1.

182 14 3
                                    

Pondelok. Nenávidim pondelky. A kto nie?.. ale to je jedno. Hlavne sa teraz musím donútiť zdvihnúť svoju lenivú riť z postele, a ísť sa prichystať. Fajn takže ideme na to. Emily, daj dole ľavú nohu, potom pravú, a teraz...
Po polhodine som sa úspešne najedla a umyla. Na mihalnice som si dala jemnú maskaru a tu, sa moje maľovanie končí. Vlasy som si ako zvyčajne dala do copu. Prichystala som sa do školy a išla.
Ouuuu. Ešte som sa nezmienila? Je 1. školský deň a idem do novej školy. Stredná, najradšej by som povedala nie ďakujem radšej knihu, ale čo už.

Keď som sa doteperila do školy našla som svoju skrinku a vybrala si Biológiu. Rozhodla som sa ísť hľadať učebňu keďže sa tu vôbec nevyznám.
Behám po škole pol hodinu a ešte stále som ju nenašla. Je 7:57 a o 8:00 sa začína vyučovanie. Úžasné.
Pozrela som si školský plán (asi 13x len za dnešok) a zistila som že som na druhej strane školy. Heruéka. Biológia. Fajn už len 6 hodín a môžem ísť domov.

Konečne doma. Ešte že tu nie je mama, musela by som sa zase hrať na slúžku. Už aj tak bol dnes hrozný deň, asi najhorší za posledné 2 mesiace... prečo asi, keď bolo leto. Z mojich spolužiakov vyzerajú 2 chalani a 1 baba normálne, a to sme 16..
Je 14:24 a o 15:15 mám tréning. Vôbec sa mi naň nechcem ísť. Ale čo už. Zoberiem tašku a vydám sa na autobus.
Do tanečnej som prišla ani nie za 10 minút. Teraz sedím v šatni, a rozmýšľam ako nenávidím svojho partnera. Volá sa André.. už len to meno, je veľmi zaoblený (naozaj veľmi), a hnusí sa mi. Najradšej by som ho hodila ako potravu medveďom, stačilo by im to ne mesiac. Z mojich myšlienok ma vytrhla Linda, ktorá vtrhla do šatne ako keby horelo.

"Ahoj?"

"Oh, prepáč.. len mám naponáhlo. Inak, ahoj"

Rozosmiala som sa. Ani neviem prečo, rada sa smejem. Som potom taká, nejaká, šťastná. Otočila som sa jej chrbtom a začala sa prezliekať. Dala som si kraťase, tričko a tanečné topánky. Zobrala som si vodu a išla do sály ktorá bola prázdna. Mala som ešte dobrých 20 minút tak som sa rozcvičila. Práve keď som dokončila svoju 'VIP' rozcvičku vošiel André.
"Ahoj"
"Čau" - neviem prečo ale mám tendenciu byť naňho hnusná. Predsa len, je mi nesympaticky.

Po tréningu som sa zbalila najrýchlejšie ako som vedela a išla na 'svoje' miesto. Je to miesto na jednej budove z ktorej je krásny výhľad na londýn. Nikdy som ho nikomu neukázala, lebo len tam sa citim ako sama sebou.

Keď som tam prišla ako vždy tam nikto nebol. Sadla som si a rozmýšľala.
Aké by to asi bolo tancovať s niekym kto by bol aspoň trochu pekný, a rozumeli by sme si?
Táto otázka sa mi stále opakovala v hlave. Nevedela som si pomôcť ale stále ma to viac a viac lákalo o tom premýšľať. Okolo 16:00 som sa pobrala domov. Vlastne nie domov, ale niekam kde žijem. Lebo toto nie je môj domov.
Spokojná som prišla na to miesto, aj s otázkou v hlave, dala si sprchu, a zaspala ako malé dieťa.

Ahojte :) trochu nudný diel ja viem... pomaly nič sa tam nestalo a tak. Áno máte pravdu. Nič sa tam nestalo. Ale chcela som vám ukázať ako vyzerá taký bežný deň Emily. Ako som hovorila jej život nie je moc zaujímavý :D. Ale nabudúce už to bude lepšie nebojte.. :))

》mrcha_《

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 04, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Tanec je môj životWhere stories live. Discover now