HER BÖLÜM ATMADIĞIM GÜN SİZİ ÖZLÜYORUM ALLAH KAHRETSİN 😭😭.
-Scott- (Sanırım ilk kez Scott'ın bakış açısından ilerliyor hikaye hadi bismillah.)
Yaklaşık yarım saattir ben Isaac ve Derek, Liam'la Stiles'ı arıyorduk. Evet onu da kaybetmiştik. Gerçi ona bir şey olacağını sanmıyorum Stiles çok zekidir kendini her türlü durumun içinden çıkarmayı başarır. Yine de o Stiles işte. Ormanın çeşitli yerlerinden bir sürü ses geldiği için tek bir sese odaklanmak zordu. Bir yandan yaprak hışırtıları, bir yandan rüzgar, bir yandan adım seslerimiz. Onları köpek gibi aramaktan başka çaremiz yoktu. Özellikle Liam'ı kısa sürede bulamazsak bu çok büyük sorunlar yaratabilirdi. Birden yer sallanmaya başladı, sanki bir sürü dolusu hayvan etrafa koşuşturuyordu. Durup etrafımıza bakındık. O sırada çalıların arasından bu tarafa doğru koşuşturan geyikleri gördüm.
"Isaac çekil!"
Onu bileğinden tutup kendimle beraber kenara çektim. Derek karşı tarafta kalırken geyik sürüsü aramızdan koşarak geçip gitti. Isaac'e döndüm.
"İyi misin?"
Giden geyiklerin arkasından bakarken, "Evet."dedi ve elini çekti.
Derek yanımıza geldi. Geyiklerin gittiği yola baktı, tozlar havada uçuşuyordu.
"Onları bir şey korkutmuş, bu tarafa ilerleyelim."
"Stiles'ı da bulmamız lazım." dediğimde Isaac başıyla beni onayladı.
"Liam'ı bulduktan sonra onu bulmak kolay olur..."
Derek tekrar bir şey diyeceği sırada uzaklardan garip bir ses duyuldu. Uğultuya benziyordu. O tarafa doğru koşmaya başladık. Sese giderek daha da yaklaştığımızda durduk ve etrafımıza bakındık.
Liam oradaydı. Ne yaptığını bilmeden sadece koşuyordu. Ben yanına gideceğim sırada Derek kolumdan tutup gitmemi engelledi.
"Ne oldu?"
"Yanına bak." dedi Liam'ı kastedip.
Dediği gibi onun yanına baktım. Az önce farketmemiştim ama peşinde başka bir kurt vardı. Onu kovalıyor gibi gözüküyordu. Kurt çok büyük değildi ama yavru olmadığı kesindi. Siyah kürkleri gecenin karanlığında gözükmesini zorlaştırıyordu. Tam göremesemde gözlerinin mavi olduğunu görebiliyordum. Bir yerlerden tanıdık geliyordu ama...
"O Theo." dedi Isaac, sanki düşüncelerimi okumuştu.
Hamle etmek yerine uzaktan onları izledik. Theo Liam'ın önüne geçince Liam durdu ve ona kükredi. Theo yerinden kıpırdamadı ve sadece gözlerini onun gözlerine dikti. Gözlerini mavi renginde parlattı ve hırıltı benzeri bir ses çıkardı. Liam bir anda durdu. Başını tutup kendini yere dizlerinin üstüne bıraktı. Bu sefer dayanamayıp yanına gittim.
"Liam!"
Yanına eğildiğimde yüzünü bana döndü. Yüzü normale dönmüştü. Sakallar ya da dişler yoktu. Sadece yüz ifadesinden korktuğu anlaşılan şaşkın bir Liam vardı. Theo ise yere oturmuş kurt haliyle bize bakıyordu. Kısa süre sonra diğerleri de yanımıza geldi. Derek,
"Theo'nun kurta dönüşebildiğini bilmiyordum." dedi, sesinden şaşkınlığı belli oluyordu.
"Bende öyle." diye yanıt verdim. "Isaac sen nereden biliyorsun?"
"Onunla sanaldan konuşurken söylemişti."
Isaac Theo'nun yanına gidip yere yanına oturdu. Kulaklarını kaşırken, "Hanimiş uslu çocuk Theo?" dedi. Gülmemek için kendimle büyük bir mücadele verdim. Theo bir anda Isaac'e hırlayıp ısırmaya çalışınca Isaac elini çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
amour [] thiam
HumorThiam, sterek, scisaac, malira Allah ne verdiyse ortaya karışık. Thiam diye başladığım, içinde thiam dahil her ship olan, yazarken çok eğlendiğim, yeni arkadaşlar edindiğim ve güzel anılar biriktirdiğim bu kitaba hoşgeldiniz. Eğlence amacıyla yazılm...