--7--

116 9 2
                                    

Scott az ajtóban állt. Mosolyogva köszönt legjobb barátjának.

-Gyere- fordult el Stiles az ajtótól, majd leült a székébe. Scott belépett rajta, majd körül pillantott a szobán. Egyből kiszúrt engem.

Összehúzta a szemét, majd pár másodpercig csöndben méregetett. Felvontam az egyik szemöldököm, mire végre megszólalt.

-miért is voltál te itt egész este?- emelte meg unokatestvérem is az egyik szemöldökét. Én csak megforgattam a szemem, majd hitetlenkedve pillantottam vissza rá.

Komolyan megkérdi? Nem egyértelmű a földön heverő rengeteg lapból és könyvből?

-egész este fent voltunk. Olvastunk honlapokat, könyveket. Minden információt, amit csak találtunk.- kezdett el mutogatni izgatottan Stiles. Bizonyára már alig várja, hogy elmondhassa barátjának, miket találtunk.

Scott csak értetlenkedve nézett először rám, majd Stilesra.

-A hulláról van szó? Tudják már ki tette?- ült le mellém Scott. Stiles felénk fordult a székkel, kezében rengeteg papírral.

-Nem, de sok mindenkit kihallgatnak. Még Derek Halet is!- magyaráztam unokatestvéremnek.

-a fickót, akit a múltkor láttunk?- fordult Scott félig Stiles felé, de még mindig engem nézett. Stiles ingerülten válaszolt neki.

Rég láttam őt ilyen izgatottnak. Bár meg is értem. Egész este fent volt, és mindent elolvasott, hátha megtudhatjuk mi történt Scottal. Látszólag ez hasznos volt, mivel rengeteg mindent találtam énis a könyvekben, és Stiles is az interneten. Már csak az a kérdés, hogy mennyire hihetünk ezekben.

-emlékszel a múltkori hülye viccemre?- gurult közelebb hozzánk Stiles.

Scott értetlen fejét látva jobbnak láttam, ha én folytatom tovább, amit a másik fiú elkezdett mondani.

-Úgy néz ki Scott, hogy az már nem vicc.- mondtam halkabban a végét. Félve pillantottam Scottra, mivel nem tudtam, hogy fogja majd ezt fogadni. Csak sejtésem volt, de jobb biztosra menni.

Szememmel eszeveszettül térképeztem Scott arcát, hogy láthassam milyen érzéseket vált ki belőle ez az egész.

Legfőképp a meglepődés és az értetlenség keveréke vetült az arcára. Bátorítóan rátettem a vállára a kezem.

-A Farkas. A harapás az erdőben.- már szinte suttogtam a szavakat.

-Figyelj, elolvastunk mindent.- hadarta tovább Stiles, nem hagyva szóhoz jutni senkit sem. -Tudod, hogy miért üvöltenek a farkasok?- pattant fel a székből, majd pár papírt felvett a földről.

-Kellene?- vonta fel a szemöldökét a mellettem ülő fiú, majd rám nézett.

-Ez a jelzésük. Amikor a farkas egyedül van, így jelzi a helyzetét a falka többi tagjának.- néztem végig a szemébe, miközben mondtam.

Hirtelen én magam sem tudom, honnan tudom ezt, hisz ilyenről nem olvastam. Aztán eszembe jutott, hogy még mielőtt elaludtam volna, Stiles valami hasonlót mondott nekem. Biztos megragadt a fejemben.

-Szóval ha üvöltést hallasz, az azt jelenti, hogy a többi farkas a közelben lehet.- járkált a szobában Stiles miközben magyarázott.

Scott hirtelen megdermedt, majd mintha félelmet láttam volna átsuhanni az arcán.

-Az egész falka?- kérdezte egyből, majd rám kapta a tekintetét.

Én csak kelletlenül megvakartam a tarkóm, majd válaszoltam neki.

Game Of Chaos / Teen Wolf ff /Donde viven las historias. Descúbrelo ahora