33. Bölüm: Fırtına öncesi sessizlik
Tanrısal bakış açısı:
2 ay sonra (hehehe)
"Üç gün sonra doğumum var o kadar heyecanlıyım ki!" Ege ellerindeki paketleri korumalara verdi, hamile olduğu için Ata taşımasını istemiyordu.
"İçimden bir ses kızınızın çok serseri olacağını söylüyor."
Kayra ve Ege gülüşürken bir yandan gözü saatine gitti Kayra'nın, Berke'ye akşam yemeği için söz verdiğini
tamamen unutmuştu.
Telaşla arkadaşına döndü."Ege, Berke'ye sözüm vardı, unutmuşum. Gitmeliyim."
"Sorun değil üzümlü kekim, kocanı bekletme hadi."
Kocası.
Evet onlar artık evliydiler.
Düğün yapma gereği olmadan sade bir nikah töreniyle evlenmişlerdi. Evlerinin en büyük duvarında aile resimleri vardı artık. Kayra, Berke, Barlas ve birde Kayra'nın karnındaki küçük bebekleri.Kayra dalıp gittiğinde Ege onu dürttü. Sonunda onu mutlu gördüğüne çok memnundu ancak gecikmesini istemezdi.
"Üzümlü kekim, hadi koş koş!"
Kayra gülümsedi. "Görüşürüz!!"
Ege ona el sallamış ve bir süre uzaklaşan bedenini izlemişti. Gözden kaybolunca korumalarına döndü, elleri karnındaydı.
"Çok yoruldum sizde yorulmuş olmasınız. Eve dönelim."
Tekrar önüne dönüp ilerlemeye başladı. Arkasındaki üç adamdan ikisinin elleri tamamen dolmuştu çünkü alışveriş işini sona bırakmıştı.Mutlu mutlu ilerliyor ve karnındaki küçük kızını seviyordu. Onunla ilgili hayaller kurarken arkasında karmaşa sesleri duydu.
"Onunla görüşmeliyim!"
Olgun bir kadın sesi duymuştu.
Arkasına döndüğünde korumalarından biri kadını tutuyor, diğerleri de önünde durarak gelmesini engelliyordu.
Ege yaşlı kadına böyle davranmalarından rahatsız olmuştu."Bırakın."
"Ege Bey-"
"Bırakın lütfen." Ege ısrar edince adamlar kadını rahat bırakmıştı.
Kadın hemen Ege'nin önüne gelirken Ege de merakla ona bakıyordu."Sizinle konuşmam gereken önemli şeyler var lütfen beni dinleyin." Ege anlayışla kadına gülümsedi ancak çok yorulmuştu ve kadını dinleyecek hali kalmamıştı. Tanışmıyorlardı bile, ne kadar önemli bir şey söyleyebilirdi ki?
"Çok üzgünüm hanımefendi ancak fazlasıyla yorgunum.
Lütfen korumalarıma zorluk çıkarmayın." Önüne dönüp yürümeye devam edeceği sırada kadının haykırdığı şeylerle olduğu yerde kalmıştı."Ben Kayra'nın annesiyim!"
*°࿐ •*⁀➷
"Aşkım." Kayra gülümseyerek Berke'nin yanına geldi.
Berke kollarını açmış ve ince belini kavrayarak sarılmıştı.
Kayra'nın karnı büyümüştü ve bu ona o kadar yakışmıştı ki..."Meleğim, nasıl geçti günün?" Berke içindeki sıkıntıya rağmen gülümsedi ona. Kayra'yı dudaklarından öptü konuşmasına fırsat vermeden.
"Çok eğlendik aşkım! Oğlumuza bir sürü şey aldım." Gülerken kısılan gözlerini öptü Berke bu sefer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Süt Anne [BxB]
RomanceUyarı: Eşcinsel kurgu, şiddet, kan, mpreg ve unisex terimler içerir! Bebeğini kaybetmiş olan Kayra. Ve doğum sırasında eşini kaybetmiş Berke. "Bebeğim senden başkasının sütünü içmiyor Kayra." Berke bey, bize biraz daha yaklaştı ve olduğum yere iyi...