Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar....❤️❤️❤️❤️
1 ay sonra
Erkekler ev
Barış'tan
Uyanmıştım. Yataktan kalkıp lavaboya girdim ve rutin işlerimi halledip odaya geri döndüm. Dolabıma yönelip beyaz düz bir tişört, yeşil bir gömlek altınada mavi bir pantolon aldım ve giyinmeye başladım.Kulaklık yok
Giyindikten sonra sevdiğim kızın hayallerinin yazdığı kağıdı ve bir kalem alıp yaptıklarımın üzerini çizdim. Şuana kadar bir hayalini gerçekleştirmiştim. O da film izlemekti. Şimdi sırada ikinci hayalini gerçekleştirmek vardı. 2'nci hayalini okumaya başladım:Sevdiğim adamın, bana unutamıycağım bir evlenme teklifi etmesini istiyorum.
Barış:Yakında o evlenme teklifi gelicek güzelim... Sevdiğim adamla gün batımını izlemek
Berkan salondan bağırdığında kağıdı komidin üstüne koyup odadan çıktım ve konuşmaya başladım:Noldu?
Berkan:Hadi gidiyoruzBarış:Nereye?
Berkan:Lale çağırdı kahvaltıya
Berkan bunu söyledikten sonra ben hafif sırıtarak konuşmaya başladım:O yüzden mi istemeye gider gibi hazırladın lan?
Berkan:Yok ya bunu yeni aldım. İstemede bunu giyicem. Nasıl? Olmuş mu?Barış:Olmuş. Aşağıya böyle inmiyceksin herhalde?
Berkan:Yok ya çıkartıcam. Sana nasıl olmuş diye sormak istedim sadece.Barış:Tamm çok yakışıklı olmuşsun. Git üstünü değiştir sonrada sana bişey söyliycem
Berkan:Ne?
Barış:Ya sen bir git üstünü değiştir öğrenirsin
Bunu söylememle Berkan odasına gitti. Cemal'de yanıma gelip konuşmaya başladı:Bu niye böyle giyinmiş?
Barış:Beyfendi istemede giycekmiş. O yüzden üstümde nasıl durdu diye bakmak için giymişKızlar ev
Aycan'dan
Uyanmıştım. Yataktan kalkıp lavaboya girdim ve rutin işlerimi halledip salona geçtim. Lale kahvaltıyı hazırlıyordu. Bende ona yardım etmeye başladığımda Nisa'da gelmişti. Bize uykulu bir şekilde "günaydın" diyip sandalyeye oturduğunda bizde ona günaydın dedikten sonra Lale konuşmaya başladım:Noldu yine bir diziye başladın da uykusuz mı kaldın?Nisa:Başlamadım. Aşk 101 izliyorum hala. 1. sezonunu izledikten sonra ara verdim. Şimdi 2. sezonunu izliyorum.
Aycan:Kaç bölüm ki o dizi?
Nisa:7 8 bölüm falan. Ama bana hatırlatın Cemo'nun kafasını kırıcam.
Aycan:E sen böyle gece geç saatlere kadar bu diziyi izliyorsun derslerde uyumuyor musun?Nisa:Yok ya derslerim genelde öğlen oluyor. Sabahtan olan derslerim çok az. O zaman izlemiyorum.
Lale:Sen gitte bir elini yüzünü yıka bence. Yoksa şimdi masada uyuyakalıcaksın
Nisa hiçbir şey söylemeden gitmişti. Nisa gittikten birkaç saat sonra kapı çalmıştı. Lale konuşmaya başladı:Berkan'lardır. Kahvaltıya geliceklerdi.Ben hemen koşar adımlarla merdivenlerden çıktım. Sonrada kapıyı açtığımda karşımda babam vardı. Konuşmaya başladım:Baba. Ne işin var senin burda?
Gürkan baba:Konuşmamız gerekiyor kızım
Aycan:Ta.. Tamm ko.. Konuşalım ama burda konuşurum
Gürkan baba:Nasıl istersen kızım. Kim var evde?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Bırakma
De TodoBu onların hikayesi... Babası tarafından zorla evlenmeye mecbur bırakılan bir kız... Ve Almanya'da, Alman sevgilisi Brenda'yla günü gün eden, onu herşeyden çok seven, ama hayatına girecek kızdan etkilendiğinde hayatı değişicek olan adam. 🐥🦅 Herşe...