sehrialem teşekkür ederim (:
1- Seni biraz tanıyabilirmiyiz?
Elbette, İsmim Şehri evli ve iki çocuk annesiyim. Yaklaşık üç yıldır Wattpad'de yazıyorum.
2- Kitapların daha çok hangi yaş gurubuna hitap ediyor?
Wattpad'de her yaş kitlesinden okuyan var ve hepsinin ilgisine çok teşekkür ediyorum. Basılı kitaplarıma gelince yayınevimin satış grafiğinden yola çıkarak verdiği bilgi 25 yaş ve üzeri tarafından çok sevildiği.
3- Yazmaya başlamanda etkili olan şeyi bize açıklar mısın?
Küçük kızım Ebrar'ın uyku düzensizliği yüzünden Wattpad'de çok vakit geçirir oldum. Kitaplarını okuduğum iki yazarın yüreklendirmesi ile de ilk kez yazmayı denedim. Kimse okumaz nasılsa, zihnimi dağıtırım diye çıktığım bu yol benim için sürprizlere dolu oldu.
4- Kitabı basılan çoğu wattped yazarından birisin. Sence her yazan yazar oluyormu yoksa sadece kaliteli ve kusursuz yazan mı yazar olur?
Ben sadece yazıyorum, diğer yazarları kıyaslamak ve ya kaliteli kusurlu, kusursuz demek haddim değil. Herkes kendince hayallerini sayfalara döküyor. Herkes kendi hayallerinin kusursuz yazarı. Başkaları ile bir kıyaslama veya başkalarının yazarlığını sınıflandırmak yerine yazmaktan keyif alsınlar...
5- En başarılı bulduğun kurgun?
Aime Moi Eslem
6- Hangi kitap karakterin için bu tamamen benim diye bilirsin?
Yazdığım her karakterde benden bir parça var hepsi biraz ben. İsim vermek adına Meczup Hamza diyeyim.
7- Hiç tıkandığın zamanlar oldu mu? Yazmaktan yorulduğun ve pes etmek istediğin?
Kitap basım sürecinde ki aksaklıklar nedeniyle yazamadığım bir dönem oldu. Mizah yazan biri olarak mutsuzsanız istediğiniz gibi akmıyor kaleminiz
8- Yazar olmasaydın ne olurdun?
Üç senedir çalışmasam da isletme mezunu olarak bir çok özel firmada muhasebe departmanında çalıştım. Mesleğimi ve rakamları seviyorum. Yazar oldum mu bilmem ama yazar olmasaydım yine muhasebe alanında çalışmak isterdim.
9- Yazmak sana ne ifade ediyor? Yazarken hangi duygular içerisinde oluyorsun?
Herşeyden kaçtığımı ve özgür olduğumu hissediyorum...
10- Ve geldik son sorumuza kitapları bastırılan ve hâlâ burada yazmaya devam eden bir yazar olarak gelecekte seni nelerin beklemesini umuyorsun?
Basım sürecinin beni yormadığı bir yayınevi ile çalışmayı ve okullardan gelen güzel yorumların devam etmesini.
Umarım hayallerin ve isteklerin en iyi şekilde gerçekleşir♡ Beni kırmayıp sorularıma cevap verdiğin için çok teşekkür ederim(:
Çok teşekkürler ❤️ umarım seninde herşey gönlünce olur Rica ederim ve bende teşekkür ederim söyleşi kitabında yer aldığım için çok mutlu oldum.
Bende❤️
sehrialem yazarımıza buradan soru sorabilirsiniz.
Bol bol yorum ve oy istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZAR KÖŞESİ
Короткий рассказWattped üzerinde yazan yazarların bilinmeyenlerini soruyoruz... Hadi sende gel en sevdiğin kitabın yazarı hakkında bilmediğin şeyler öğren.