"Voor sommige dingen krijg je maar 1 kans."
Om 10 uur in de ochtend werd ik wakker. Kreunend probeerde ik te gaan zitten. Een pijnscheut ging door mijn hoofd heen en ik liet me weer vallen op mijn kussen. Was het eigenlijk wel mijn kussen? Ik rook voorzichtig aan de kussen. Naast de geur van alcohol herkende ik ook de geur van Matt. Lag ik in zijn bed? Waar was hij dan?
Dan herinner ik me weer wat hij gezegd had. Om ik weet niet hoe laat. Ik had hem teleurgesteld. Wat een drama. Ik bol me op tot een bolletje en wil het liefst huilen van zelfmedelijden.
Ik kom weer tot mezelf als ik iets voel trillen onder het kussen. Het is mijn telefoon en ik heb 23 nieuwe sms'jes. 3 van Luke, 1 van mijn ouders, 5 van Lisa, 2 van Fleur, 6 van Cam, 2 van Nash en 4 onbekende berichtjes. Ik open eerst de onbekende berichtjes.
Hey Ally,
Brooklyn hier, vannacht was leuk! Ik hoop je snel weer eens te spreken!
XBHi,
Cody here. Ik kreeg je nummer van Matt. Jammer dat je zo vroeg weg moest :(. Hoop dat je je snel beter voelt. XCodyHallooootjes,
Hey meis, gelukkig nieuwjaar! Jammer dat je het niet kon meemaken. Was nog aardige fittie later tussen de Jacks.
Aju, HunterHey,
Was nog best gezellig gister. Als je je beter voelt en weer terug bent in Amerika kunnen we misschien wat afspreken?
XDanielIk voeg de nieuwe nummers toe, en stuur ze allemaal nog een berichtje dat ik me al wat beter voel.
Dan open ik de berichtjes van Nash en Cam.
Ally als je dit leest bel me! XN
Yoo rare wordt nou maar wakker, N
ALLY VERDOMME DOM KIND :C
WORDT NOU MAAR WAKKER WE HEBBEN WAT BELANGRIJKS TE BESPREKEN :C
#bartisboos xC
Ik sta versteld, dC
Ben teleurgesteld in je, echt waar, Cameron Dallas
Niet verstoppen in je kamer, we weten je te vinden, Cam
Ik sms ze snel terug, dat ik zo snel mogelijk naar de lobby kom.
Dan open ik die van Fleur en Lisa.
Hey Ally
Fleur hier. Kom je nog naar Nederland toe voor het nieuwe jaar?Niet dus, valt me tegen. Volgens mij heeft Luke nu wel duidelijk gemaakt hoe het nu eindigt, cia F
Ally! Gvd, kom naar Nederland xL
Ik meen het, ik wil je niet kwijt, kom gewoon naar hier! Lisa
Je komt niet he? Je laat ons gewoon stikken! L
Nog een fijn jaar verder. Ik zag btw op insta dat je mensen daar kon uitnodigen. Fijne vrienden ben je!
Zou ik nou tegenwoordige tijd? Het is nu verleden tijd. Fijne vriendin WAS je. Gr, Lisa
Ik knipper wat tranen weg en open de sms'jes van Luke.
Jij vieze urhed ik heb er geeneens woorden voor! Ik heb foto's gezien, zo te zien laat je Ky stikken en gaat gelijk me iedere andere gast, Luke
Je laat je vrienden gewoon stikken! Nou ik zou maar niet verwachten dat je hier ooit nog welkom bent. Gegroet, Luke
Ik hoop dat 2016 je ontzettend tegenzit! Doei.
De tranen rollen nu over mijn wangen. Alles gaat mis.
Hey lieverd,
Een gelukkig nieuw jaar! Je vrienden komen elke dag voor de deur vragen of je thuis bent. Weet jij hier meer over? Volgens mij is er wat met Ky, maar dat moet je zelf maar vragen.
We missen je.
XZij weten het ook niet over Ky. Ik stap mijn bed uit en probeer de vreselijke koppijn te negeren. Ik sleep mezelf naar mijn eigen kamer en probeer de deur open te krijgen. Na veel duwen gaat ie eindelijk open. Ik loop naar mijn kast en pak een joggingbroek en een vest. Dan loop ik naar de douche op al de vieze alcohol geur van me af te krijgen.
Een halfuur later stap ik de lift uit. Het palingen van de lift doet mijn hoofd niet goed en ik kreun zacht. Zometeen werd ik nog naar huis gestuurd. Hoe vreselijk zou dat zijn! Nee, dan blijf ik nog liever hier. Ik sleep mezelf naar de lobby. In de verte zie ik ze allemaal al zitten. Ik hoop dat de pijnstiller snel genoeg werkt zodat mijn hersenen geen last krijgen van geschreeuw. Waarom heb ik ook zoveel gedronken gister? Ik heb geeneens het nieuwe jaar kunnen vieren.
"Ally?" Ik loop naar een stoel en laat me zakken. De stoel is zacht. Ik blijf naar mijn schoenen kijken.
"We willen het hebben over gisteravond." Begint Cameron. Ze hebben vast afgesproken dat hij het woord zou doen. "We hebben het er ook met Bart over gehad." Dat dacht ik al. "En we zien dat je erg veel problemen hebt met het verlaten van je thuisfront."
Wat een moeilijke woorden, dat is niks voor Cam. "Hoe graag wil je naar huis?" Ik trek mijn hoofd op en kijk de jongens allemaal stuk voor stuk aan. Sommige zie ik hoopvol kijken. Hoopvol omdat ze willen dat ik blijf of omdat ze willen dat ik wegga? Ik weet het niet.
"Ik heb thuis niks meer." Zeg ik zacht. Maar het is hard genoeg zodat iedereen het kan horen. "Weet je het zeker? Want je kan nu nog gaan als je wilt. Bart geeft je geen tweede kans-" Ik onderbreek hem. "Mijn vrienden geven me ook geen tweede kans en daar heb ik het al verkloot. Dus ik blijf." Ik sta op en draai ze de rug om. "Dan verwachten we je om 7 uur vanavond hier beneden, want dan worden we opgehaald om naar de show te gaan." Roept Cam me nog na.
Ze haten me. Ik weet het zeker. Waarom wilde ik nog zo graag blijven? Ik weet het niet. Het wordt waarschijnlijk nu toch alleen maar ongemakkelijker. Ik had moeten gaan, maar mijn kans is verkeken.
Wat ik nu moet doen is mijn kater wegkrijgen voor 7 uur vanavond.
***
Volgens mij heb ik net de beroerdste nacht aller tijden gehad en dan moet ik nu ook naar school om lekker een dagje naar a'dam te gaan.
XNienke
JE LEEST
The Boys ||Magcon #2
FanficDit is het vervolg op 'The Boys' dus als je dit verhaal wilt lezen, lees eerst het eerste boek