2

83 9 6
                                    

Sunoo, yani tam ismi ile Kim Sunoo,3 yaşı varken pek zengin sayılmayan ancak orta gelirli olanlardan daha yüksek gelirli aile tarafından evlatlık edinmişti.

O ailenin de 1 yaşında bir çocuğu vardı. Ancak çocuğun babası Sunoo'dan nefret ediyordu. Bu yüzden neredeyse ayrılığın eşiğine geldikleri olmuştu ancak Sunoo çok ağladığı için konuşup anlaşmışlardı.

Malesef ailenin annesinin bir hastalığı vardı. Aslında o zamanlar pek güçlü değildi. Ama riki- yani küçük çocuk- 4 yaşına geldikten sonra doktorlar ölümün yakalaştığını söyler olmuştu. Bayan nishimura buna inanmak istemiyordu ancak ölüm haberi çok geç gelmemişti.

Sunoo tüm olanlardan haberdardı.
Bayan nishimura vefat etmeden önce doktorları duymuştu. Evin duvarları ses geçiriyordu.

Bay nishimura Sunoo'dan nefret ettiği için kendini hazırlamıştı. Geldiği yetimhaneye geri dönecekti.

Bayan nishimura'nın cenazesi kalkmadan önce yapması beklemediği birşeydi ancak.. İşte hayat beklenmedik anlarda sunuyor karşınıza sürprizleri.

O zamanlar Sunoo'nun 6 yaşı vardı. Ancak malesef kimse onu evlatlık edinmedi. 18 yaşına gelene kadar o çürük duvarlı yetimhanede büyüdü.

Orada sevilmezdi. Açık olmak gerekirse o zamanlar Sunoo'da anksiyete yaranmıştı.

Bunu yapanlar ise Sunoo'ya şiddet uygulayan büyük yaşlılardı. Çünkü ziyaretçiler Hep onun tatlı olduğunu söylerlerdi.

Büyük olanlar durmadan Sunoo'yu banyoya kapatır, sıcak suyu açar ve bayılana yakın kapıyı açarlardı.

Suyu kapamayı çok denemişti Sunoo. Ancak bir şekilde kapatan kısmı çıkarıp daha sonra geri takıyorlardı.

Bir kaç kere bayılmıştı hatta.
Neredeyse ölümün eşiğine gelmişti.
Ama oradan her nasılsa kurtulmayı başarmıştı.
Şuan 18 yaşı vardı. Yetimhanede kalamazdı artık. Şükürler olsun ki okul okumuştu. Ve şuan burslu olarak üniversiteye kabul oluyordu.

Her ne kadar mutlu olsa da, anksiyetesi insan bol olan yerde tutuyordu.

Bu yüzden olabildiğince insanlara bakmamaya ve uzak durmaya çalışıcaktı.

Umuyordu ki orada da şiddet görmezdi.

◯⬤◯⬤◯⬤

İşte, o gün gelmişti. Bu gün üniversitede ilk gügünüydü. Sakin geçmesini diledi içinden Sunoo.

...

Açıkçası günü güzel geçmişti.
Yeni arkadaşı ve saire olmamıştı ama bu kötü değildi. En azından şiddet görmemişti.

Bu da, iyi bir şey değil mi?

...

Sunoo hayatına sakin ve sıkıcı bir şekilde devam ediyordu.
Üniversite öğretmenleri tahtaya çıkarmadığı için şanslıydı.

Şimdiye kadar kimse neden konuşmadığını vb sormamıştı. Bu konuda şanslıydı.

2 yıldır o binada hayalet gibi dolaşıyordu. Bazen yemek koyan teyzeler onu atlıyordu.

Arada bir banyoya gidip kendini kontrol ediyordu sunoo.
Hayalet olmadığını anlamak için.

Ama neyse ki anksiyetesini ortaya çıkartacak hiçbir şey olmamıştı. Yani şimdiye kadar. En azından.

...

Bu gün hızlı geçiyordu dersleri Sunoo'nun.

Artık bu binada 2. Yılını bitirmişti ve bu hafta 3. Sınıfın ilk haftasıydı.

2. Ders bitince tuvalete gitmek istediğini anladı Sunoo.

Ayağa kalktı ve gitti.
Gayet normaldi. Ancak, çıktığı zaman koridorda gördüğü o kişi.. Ağlamasına bile sebep olabilirdi..

"Riki"

Dedi kısık sesiyle.

Riki ona baktı göz ucu. Ama bir şey demedi. Tanımamış gibi yaptı ve yoluna devam etti.

'Bir sorun mu var? ' diye düşündü Sunoo. Doğru ya 14 yıl olmuş.
Belki de hatırlamıyordur.

Bilmediği tek şey, riki'nin sırf Sunoo için bu binaya gelmesiydi.

ʚ♡ɞ

Askolar bu oluyo gibi ha?
Neyse sunki ile kalın sağlicakla kalin hadi bb

My Hero || SUNKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin