فواید خاک دیاتومه

4 0 0
                                    


خاک دیاتومه

دیاتومها تقریباً در هر محیطی که حاوی آب است وجود دارد. این نه تنها اقیانوس ها، دریاها، دریاچه ها و نهرها، بلکه خاک را نیز شامل می شود. اعتقاد بر این است که 30 میلیون سال پیش دیاتومها در رسوبات عمیق و گچی دیاتومیت ساخته شده اند. دیاتوم ها استخراج و آسیاب می شوند تا پودری شبیه پودر تالک به نظر برسد. این پودر مانند پودر پوکه می تواند حالت سایشی داشته باشد و به دلیل تخلخل زیاد بسیار سبک است. حاوی 94.2 درصد سیلیس است. قبل از با ما باشید و کمی بیشتر در موردش بدانید.

قبل از خرید خاک دیاتومه باشید تا با هم نگاهی دقیق به آن بی اندازیم:

قبل از خرید خاک دیاتومه باشید تا با هم نگاهی دقیق به آن بی اندازیم:

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

تمام گرید مواد غذایی باید مانند آب شیرین ما باشد. محصول پرو.

مزایای احتمالی زمین دیاتومه برای سلامتی

اگرچه محتوای سیلیس در DE زیاد است، نظرات در مورد فراهمی زیستی متفاوت است. برخی می گویند که به خوبی جذب نمی شود، در حالی که برخی دیگر می گویند که مقدار قابل توجهی در صورت مصرف داخلی در دسترس زیستی بدن است. اگر بدن قادر به جذب و استفاده از سیلیس در DE باشد، در اینجا برخی از مزایای احتمالی اضافی وجود دارد. (تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.)

تولید کلاژن

سیلیس که نوعی سیلیکون است برای کلاژن سازی ضروری است. در یک مطالعه، حیواناتی که با مقدار کمی سیلیکون بسیار قابل دسترسی زیستی مکمل شده بودند، 12 درصد غلظت کلاژن بالاتری نسبت به حیواناتی داشتند که این مکمل نبودند.

ضخامت و استحکام مو

در این مطالعه ، مصرف مکمل سیلیکون برای زنان (اسید ارتوسیلیک تثبیت شده با کولین) استحکام و ضخامت موهایشان را افزایش داد.

ناخن های قوی

سیلیس همراه با ژلاتین و بیوتین برای ساختن ناخن های قوی و سالم ضروری است.

دندان ها و استخوان های قوی

سیلیس برای تشکیل مینای بیرونی سخت که از دندان‌های ما محافظت می‌کند ضروری است، و طبق این مقاله PubMed ، همچنین برای تشکیل کلی استخوان و سلامتی مفید است.

چگونه غذای درجه DE را به صورت داخلی دریافت کنم

اکثر مردم می گویند خاک دیاتومه درجه غذایی باید با معده خالی مصرف شود. معنای این امر تا حدودی مبهم است، اما از آنچه می توانم بگویم بهترین روش ها این است که آن را در نظر بگیرید:

1. اول صبح، سپس 30 دقیقه صبر کنید تا غذا بخورید

-یا-

2. سه ساعت بعد از غذا خوردن

وقتی شروع به مصرف خاک دیاتومه کردم، با یک قاشق چایخوری در یک لیوان بلند آب آشامیدنی تصفیه شده (8 اونس) شروع کردم و در طول یک هفته به یک قاشق غذاخوری رسید. من از DE (و همه مکمل های دیگر) استراحت می کنم تا به بدنم استراحت بدهم. در مورد DE ترجیح می دهم حدود یک ماه به طور مداوم از آن استفاده کنم، سپس 1-2 قاشق چایخوری یک یا دو بار در هفته بعد از آن مصرف می کنم.

آیا استفاده از DE ایمن است؟

حتی اگر صنعت بیان می کند که این محصول به ریه آسیب نمی زند، من همچنان از تنفس آن خودداری می کنم. به یاد داشته باشید، ممکن است در لمس نرم باشد، مانند پودر تالک، اما همچنان یک ساینده است و می تواند باعث سوزش چشم شود. ، بینی، ریه ها و گلو. هنگام دست زدن به آن از ماسک گرد و غبار و محافظ چشم استفاده کنید تا در قسمت ایمن باشید.

DE درجه غذایی اگر در مقادیر کم مصرف شود سمی نیست. در واقع، احتمالاً سال‌هاست که ناآگاهانه آن را می‌خوریم، زیرا اغلب آن را با غلات در انبار مخلوط می‌کنند تا حشرات را بکشند. همچنین در خمیر دندان ها و محصولات مراقبت از پوست نیز یافت می شود. برخی افراد آن را یک قدم جلوتر می گذارند و از آن برای درمان انگل های داخلی استفاده می کنند! با این حال، DE که معمولا در نگهداری استخر استفاده می شود، خوراکی نیست.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Aug 28, 2022 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

فواید خاک دیاتومهOnde histórias criam vida. Descubra agora