*Perspectiva lui Lucy*
Orele s-au terminat repede,ajungand intr-un final acasa.
Nici nu intru bine pe poarta,ca primesc un mesaj de la mama:
*Buna Lucy,voi intarzia mai mult astazi.Sefa mea ma tine mai mult pentru a rezolva unele acte.Ai mancare pe aragaz.Vorbim mai tarziu si sper sa te distrezi la petrecere,sa nu faci prostii!*
*Da mama,ma stii pe mine ca fac prostii?*
*Discutabil*
Termin convorbirea cu mama si intru in casa.Vad ca nici sora mea nu era acasa.Grozav,cui ii mai cer eu sfatul pentru alegerea tinutei perfecte?Iti poti da seama si singura,imi spune constiinta mea,ai tone de rochii.Da,e adevarat,dar niciodata nu imi este usor.
Ma descalt, imi dau geaca de fas jos de pe mine si intru in bucatarie.Cum a spus mama,era un bol cu paste ,iar pe deasupra lor era condimentul meu preferat,parmezanul.
Termin de mancat si intru in dus. Picaturile de apa cristalina imi atingeau pielea, simtindu-ma bine.Uitasem pentru cateva minute tot ce ma inconjoara si problemele din viata mea.Dar,nu vreau sa ma concentrez pe asta.Trebuie sa imi continui viata cu capul sus si sa nu las moartea tatalui meu sa ma afecteze mai mult decat a facut-o deja.Deja ma gandesc, chiar daca incerc sa nu,iar lacrimile isi fac loc intre picaturile de apa.
Nici nu imi dau seama dar eram deja de jumatate de ora in fata dressingului, incercand sa aleg o tinuta cat de cat perfecta.
Alesesem intre timp 3 tinute:O rochie alba cu cateva modele pe ea de toamna putin peste genunchi,cu spatele gol ,fara bretele.Accesoriile erau: o bratara din argint cu modele florale,cercei din aur ,simpli si, desigur,imi imaginasem deja cum as putea sa ma machiez.In picioare tocuri de 17 cm.A doua tinuta era mai simpla: pantaloni scurti de blug si rupti nu foarte mult, un top decoltat tot cu model floral.Da,cred ca va intrebati deja,imi place foarte mult modelul floral. Accesoriile erau simple cateva bratari, fara cercei + o pereche de conversi simpli.
A treia tinuta era: O fusta neagra destul de lunga incat sa nu mi se vada fundul prea mult si o camasa nu foarte eleganta. Nelipsitele bratari, nelipsitii cercei si machiaj adecvat.Cum nu ma puteam decide am chemat-o pe cea mai buna prietena la mine sa ma ajute cu cateva pareri.Elysa,sau cum ii spun eu,Ely,e genul fetei care mereu stie ce vrea.A fost mereu aici atunci cand am avut nevoie de ea si nu m-a lasat niciodata la greu,la fel si eu.Are parul saten deschis si ochii de culoarea albastru inchis. O combinatie destul de rara,spun eu. Dar nu si imposibola. Imi reproseaza constiinta.
Previzibil,Ely a fost de acord sa vina si sa ma ajute.
Mai mult de 15 minute nu a durat, iar soneria s-a si auzit.
Ma grabesc sa raspund nefiind uimita cui i-am deschis.-Heeei Lucy! *ma ia in brate si ma pupa pe obraz,ceva obisnuit prieteniei noastre*
-Heei Ely!mai usor ca ma sufoc,please!
-Nu mi-a placut acel "Heei" ,repetam.
-Nu,nu, nu e nevoie, hai ma degraba sa imi dai niste sfaturi!
Nici nu ma asteptam la altceva din partea ei,imi zice constiinta,"bucuroasa" mereu ca imi da sfaturi.Totusi,trebuie sa recunosc,Ely e o persoana destul de nebuna,prietenoasa,puternica,amuzanta si nu o vezi des plangand,decat atunci cand e ceva foarte important pentru ea.
Revenind.
-Luuucy,mai esti inca cu noi?
-Da,scuze,eram prinsa printre ganduri.Acum ,care crezi ca e cea mai potrivita tinuta?
-Pai depinde ce vrei sa transmiti tu prin tinuta ta.
-Nici eu nu stiu.Vreau sa fiu eleganta,dar nu foarte mult.Vreau o tinuta potrivita pentru o petrecere.Vreau, vreau, vreau.. Intelegi?
CITEȘTI
Zâmbetul
RomanceLucy(personajul principal) pare fata ideala pentru orice bad boy. Dar ce se intampla cand aceasta se intalneste cu iubirea vietii ei,Dean?El e baiatul opus termenului de "bad boy".Zâmbetul lui si caracterul o transforma pe Lucy in alta persoana,una...