YENİ BOLÜM 35 YORUM
O kadar çok utanmıştım ki, yer yarılsada içine düşsem demiştim.
ÖZGÜR : Bunu yaptığına inanamıyorum Serra!
SERRA : Özür dilerim! Kendimi kaybettim işte!
ÖZGÜR : Serra sen benden mi hoşlanıyorsun?
SERRA : Evet, çok hoşlanıyorum senden.
Başka hiçbir şey söylemeye yüzüm yoktu. Koşarak oradan uzaklaşmıştım. Eve gittiğimde kimsenin beni aramaması için telefonumi kapatmıştım
SERRA : Ben naptım ya! Bu anı hiç böyle hayal etmemiştim. O da beni sevdiğini söyleyecekti, her şey daha farklı olacaktı.
Sabaha kadar hıçkıra hıçkıra ağlamıştım. Sanki birisi kalbimin orta yerine bıçak saplamış gibiydi.
**
Sabah sete gittiğimde Özgür'ün yanından geçerken beni görmemezlikten gelip kafasını çevirmişti.Okul setimiz vardı. Bende karavanıma gidip hazırlanmıştım.
YEKTA : Haktan nerede kaldı? Set başlayacak birazdan!
ÇAĞLA : Arıyorum ama telefonu kapalı.
YEKTA : Arkadaşlar akşama kadar bu sahneleri çekip yetiştirmemiz gerekiyor bölüme. Arayın çabuk neredeyse gelsin!
Setteki herkes onu aramaya başlamıştı. Hatta Canla Kaan evinin önüne kadar gitmişlerdi ama kapısını açmamıştı.
2 saat sonra Haktan kalkıp sete gelmişti. Herkes ona sinirle bakıyordu. Yönetmenlerimizle kavga etmeye başlamıştı.
YEKTA : Ne bu sorumsuzluk Haktan! Set senin yüzünden 2 saat bekledi!
HAKTAN : Özür dilerim uyuyakalmışım. Ne telefonu, ne de kapıyı duymadım.
ÖZGÜR : Nasıl bir yalan bu ya!
HAKTAN : Özgür kes artık sesini!!
YEKTA : Bir daha böyle bir sorumsuzluk yaşarsan diziden direkt çıkarsın!
HAKTAN : Bir daha olmaz merak etmeyin. Ben bu aralar kendimi pek iyi hissetmediğim için yaptım.
SERRA : Hepimizin kendini çok kötü hissettiği zamanlar oluyor. Ne olursa olsun kalkıp geliyoruz.
HAKTAN : Ben sizin bi sorununuz olduğu zaman böyle davranmıyorum arkadaşlar! Özellikle de sana Serra'
Haktan'ın gözleri dolmuştu. Karavana hazırlanmaya gittiğinde bende peşinden gittim.
SERRA : Haktan senin benle sorunun ne?!
HAKTAN : Benim kimseyle bi sorunum yok! Sadece üzgünüm ve acımı yaşamak istiyorum. İzin verirseniz tabi!
SERRA : Daha düne kadar gayet iyiydin?
HAKTAN : Demek ki bende her zaman eğlenceli olamıyormuşum. Herkes gibi benimde duygularım varmış.
SERRA : Ne abarttın ya! Bende özel hayatımda bir sürü sıkıntı yaşıyorum ama bunu işime yansıtmıyorum!
HAKTAN : Bu yansıtmamış halin mi?
Haktan karavandan çıktığında arkasından bakakalmıştım. Bana ilk defa bu kadar kötü davranıyordu.
SERRA : Şu tavırlara bak ya! Beyefendi ilk defa bir kalbi olduğunu fark etmiş, tek üzülen kişi oymuş gibi davranıyor!
Karavandan çıktığımda dünkü fotoğrafı yalanlamak amaçlı Haktanla o sarılma sahnesini çekecektik.
SEMİH : Arkadaşlar biraz daha samimi görünmeniz gerekiyor. Role girer misiniz artık?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SET AŞKI ~ HakSer (TAMAMLANDI)
FanfictionPartner oldukları bile kesinleşmemiş iki insan.Bir dizi sayesinde ne kadar yakınlaşabilirdi? Yoksa dizi aşkı gerçeğe mi dönecekti?