Bölüm 4

843 23 6
                                    

- Hayır bahaneye gerek yok. Sen bir katilsin. Bu zaten en büyük bahane?

Koşarak odadan çıktım ve o ses.. Yoongi adamı vurdu bile. Gözlerimi kapatmamla biri arkamdan sarıldı. O.. İtmeye çalıştım ama bir gram bile kıpırdamadı.

" Böyle kal. İki gün beni göremiceksin  zaten "

Neden' dedim heyecanlı bir sesle iki gün içinde buradan kaça bilirdim.

" Bir kaç günlüğüne Moldova'ya gideceğim. Ama gitmeden önce.. "

Boynumu öpmeye başladı. Hayır lütfen düşündüğüm şey olmasın. Elimden tuttu ve beni odaya götürdü. Ondan kurturmalıydım. Beni yatağa yatırdı ve üstüme çıktı.

" Yapma Yoongi "

" Neden? Ama ben seni çok özledim:( "

Dedi yapmacık bir tonla. Bir bahane bulmalıydım. Aklıma gelen ilk şeyi dedim

" Ben regl oldum. Yapma "

" Sana neden inanayım? "

Haklıydı. Ona ayak uydurmalıydım. Kendime lanetler okuyarak, ona yaklaştım ve dudağına kısa bir öpücük kondurdum.

" Ama gerçekten regl oldum. Hem sen gitmiyor musun? Valizini hazırlamalısın:)"

Yoongi bana sırıtarak bakmıştı. Hayır inanmadı bana.

" Bebeğim beni bu yalanlarla kandıramazsın yalnız. Ben senin için eski Yoongi değilim;)"

Elleri omzuma gitmişti. Tam kıyafetimin askılarını indirirken içeri Jungkook girdi. Sanırım bu beni ikinci kurtarışı

" Yoon- ops üzgünüm ama gitmeliyiz "

Yoongi oflayarak üstünden kalktı. Jungkook'a kısa bir teşekkür bakışı attım. Bana sevimli bir gülüş sunup Yoongi'yi de alıp gitti.

Akşam

Akşam yemeği yiyorduk. Min Ji çatalı ile oynarken Lisa çatalı masaya vurdu.

" Yemeğini ye oynama "

" Sanane? "

" Sabrımı zorlama Min Ji "

" Ne yapa bilirsin? Hiç birşey:)"

" Ahh! Yeter artık Min Ji! Çık yukarı "

" Ben sana bayılıyorum ya! "

Jungkook 32 sırıtarak içeri girdi ve o malum soruyu sordu " Noluyo burda?"

" Şu kızı birazdan geberteceğim! "

" Hıh gebert de Yoongi de seni gebertsin "

" Ağh kafayı yicem! Siz ikiniz bana cezamısınız?! "

" Lisa? Neden bağırıyorsun "

Lisa Yoongi'yi görünce hemen ona sarıldı. Açıkcası bu kadar yakın olmaları hiç hoşuma gitmiyor. Lisa ona sarılırken o bana baktı. Yoongi'ye göz devirip yukarı çıktım.

" Yoongi! Şu kız.. Ah çok- ÇOK SİNİR BOZUCU! "

" Biliyorum:) Neyse size iyi geceler. "

Yatakta uyumaya çalışırken Yoongi geldi. Yanıma uzandı ve arkadan sarıldı. Sora ise kulağıma fısıldadı.

" Beni kıskandığını bu kadar belli etme güzelim:) "

Yeni bölümmmm sizce nasıl?
Okuyorsunuz ama yorum yazmıyorsunuz:( ay em sed 😭
Neyse sizi seviyoreee💗💅
Muahh😎💗




My Killer |Min Yoongi|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin