Bölüm 17

2.3K 65 24
                                    

Umarım beğendiğiniz bir bölüm olur :))

"Benim bir yem ve O'nun da bir av olduğunu anlamam uzun sürmemişti. "

Esenli okumalar 🕊

Bazen sadece görünmez olmak istiyordum. Bir yere oturup görünmez olmayı ve etrafı izlemeyi istiyordum. Tüm herşey gözümün önünde olup bitsin ve bana ihtiyaç duyulmasın istiyordum. Belki de sadece yok olmak daha mantıklıdır.

Görünmez olmak daha güzel Efsun.

Hayır yok olmak daha güzel.

Poyrazla son konuşmamızın üzerinden iki gün geçmişti ve iki gündür ikimizde sadece düşünüyorduk. Sonunda bu evden iki deli olup çıkacaktık. Kaç gündür Poyraz'ın evinde kalıyordum, ne kadar kendimi ona zahmet ediyormuş gibi hissetsemde gitmeme izin vermiyordu. Ne de olsa eniştemdi değil mi? Zahmet olmazdım ona? Ben ona sevdiği kadının emanetiydim?

Öyle tabi.

Sağol ya.

Saat sabahın dokuzuydu. Yeni uyanmıştım ve tavanı izliyordum. Acaba birkaç gün sonra neler öğrenecektim? Belki bir kardeşin daha vardır Efsun. Hiç fena olmaz hem belki o yaşıyor olur.

Yataktan çıktım gardolabın karşısına geçtim ve biraz kendimi inceledim. Üzerimdeki Poyraz'ın tişörtünü çıkarttığımda aynanın karşısında sadece sütyen ve çamaşırımla kalmıştım. Son zamanlarda yaşadığım şeyler vücuduma hiç iyi gelmemişti. Çok fazla zayıflamıştım.

Beş dakikaya yakın kendimi inceledikten sonra dün evimden aldığım valizimden bir tişört ve bol bir eşofman altı çıkarttım.

Son günlerde Poyrazla aynı evde kalmak bana hiç yaramamıştı. Ben onu aklımdan çıkartmaya çalıştığım günlerden hoop diye Poyraz'ın yatağında onun kokusuyla uyandığım günlere gelmek bana hiç ama hiç yaramamıştı.

Sen ona aşık değilsin Efsun sadece şefkati aşk zannediyorsun.

Ona karşı böyle duygular içerisinde olduğum için kendimi kötü hissediyordum. Çünkü o güzel kardeşim Ayperim'in sevdiği adamdı. Kardeşime ihanet etmek olurdu bu olsa olsa Poyraz'a karşı olan düşüncelerim değişmeliydi.

Ayperim güzel kardeşim... Onu hiç tanımamıştım, sadece bir kere hiç tanımadığım kardeşimle kavga etmiştik. Onunla sadece bir kere yüz yüze gelmiştik ama bu da bir kavgaya sebebiyet vermişti. Kardeş olduğumuzu öğrendikten sonra bir kez olsun bana bunu söylemeyi aklına getirmemiş olması kalbimi kırmıştı. Kırılmıştı ona karşı. Dün Poyraz anlatırken aklımda bir bir canlanan o kavga ettiğimiz gün gözümden yaş akmasını sebep olmuştu.

Beş yıl önce, 18.12.2016,

O vahşet günden sonra sekiz ay geçmişti Efsun için. Ayperi kardeşi olduğu söylenen o kızın böyle bir şey yaşadığından haberi dahi yoktu tabii...

Ayperi'nin gözleri 'Hayal Butik' yazılı büyük tabelanın altındaki küçük dükkanda geziyordu. İçeride onu arıyordu büyük bir merekla. Yıllar sonra bir ablasının olduğunu öğrendiği o kızı Efsun'u...

İşte oradaydı. Kapının önüne çıkmıştı. Derin nefesler alıp veriyordu. Bir şeyler yaşamıştı... Kötü şeyler... Ayperi bunu hissetmişti. Bir şekilde saç telini koparıp bir DNA testi yaptırmalıydı. Bunu nasıl yapacağını düşünüyordu genç kız. Düşündü düşündü ve aklına gelen şey kardeşiyle ilk konuşmasının, ilk temasının bir kavgadan ibaret olacak olması onu üzdü ama başka bir şey gelmiyordu aklına yapmak zorundaydı.

DESİSE | +18 (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin