*Másnap reggel*
Szól az ébresztő.Felkelünk és elmegyek mosakodni és mire visszamegyek a nappaliba csak annyit látok hogy Brad visszaaludt úgyhogy odamentem hozzá,felé hajoltam és gyengéden megpusziltam az arcát amire felébredt.
-Jó reggelt! -suttogtam a fülébe
-Ennél jobb nem is lehetne.-mosolyog és kinyitja a szemét
-Csinálok reggelit .-miután ezt kimondtam elfordulok
A következő lépésnél csak egy csattanást érzek a fenekemen.
-szexi vagy.-tátogja Brad nagy mosollyal az arcán
Elkezdem csinálni a reggelit és felülök a pultra amíg várom a hogy a tojás megsüljön.Abban a pillanatban előkerül álomszuszék kómás fejjel és odasétál hozzám és megfogja a csípőm és közelebb húz magához és megcsókol.
-Nincs még kicsit korán ehhez?-vonom kérdőre
-Csak egy szavadba kerül és abbahagyom-suttogja
-Elég-szólok rá és leugrom a pultról
-Kész a reggeli,és késésbe vagyok amúgy-mondtam
-Gonosz vagy -mondja sértődötten
-Te meg időigényes-válaszoltam majd leültünk megreggelizni
A sulihoz érve megláttam a focistákat és megmutattam Bradlynek őket.
-maradj a kocsiban-mondta mérgesen
Amikor visszaért azt mondta valószínűleg nem fognak többet piszkálni.Megköszöntem majd kiszálltam a kocsiból és besétáltam.Egész nap Kevinnel voltam ő a legjobb barátom első óta de tényleg csak barátok vagyunk ugyanis Kevin meleg.Délután sétáltunk kifele a suliból Kevvel .Átkarolta a vállam és közelebb hajolt ugyanis egy új pletykát tudott meg a suli "menő"lányáról .Kívülről biztos elég érdekesen nézhet ki ahogy közelebb húzza a fejem csak hogy suttogjon.Megöleltem majd elköszöntem tőle és a kijárat felé kezdtem sétálni ahol Brad már ott állt és szerintem végignézte az egész pletykálós átkarolós sztorit mert elég idegesnek tűnt.
-Szállj be a kocsiba!-förmed rám idegesen
-Jólvan,nyugi megyek már.-mondtam kissé megijedve
beindítja a kocsit és rám néz
-Ki volt ez?-kérdi
-HÁ?
-VÁLASZOLJ HA KÉRDEZLEK BASSZAMEG?-ordítja és rácsap a műszerfalra és én abban a pillanatban összekuporodom az ülésen és sírni kezdek és nagyon félek, nem láttam még ilyennek soha.A kocsival nagyon felgyorsít és megint ordibálni kezd.
-Ő A BARÁTOD?LEFEKÜDTÉL VELE?CSÓKOLÓZTATOK?-ordibál rám
-Nem.-felelem sírva és halkan
-HAZUDSZ!-mire ezt kimondja hazaérünk és kinyitom a szemem és engem néz megállás nélkül még mindig nagyon félek és csak zokogni tudok.Egy gyors mozdulattal kikapcsolom az övet és kiugrom az autóból majd elkezdek befele futni de ő jön utánam.Amint beérnék a nappaliba megragadja a kezem és odahúz magához a másik kezével pedig megfogja az arcom.
-Kérlek ne bánts !-nyögöm ki egymás után sokszor
-Soha nem tudnálak bántani!De válaszolnod kell !-mondja határozottan
- Kevin meleg!És a legjobb barátom 5éve-zokogom
-Te vagy az első ember akivel egyáltalán csókolóztam Brad!Nézz magadra!
-Úristen ! Én vagyok az első barátod? Tudod elfelejtettél szólni hogy szűz vagy még!-mondja nekem zavarodottan
-Miért számított volna?-vonom kérdőre
-Igen tudod ez nagyon sokat számít!
-Nagyon megijesztettél!Ilyet soha többet nem csinálhatsz velem!Megértetted?-förmedtem rá magabiztosan
-Én én nagyon sajnálom csak féltem hogy elveszíthetlek és elborult a fejem-mondta és hátatfordított nekem.Csak annyit láttam valamit csinál a kezével a fejénél...odamentem és Bradly a könnyeit törölgette.Nem tehettem mást mint hogy megöleltem.A kanapéhoz mentünk és leültettem majd az ölébe ültem és szorosan átöleltem ,ő is engem és vagy milliószor bocsánatot kért és megígérte többet nem lesz ilyen .Én így felnőtt férfit nem láttam még elbizonytalanodni.
ESTÁS LEYENDO
Apa meg fog ölni!(Bradly Bradshow fanfiction)
FanficSzia a nevem Adelaid Mitchell.Az apám Pete Mitchell (maverick).Mindig azt mondta nekem hogy "Egyszer megengedem hogy legyen barátod csak a fiú legyen veled egykorú és te is legyél legalább 20 éves.". Ezzel csak az volt a gond hogy Apa ezt nagyon kom...