Doğruluk

12 2 0
                                    

Uzun ve yorucu bir günün ardından sonunda yurdumuzda dinlenebilmiştik. Herkes kendi yatağında uzanıp telefonlarına bakıyorlardı. Jay, Jake ve ben aynı odada kalıyorduk. Sunghoon, Sunoo,Niki ve Heesung aynı odada kalıyorlardı. Bir sağa bir sola dönüyordum. Çok sıkılmıştım.

Jay durumumu farkedip:
"İyi misin Jungwon?" Dedi.

Telefonumu göğsümün üstüne koyup Jaye'e baktım.
"Harikayım" dedim bitkin bir sesle.

Jay yatağından kalkıp yanıma geldi. Yatağımın üzerine oturup üstümü örttü.

"Çok yorguna benziyorsun minik lider. Sana biraz süt getireyim." Dedi.

Yataktan kalkıp mutfağa gitti. Yorganı üstümden kaldırdım. Çok sıcaktı! Üstüme daha ince bir şeyler giymek için dolabımı açtım ve içinden ince bir bluz aldım.

Jake "Yeni bir oyun buldum Won. Denemek ister misin?" Dedi.

Eski bluzumu kirli sepetine attıktan sonra Jake'in yanına gittim.

"Neymiş bu oyun bakalım?" Dedim merakla.

Merkalı gözlerle telefonuna bakarken Jay odaya girdi.

"Sütün yanında biraz da kurabiye ve kek getirdim en sevdiğinden!"

Heyecanlı sesi hoşuma gitmişti. Tepsiyi kucağıma koydu. Bir bardakta Jake'e getirmişti.

"Sağol" dedim kısık bir sesle.

Jake "Ee oynayacak mıyız?" Dedi

Jay "Ne oynamayacak mıyız?" Dedi

Jake "Doğruluk mu? cesaret mi? Oyunu"

Jay "Aa tamam o oyunu biliyorum!"

Jay'e döndüm. Bu oyunun cidden ne olduğunu bilmiyordum.

"E peki ne bu oy-" diyemeden Jake sözümü kesti.

Jake "Öbürlerini çağırayım o zaman" dedi ve hızlıca öbürlerinin odasının kapısına gitti.

Jay yere oturdu ve yarısı dolu bir su şişesi aldı.

"Gel Won" dedi kısık bir sesle.

Öbürlerinin gelmesiyle birlikte yere oturdum. Herkes sırayla odaya giriyordu. Ve sıra sıra yere oturuyorlardı. Odaya en son Sunoo geldi. Onun gelmesiyle beraber yer tamamen dolmuştu. Sunoo'ya oturmak için yer kalmamıştı.

"Sunoo! Gel buraya otur" dedim

Yerimden kalkıp yatağın üzerine oturdum. Sunoo yerime geçmişti. Oturduğum yerden neredeyse hiçbirşey gözükmüyordu. Ama Sunoo'nun aralarına katılmasını sağlamam lazımdı.

Jake "Tamam oynayacağımız oyun Doğruluk mu? Cesaret mi?" Dedi

"Oyunu nasıl oynayacağımız bilmiyorum. Biri anlatabilir mi?" Dedim

Heesung "Şişeyi çeviriyoruz ve şişenin ucu aramızdan hangi ikimize gelirse Doğruluk mu Cesaret mi diyor. Cesarette birinin cesaret edemeyeceği bir iş yaptırıyoruz. Doğruluğu tahmin edebiliyorsundur zaten". Dedi

Şimdi anlamıştım. Kafamı sallayarak onayladığı belirttim.

Şişeyi Niki çeviriyordu. Bir tür çevirildikten sonra Jay ile Sunghoon arasında kaldı.

                      -1. BÖLÜM SON-

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 27, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Doğruluk mu Cesaret mi? ~JaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin