التعريف

73 13 18
                                    

دول بقى جيران و اصحاب من زمان اووى و عمرهم ما بعدو عن بعض و كل ما حاجه تحصل مع اى حد منهم بيحكُها لبعض و م بيخبوا ع بعض حاجه بس من ساعت ما اتخرجوا من المدرسة الثانويه و كانوا هيروحوا الجامعه قرروا انهم يسفروا ع يتعلموا برا و اتفقوا انهم يسفروا انجلترا يتعلموا هناك و سفروا اخيرا و اشتروا بيت ع يعيشوا فيه كلهم ع ميبعدوش عن بعض لحد ما يخلصوا مده دراستهم.

هايمين: تبلغ من العمر 24عاماً دى بقى اشطر واحده فى الشله و فى نفس الوقت الدلوعه بتاعتهم.

جيمين: يبلغ من العمر 27عاماً بيحب هايمين بس لسه مجتلوش الفرصه انو يقولها ده بقى اتفه واحد فى الشله.

تايا: تبلغ من العمر 24عاماً ايضاً لا دى بقى بتحب تاى بس الموكوسه لسه معترفتلهوش تايا مسخره الشله و ليل نهار مسكنها تريقه.

تاى: يبلغ من العمر 27عاماً قد جيمين و هو كمان بيحب تايا بس بردو موكوس و لسه معترفلهاش و كل اما يجى يعترفلها يغير الموضوع فى منت.

فيرو: تبلغ من العمر 27عاماً دى بقى تبقى اخت تاى التوأم بس تاى اكبر منها بـ عشر دقايق و هى و تايا اصحاب اوى ع فيرو عارفه انها بتحب اخوها.

ميكوك: تبلغ من العمر 21عاماً لاء دى اكتر واحده محترمه فى الشله اخلقها عاليه اوى ملهاش فى الدراسه ع معندهاش خلق و بتحب الواد جونكوك ع هما متربين مع بعض اصلا.

جونكوك: يبلغ من العمر24عاماً افشل واحد فى الشله ملهوش فى المذاكره و جايب قبل كده ملحق انجليزى ع طول النهار فى الجيم بيبنى عضلات على الفاضى و هو كمان بيحب البت ميكوك.

سولى: تبلغ من العمر24عاماً مجتهده فى دراستها و بتساعد العيال ساعات فى الامتحانات بتحب تشان.

تشان:يبلغ من العمر 25عاماً ده بقى واد طويل حبتين و عندو عضلات بردو و هو كمان بيحب سولى.

صَـديـق ثُـم حَـبـيـبْحيث تعيش القصص. اكتشف الآن