Частина 33-Фінал!

1K 26 8
                                    

-Дівчинка,3.200,50 см.Вітаю вас!
Посмішка Міши була до самих вух.Він стояв в коридорі з букетом квітів і сюрпризом для коханої,яка подарувала йому доньку.
-Не дивлячись на те,що дівчинка недоношена на 3 тижні,вона абсолютно здорова!
-Це чудово,можна зараз до Еліни і доньки?
-Так,звичайно.
Хлопець пройшов в палату.Новонароджена солодко спала на руках в Еліни,а новоспечена мама милувалася донькою.
-Яка ж вона мила...-Міша підійшов блище до дівчат.
-На тебе схожа)...
-Татова принцеса...Ель..Ти вибачиш мене...?
-Дурненький)Я винна в цій ситуації,що не послухала тебе і одразу себе накрутила.Я вибачила тебе)
Хлопець солодко поцілував дівчину.
-Знаєш...А Я й не знав, що можу бути таким ніжним та дбайливим, поки не зустрів тебе! Ти допомагаєш мені розкривати себе. З тобою я розвиваюсь. З тобою я стаю собою. Ти – безцінна.Я так довго чекав нашої зустрічі,винив себе у всьому,і коли я отримав смс «Я на зв'язку..»Я хотів плакати від щастя!Ти мені дуже дорога,і я тебе кохаю...
Потім хлопець потягнувся до кишені і витягнув маленьку коробочку.Ставши на коліно він сказав:
-Дівчинка моя! Як багато приємних і ніжних почуттів ти викликаєш у мене! Дивлюся на тебе і помічаю, як тобі втілилися всі самі добрі і кращі риси, які тільки можна зустріти у жінки. Як я хочу милуватися тобою,і нашою донькою ще багато років поспіль, для самого себе виділяти тебе з натовпу інших людей. Ти особлива для мене і я хочу запропонувати тобі «свою руку і серце». Чи згодна ти?..
На очі дівчини виступили сльози.Вона була неймовірно щаслива.
-Я..звичайно ж я згідна!
Міша підійшов і поцілував Еліну.

...

Від того моменту пройшло майже 5 років
Ми з Мішею одружилися в жовтні.З кожним роком,навіть з кожним днем,наші стосунки ставали все міцніші й міцніші.Він робив все,задля того,щоб ми були щасливі.А вже завтра день народження в нашого скарбу-Нелі!Ці п'ять років вона також робила нас неймовірно щасливими.Ще,Міша був просто чудовим батьком!З першого дня він весь час возився з приготуванням кімнати,годував маленьку,міняв підгузки.Вже коли Неля подорослішала він вчив її грати футбол..Ну як же—донька футболіста і не вміє грати футбол.Деколи мені навіть здається,що донька любить його більше аніж мене)Хоча це просто догадки,і я знову себе накручую.
Ось сьогодні день народження нашої принцеси.
Від самого ранку ми готувалися,а в обід всі гості зішлися.Дітлахи бавилися на батутах,в басейні з кульками ,а батьки в той час сиділи і говорили про дітей.Але мені потрібно було сказати дещо важливе...Я вийшла на середину,так щоб гості бачили мене і почала промову.
-Любі гості,потребую слова...Я дякую Богу,за цих щасливих п'ять років і за те,що звів наші долі з вами,а найголовніше з моєю коханою людиною—Мішою.Я дякую тобі,Міша,за твою любов,ласку і добро.Дякую,що зародив в мині любов і продовжуєш це робити.Ти зробив мене,нас!неймовірно щасливими.Але зараз я хочу сказати,що ти знову зробив мене щасливою,оскільки...Я знову буду мамою!...
Я заплакала від цього щастя.Всі кричали,раділи,а Міша підійшов до мене,обійняв,і тихо-тихо прошепотів «Дякую тобі за все,рідна»До нас підбігла Неля,ми стояли,обіймалися втрьох,а точніше вчотирьох...
Не розумію,чому ж я сприймала це як каторгу,якщо це суцільне щастя!

В цій частині дуже багато слова-Щастя.Я хочу подякувати всім,хто читав цю історію,підтримував мене і писав багато хороших слів.Ви—моя підтримка.Без вас не було б цієї історії!
І Я ніколи не забуду все хороше, що ви для мене зробили!
Дякую,дякую,дякую❤️!
Зараз в мене на першому плані навчання.А потім я продовжу написання «Життя з нотками минулого».Вже придумала закінчення цій історії і придумала навіть Початок нової історії)Поки що я візьму так звану «відпустку»😂Ще раз дякую вам всім❤️

Вже придумала закінчення цій історії і придумала навіть Початок нової історії)Поки що я візьму так звану «відпустку»😂Ще раз дякую вам всім❤️

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Я сприймала це як каторгуWhere stories live. Discover now