pradėjau lėtai eiti link šviesos. Tai buvo virtuvė. Joje išvydau, ką tikėjausi mažiausiai pamatyti. Tai buvo vyras, kuris mane išprievartavo, tas kuris buvo man super didvyris, o dabar tik šiukšlė. Tik jį mylėjau, bet po jo tokio elgesio liko man tik šūdo krūva.

-Ką tu čia veiki, po velnių?-susiraukiau.

-Atėjau pratęsti tai, kas buvo pradėta, kai tau buvo 12 meteliūkščių,-šlykščiai išsišiepęs, mano tėvas priėjo prie manęs, išplėšė strypą iš mano rankų ir užtrenkęs duris pradėjo mane tįsti į miegamąjį. Jis ir vėl mane išprievartaus.


Mano naujoji istorija! Tikiuosi, kad ji man nors patiks :) Laukiu nuomonių! Iki (gal) kitos dalies:) Wolf-in-the-dark xoxo♥

Two heartsWhere stories live. Discover now