Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!
●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!
Yayın Tarihi: 28.08.2022 (00:03)
Bölüm Şarkısı: House of the Dragon Soundtrack | The Prince That Was Promised - Ramin Djawadi | WaterTower
İyi Okumalar!
✵Naymahaen-Petur
Bartan
"Her şeye rağmen yaşıyorum, kimse beni bir yatağa mahkum edemez. Bu odadan çıkacağım, beni siz durduramazsınız." dedim. Karşımdaki insanlar bana çekingen bir şekilde bakıyordu. Yönetemiyor olsam bile hala kraldım Gücüm vardı.
Baş Hekim "Majesteleri lütfen dinlenin, kendinizi yormanız iyi olmaz." dedi. Diğer yandan gözlerini kısmıştı. Beni ikna etmeye çabalıyordu ama boştu.
"Bütün kışı bir odada hapis geçirdim. Bahar döneminde de aynı şekildeydim. Yaz geldi ama ben yine bu odadayım. Kızımın onuruna verilen veliaht kutlamasına bile katılamayacak kadar aciz miyim? Bakın, halime! Bir mucizeyi başardım. Yürüyemez, iyileşemez dediler ama yürüyorum, iyiyim."
"Zehrin bedeninize verdiği etki ağır, biliyorsunuz. Evet, çok iyi bir şekilde toparladınız ama sizi riske atamayız."
"Kralınızım, hekimbaşı. Bunu hatırlatmak zorunda mıyım?"
"Kraliçe Venira'nın emri var, üzgünüm. Sizin tamamen sağlığınıza kavuşmanızı istiyor."
Yüksek sesle "Hemen Venira'yı çağırın, hemen!" dedim. Baş hekim, başını iki yana salladıktan genç hekimlerden birisi odadan çıkmıştı.
Kısa bir süre yanında Venira'yla gelmişti. Sevgilim merakla bana bakıyordu. Sarı saçları toplanmıştı, kırmızı elbisesinin etek kısmı hafif kabarıktı. Siyah deri korse belini sarmıştı. Dudaklarını yaladıktan sonra "Ne oldu, Bartan?" dedi.
"Özel konuşmak istiyorum.Diğerleri çıksın." dedim. Emrimle herkes çıkmıştı.
Bastonuma tutunarak yatağa oturmuştum, Venira'ysa ayaktaydı. Dikkatle bana bakıyordu. Bu olaydan bu yana tüm ülkenin yükü onun sırtındaydı. Tek başına yönetiyordu, tek başına direniyordu. Yanında olamadığım için kendimi kötü hissettiğim gibi bir yandan ona hayrandım. Gücü kullanmak ona yakıştığı içindi. İşte benim sevgilim diyordum, benim eşim. Asla yapamaz, yönetemez diyenlere cevabını verircesine yönetiyordu. Kuzey topraklarında doğmamış ama kuzeye kök salmıştı.Bundan sonra kimse onu küçük görmemeliydi. Hoş, bunu yapacak kimse kalmamıştı. Özenle temizlemişti. Kendi bildiği yoldan gitmişti. Doğruluğu tartışılırdı belki ama işe yaramıştı. Yeri geldiğinde bencil olmak lazımdı. Ben ve sevdiklerim yaşayacaksak diğerlerinin hayatlarının harcanmasına göz yummalıydık. Hayat bize bunu öğretmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gazap Tanrısı'nın Çocukları
Historical FictionWattys'2022&2021 Yarı Finalisti/WattpadFantasyTr Krallıktan Akan Asalet Kategorisi!💜 SERİNİN TÜM KİTAPLARI AYNI ÇALIŞMADADIR! İnancın ve büyünün karıştığı topraklarda dört büyük yaratıcının kaderlerini değiştirdiği beş farklı kişi yaşıyordu. Bu beş...