Credem că cel mai rău lucru care ni se poate întâmpla este să ajungem singuri. Nu este așa. Cel mai rău lucru care ni se poate întâmpla este să ajungem înconjurat de oameni care ne fac să ne simțim singuri.
Nu permite nimănui să-ți spună că nu poți face ceva. Nici măcar mie. Ai un vis, trebuie să-l protejezi. Oamenii care nu sunt capabili să facă ceva pe cont propriu îți vor spune că nici tu nu ești capabil. Vrei ceva, îl obții. Punct. M-ai înțeles?
De ce încerci așa de mult să semeni cu ceilalți, când te-ai născut să fii diferită?
Să ajuți înseamnă să dai o parte din tine însuți cuiva care o acceptă bucuros și care are nevoie de acea parte.
Unii oameni nu pot crede în ei înșiși până când altcineva începe să creadă în ei.
Așa este, trecutul doare. Însă poți ori să fugi de el, ori să înveți din el.
Nu îți poți trăi viața pentru alții. Trebuie să faci ceea ce este corect pentru tine, chiar dacă asta va răni uneori oamenii pe care îi iubești.
Fă, sau nu fă. Nu există "încerc".
Nu lăsa vreodată teama de conflict să te împiedice să joci.
Nu m-am întors să-ți spun că nu pot trăi fără tine. Pot trăi fără tine. Însă nu vreau să o fac.
Nu poți schimba ceea ce sunt oamenii... fără a distruge ceea ce erau.
Cei curajoși nu trăiesc pentru totdeauna. Însă cei precauți nu traiesc deloc.
Cu toții suntem destul de ciudați. Unii dintre noi însă știm să o ascundem mai bine.
Nu ceea ce facem ne definește. Ce ne definește este cât de bine ne ridicăm după ce cădem.
Cine salvează o viață, salvează o întreagă lume.
Știi, uneori ai nevoie doar de 20 secunde de curaj nebun, Și, îți promit, ceva măreț va ieși de aici.
Cuvintele autorului: Mno, sper sa nu fiti suparati pe mine ca nu am mai postat :D oricum va multumesc mult tuturor pentru urmariri si voturi si va iubesc😘
CITEȘTI
Descrieri si citate
RandomIn special sunt citate de incurajare care sper sa va faca sa va simtiti bine in momentele triste ale vietii. Voi face cate un capitol in romana si altul in engleza. Voi mai pune si idei de descrieri pentru facebook si lucruri haioase. I hope to enj...