Elim sikildi oy atin
Ve yorum da atin ozellikle yorum
Vote sınırı 25+
___________________
Eşleştirme:Izuku x reader
Tür:Angst
Özet: Düzeltecek hiçbir şey yokken neyi kurtarması gerekiyordu?
___________________
» Beni hatırla «
0:23 ─〇───── 3:19
⠀ ⇄ ◃◃ ⅠⅠ ▹▹ ↻
⋆┄┄┄┄┄┄┄✧┄┄┄┄┄┄┄ ⋆
Sana bir mektup yazdı...
Şimdi sensiz buradayım
############
Dumanın havada kıvrılıp açık pencereden dışarı çıkışını izlerken çakmak parmaklarının arasında boş boş döndü. Başına kıvrılan ve migren başlangıcını alevlendiren yanan mürekkebin ve fotoğraf kağıdının boğucu kokusunu görmezden geldi, onun yerine aleve başka bir fotoğraf attı.
Midoriya sigara içmezdi, gümüş çakmak iyi niyetli ama modası geçmiş bir hediyeydi ama çabucak yakılması gereken bir şey olduğunda işe yarardı.
Önündeki tepside duran, kıvrık kenarları alevle tutuşan fotoğraf ve mektuplar gibi, gülen yüzü parlayan közlerle çevrelenmiş ve küle dönüşmüştü.
Filmlerdeki insanlar öfkeli gözyaşları ve üçüncü sigaralarını çekerek eski sevgililerinin fotoğraflarına çakmak çekerken, anıları yakmanın her zaman öfkeden, tutkulu ve yüksek duygulardan kaynaklanacağını düşündü.
Midoriya artık biliyordu.
Sadece uyuşmuş hissetti.
Çakmağı başka bir kağıda tutarken bile, küçük alevin ona yazdığın bir mektubun köşesine sıçradığını ve mürekkebi ve eski aşkı yediğini izledi.
Zümrüt gözler, mektup onları yakıp kavururken, sanki bir zamanlar çok parlak bir şekilde yanan duyguları yeniden alevlendirmeye çalışıyormuş gibi kelimeleri tekrar taradı.
Yine de küller yeniden alevlenemezdi.
Donuk bir nostalji ağrısından başka bir şey bulamayınca yanan kağıdı diğerleriyle birlikte tepsiye attı. Bu onun gibi değildi, hiç olmadı.
Midoriya doğası gereği bir istifçiydi, her zaman küçük bibloları ve onlarla birlikte gelen anıları toplardı. Belki de bu anılara bu kadar uzun süre tutunmaktan bıkmıştı. Alev sönerken dudaklarının arasından mizahsız bir kahkaha geçti.
Muhtemelen Bakugou'nun duygularını atmasını söylediğinde kastettiği bu değildi.
##############
Umarım daha iyisindir
Umarım yeni birini bulmuşsundur
#############
Senden nefret etti mi? Tanrım , hayır. Ne münasebet. Ama o da seni sevmiyordu. Artık.
Sen de.
Eskiden taşan aşkın olduğu yerde, o zaman derin bir ağrı, şimdi sadece bir boşluktu. Orada bir şeyler olması gerektiğini biliyordu , ama tek bulduğu, geri dönmeyeceğini bildiği, kaybolmuş bir aşkın samimi bir şekilde kabul edilmesiydi. Bugün onun devriyesinde yolunuz kesiştiğinde onunla paylaştığın bakış, ona bilmesi gereken her şeyi anlattı. Sen de aynı şeyi hissettin.