YENİ BÖLÜM 35 YORUM
SERRA : Beni sevmekten vaz mı geçeceksin?
HAKTAN : Hayır sadece sana olan duygularımı belli etmemeye çalışıcam. Daha az üzülmek için. Uzak durucam senden!
SERRA : Sana bu kadar ihtiyacım varken bunu yapamazsın Haktan.
HAKTAN : Bana Özgür'e olan aşkını anlatmanı istemiyorum Serra. Benimde bir kalbim var.
Haktan yanımdan ayrılıp gittiğinde gözlerim dolmuştu.
2 GÜN SONRA
Güzel bir haftasonu tatilinden sonra set tekrardan başlamıştı. Haktan, Özgür ve Çağla'nın sahneleri vardı. Onlarım yanından geçerken Öztür seslenmişti.
ÖZGÜR : Serra gelsene böyle!
Bir selam vermek için yanlarına gitmiştim. Çağla saçlarımı kestirdiğimi fark etmişti.
ÇAĞLA : Aaa saçların çok tatlış!
ÖZGÜR : Bencede çok güzel olmuşsun. Yani zaten öyleydin de! Daha bi farklı olmuşsun.
SERRA : Teşekkür ederim.
ÇAĞLA : Tamam Özgürcüm abartma sende.
Haktan başını telefonundan kaldırıp bana baktığında garip bir şekilde eli ayağına dolanmıştı.
HAKTAN : Serra? Sen?
SERRA : Efendim?
HAKTAN : Eee şey yok bir şey! Ben bi karavana gidip geliyim. Bir şeyi unuttumda!
ÇAĞLA : Eee sahne ne olacak?
HAKTAN : Hemen gelirim.
Öküz ya! Bir 'güzel olmuş' bile dememişti.
Haktan gittiğinde bende arkasından gitmiştim.
SERRA : Ben geldim diye mi kaçtın bakalım?
HAKTAN : Yok güzelim! Telefonumu unutmuşum. Onu almaya geldim.
Haktan bana çapkınca bakış atıp yanağımdan makas almıştı.
SERRA : Güzelim mi? Sen ne zamandan beri böyle laubali konuşmaya başladın?
HAKTAN : Valla canım nasıl isterse öyle davranıyorum güzelim.
SERRA : Böyle konuşmuyordun benimle? Başka biri gibi davranıyorsun.
HAKTAN : Peki sen söyle seninle nasıl konuşmamı istersin Serra?
Haktan bana bir adım yaklaştığında bende geriye doğru sendelemiştim. Eliyle saçlarımı geriye itip, gülümseyerek kulağıma fısıldadı.
HAKTAN : Sanki, her an seni öpecek gibi mi konuşuyorum yoksa?
SERRA : N-Ne alakası var? Sadece bugün çok garipsin.
HAKTAN : Bem özüme döndüm. Bence sende alış.
Haktan karavandan indiğinde yüzüm nedensizce kıpkırmızı olmuştu. Bana arkadaşça davranan çocuk gitmiş, yerine başka biri gelmiş gibiydi.
Karavandan çıktığımda o kostümcü kızla konuşuyordu. Benim onu izlediğimi fark edince kızın saçlarıyla oynayıp gülüşmeye başladılar.
HAKTAN : Sana uzun saç çok yakışıyor ya!
EYLEM : Gerçekten mi?
HAKTAN : Eveet! Ben çok severim kızlarda uzun saçı.
Sanki beni kızdırmak için böyle konuşuyordu. Elimle zaten kısa olup, kestirdiğim saçıma dokunmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SET AŞKI ~ HakSer (TAMAMLANDI)
Fiksi PenggemarPartner oldukları bile kesinleşmemiş iki insan.Bir dizi sayesinde ne kadar yakınlaşabilirdi? Yoksa dizi aşkı gerçeğe mi dönecekti?