B-14

13K 497 272
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


•Bölümü beğenip yorum yapmayı unutmayınız•

Keyifli okumalar

🖤💫

Geçmiş. Bu sokaklarda. Bu şehirde neredeyse 6 yılım geçmişti, en mutlu olduğum şehirdi. İstanbul.

Hiçbir şey düşünmeden neredeyse 5 ay önce bu şehiri Serhat için terk ettim, ne olacağını bilmeden.

Kalbimde hiçbir duygu yoktu giderken, tek başıma gitmişti o şehire. Şimdi ise sevdiğim adam ve yeni kavuştuğum abim vardı.

Can dostum Alex.

Şimdi ise altımda tayt üstünde sweat ile dışarıda yağan yağmura bakıyordum, hava kararmak üzereydi.

Ekim ayının soğukluğu istanbuldaydı. Yağmur hafif hafif çiseliyordu.

İstanbulda bir villadaydık, Berzan ve Çınar salonda otururken. Alex ve Ben mutfakta durmuştuk, alkol içiyorduk.

Alex yere çökmüş camdan dışarıyı izliyordu, benim bir elimde alkol diğer elimde sigara.

"Yapacak mısın?" Diye sordu başımı aşağıya çevirdiğimde öylece dışarı bakıyordu.

Sigarayı üst üste ciğerlerime çekip masadaki kül tabağına söndürdüm, elimdeki kadehten bir yudum aldım.

"Bilmiyorum." Dedim yağmur damlaları sürgünlü kapının camını ıslatıyordu.

"Gitmene izin vermez" dedi ona sormam.

"Sormayacağım" dedim kadehten bir yudum daha aldım. "Dubai'ye sen ve ben gideceğiz. Her zaman olduğu gibi beraber, onlar tek başına bir ekip biz ayrı"

Dubai'de bir bulmuştuk. Uçaktayken haber gelmişti, kadın ticareti yapan bir adamı yakalamak için gitmemiz lazımdı.

Gizli kalmalıydı. Berzan'a söylersem başımı belaya sokmama izin vermezdi.

"Alex" dedim yanında diz çöküp başımı omzuna yerleştirdim. "Çınar'ın ağzından laf alabilir misin? Berzan'nın taktığı çip ile ilgili"

Mardin Masalı +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin