Czerwony pragnął potomstwa, wiec wraz z impostorem kopulowali się, lecz po 1638 sekundach, stwierdzili, iż są już strasznie zmęczeni. Położyli się na swoim małżeńskim łożu. Poszli spać.Rano red źle się czuł. Postanowił pójść do toalety i zwymiotował w stronę muszli toaletowej. Mężczyzna domyślił się, że być może to ciąża. Wyszedł do apteki po test ciążowy, przy tym starając się być jak najciszej, by nie obudzić swego ukochanego.
Kobieta w aptece nie chciała mu sprzedać, lecz końcowo to zrobiła, dzięki pewnej pani, która pomogla Czerwonemu. Red z uśmiechem na twarzy podziękował starszej kobiecie i wrocil do swego domu.
Po tym jak powrócił do mieszkania, sprawdził test ciążowy, i wyszedł pozytywny. Czerwony pobiegł do sypialni i obudził impostora. Powiedział, że jest w ciąży, przy tym pokazując test ciążowy.
O rok starszy mężczyzna przytulił młodszego, i obrócił się z nim w kółko. Po tej czynności pocałował Red'a w czoło. Nagle zrobili się głodni i poszli zrobić sobie naleśniki na śniadanie. Okazało się, że nie ma produktów potrzebnych do sporządzenia jedzenia.
Impostor powiedział, że on pójdzie po potrzebne rzeczy. Wyszedł, po czym wrócił po 2798 sekundach.
Red'owi się nudziło podcza gdy nie było, jego ukochanego. Stwierdził, że poogląda telewizje, a tam akurat leciała ''Ukryta Prawda''.