25.BÖLÜMDEN ALINTI

224 24 4
                                    


  " Nehir saçmalama bak kız akıl hastanesinden yeni çıkmış. Birkaç gün sonra yeni dizinin çekimine başlayacaksın. Başına dert alacaksın. Buna asla izin vermiyorum o kızla görüşemezsin. "

Nehir elindeki gazete küpüründeki Aslım'ın acıyla gülümseyen dudaklarına ve dünyanın tüm gözyaşlarını sırtlanmış gözlerine bakıp derin bir nefes aldı ve yeniden gözlerini menajeri Harun'a çevirdi.

İçinden bir ses Aslım ile ne olursa olsun görüşmesi gerektiğini söylüyordu. Sanki bir mıknatıs onu kendine doğru çekiyordu.

" Benim bu kızla görüşmem lazım Harun anlamıyor musun? Hem gözleri böyle bakan biri hiçkimseye zarar veremez. "

Harun içinden sabır çekerek derin bir nefes aldı. Odasındaki koltuğuna oyururken aniden aklına gelen bir fikir birkaç saniye önceki tüm tabularını yıkıp yerle bir etmişti.

Nehir ve Aslım görüşürlerse bu haberlerde geniş yer bulabilir ve Nehir için büyük fırsat olabilirdi. Bunca yıllık meslek hayatında öğrendiği tek şey varsa o da fırsatların krizlerden doğduğuydu.

Nehir menajerinin gözlerindeki parıltıyı gördüğünde aklında yine o meşhur tilkilerinin dolaştığını anladı ve dudağının kenarı alaycı bir tavırla kıvrıldı.

" Aklına yine ne geldi? "

Harun heyecanla koltuğundan kalkıp masasındaki telefonunu eline aldı ve sekreterine Aslım'ın bilgilerini istediğine dair kısa bir mesaj yazıp Nehir'e tehlikeli parıltılarla bezenmiş bakış attı.

" Aslım seni kariyer basamaklarında yükseltecek bir basamak olabilir. İkiniz yan yana geldiğinizde ülke gündemine bomba gibi düşeceksiniz. Ve akıllarda delice başlayan aşk hikâyeniz kalacak. "

   Günaydınn bebeklerimm💗
Yeni bölüm çok yakında.

Hazır mısınız? :)

AŞKIN SON PERDESİ ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin