》Ollin nk.《
"Ale onks kaikki hyvi?" Kysyin. "On on, anna olla." Hän sanoi. Huokaisin. "Sun käytös on outo. Ollu siit asti ku tultii takas tänne, joten kaikki ei todellakaa oo hyvin." Sanoin. Aleksi tuhahti. "Käytiin just mun mutsin haudalla, mitä oikee odotat? Häh? Pitäiskö mun hymyillä ku idiootti vai?" Hän kysyi jotenkin ärtyneenä. "En tarkottanu niinkää.." Vastasin hiljaa. "Meen käymää kävelyl. Pitää kerätä ajatuksia." Hän sanoi ja nousi ylös sängynreunalta, ja käveli pois huoneestani. Huokaisin turhautuneena.》Joonaksen nk.《
"Voidaanko käydä kirjakaupassa?" Kysyin Nikolta. "Tottakai me voidaan." Hän sanoi. Kävelimme sisälle suomalaiseen kirjakauppaa. Kävelimme kaupanperälle, mistä löytyy kyniä ja muuta piirtämiseen/kirjoittamiseen liittyvää. "Tarviitko sä täältä jotain tiettyä?" Niko kysyi. "No mult on loppunu rajaustussi." Vastasin, Niko nyökkäsi. Katselimme hetken kaikkia rajaustusseja, kunnes Nikon puhelin alkoi soimaan. "Pärjäätkö jos vastaan Joelil?" Hän kysyi. "Pärjään mä." Sanoin. Niko vastasi puheluun ja käveli jonnekin kauemmas.Katsoin että Niko ei nähnyt tänne asti, jonka jälkeen menin etsimään terottimia. Katsoin terottimien ruuvienpäätä, lähinnä siksi että mikä ruuvimeisseli niihin käy, vai saisinko ne vain saksilla auki. Löysin pian metallisen pienen terottimen, minkä saisin vain saksilla auki. Katsoin terottimen hintaa ja se maksoi vain jotain kaksi euroa, eli ei pahan hintainenkaan. Otin terottimen käteeni ja sitten otin toiselta hyllyltä pari rajaustussia ja lähdin kävelemään kassalle päin. Laitoin ostokseni kassalle. Myyjä piippasi tuotteet. "Se tekis 7,10€." Hän sanoi. Annoin hänelle kymmenen euron setelin ja sain takaisin kaksi euroa ja kymmenen senttiä. Laitoin kolikot taskuuni, otin kynät ja terottimen, ja laitoin nekin taskuihini, jonka jälkeen lähdin etsimään Nikoa.
Löysin Nikon kaupan ulkopuolelta. Hän lopetti puhelunsa ja kääntyi minuun. "No löysiks sä jotain?" Hän kysyi. "Kaks rajaustussii vaa." Vastasin. En todellakaan ollut kertomassa että ostin terottimen, sillä Niko kertoisi siitä isälleni ja terotin otettaisiin pois minulta. "Haluutko sä käydä vaikka espresso house;s?" Niko kysyi. "Käydään vaan, voitais sen jälkee vaiks käydä kirjastos lainaamas joku kiva elokuva ja sit lähtee kotii viettää loppupäivää." Sanoin. "Kuulostaa hyvältä." Niko sanoi hymyillen.
》Joelin nk.《
Istuin polvillani huoneeni lattialla ja laitoin tavaroitani pahvilaatikoihin. Käteeni osui pian kuva minusta, Aleksista, Nikosta ja Tommista. Hymyilin kuvalle. Emme kylläkään olleet missään parhaimmassa kunnossa tuona päivänä. Kaikilla meillä oli krapula ja Niko ja Aleksi olivat ennen kuvanottamista vetäneet kannabista koulun vessassa, eli heidän silmänsä olivat ihan punaiset. Olin myös ennen tuota päivää saanut kivasti turpaani isältäni, en muista mistä syystä, mutta eihän siihen aina tarvittu syytä että isä hakkasi minut. Kaikesta huolimatta näytämme iloisilta.Laitoin kuvan pahvilaatikkoon muiden tavaroiden päälle ja suljin laatikon sitten, ja siirsin sen sivuun. Aloin laittamana tavaroitani toiseen pahvilaatikkoon. Hetken päästä huoneeni ovi pamahti seinään, josta minä pelästyin. Käännyin ovelle ja näin isäni seisomassa ovensuulla, ihan kännissä, niinkuin aina. Nousin ylös lattialta. "Isä....mitä sä haluat?" Kysyin. Mies ei sanonut minulle mitään, vaan heitti minua viinapullolla. Nostin käteni silmieni suojaksi. Pullo hajosi ja osa sen lasinsiruista raapaisi minua käsiini ja kasvoihini. Otin käteni pois silmieni päältä ja katsoin kämmenenselkiäni, missä oli pieniä punaisia viivoja, joissain oli lasinsiru vielä pystyssä. Hän käveli lähemmäs minua, otti hiuksistani kiinni ja heitti minut lattialle. Löin takaraivoni lipastoni kulmaan. Nostin käteni takaraivolleni ja purin hammasta yhteen, jotta en huutaisi. Hän tuli istumaan lantioni päälle ja löi minua nyrkillä naamaan. "L-Lopeta!" Huusin. Yritin torjua iskut niin hyvin kun pystyin, mutta se ei auttanut. Suurin osa lyönneistä osui käsiini, kylkiini tai mahaani, ja vain pari niistä osui kasvoihini. "I-Isä lopeta!" Huusin.
Jatkoin huutamista, mutta mies ei silti lopettanut. "Pidä se turpas kiinni!" Hän huusi. Hetken päästä hän laittoi kätensä kaulani ympärille ja alkoi kuristamaan minua. Yritin lyödä häntä naamaan tai potkia jaloillani, kuitenkin tuleksetta. "I-Isä....m-mä...mä en-n sa-aa hen-nkeä....lo-opeta." Sanoin heikosti. Pian kaikki pimeni.
》《》《》《》《》《》《》《
Sanoja: 603
CZYTASZ
Why me? 》Niko x Joonas《VALMIS
Fanfiction"Miks sä teet näin mul?!" "Teen mitä?" "Koulus kiusaat mua, mut jos ollaan kahestaan ni suutelet mua! Mitä helvettiä sä haluut mult?!" "Rakastan sua, okei?" poika sanoi. Hiljenin. Ei hän voinut rakastaa minua, ei mitenkään. ⚠️SISÄLTÄÄ⚠️ -boyxboy ...