Herkese iyi okumalar ve güzel günler dileğiyle.
Evet tanıtımda pek bir şeyden bahsetmedim heyecanı kaybolmasın diye, ama çok heyecanlıyım yani yazarken seviniyorum, mutlu hissediyorum ama bu sefer heyecan var içimde umarım sizede bulaşır bu heycen. Hadi başlayalım okumaya ve buraya gelen ilk kişiye bölümü ithaf edeceğim söz isim versin yeter.
Mrsktitty0 'ye bölümü ithaf ediyorum, söz verdiğim gibi
" kime güvendiğine dikkat et şeytan bile bir zamanlar melektir" Lena ^_^
~~~~~~~~
Gıcık alarmın sesiyle sabaha uyanmak çok can sıkıcı bir eylem olurdu ama bugün üniversitenimin ilk günü....
Bunu hatırlayınca gözlerimi direk açtım ve heycanla bir nefes aldım, yemek kokusunu alınca yataktan kalktım, yatağımı düzeltip giyeceğim kıyafete bir bakış attım - dünden hazır - yerinde duruyor, heyecandan ağlayacak duruma geliyordum sanki ilkokulda ilk günümmüş gibi, ama elimde değil hep merak etmiştim üniversiteyi.
Banyoda işlerimi halledip mutfağa girdim annemin güzel ellerinde menemen yemek beni dünyanın en şanslı insanı yapıyor, oysaki menemen yemek normal bir eylem ama annemin elinden yemek ayrı bir güzel.
"Günaydın dünyanın en güzel annesi" dedim coşkuyla, ilk irkilse bile bana döndü hızlıca.
" günaydın kuzum, hadi otur kahvaltı hazır" deyince bir bakış attım sofraya yeni evde ilk kahvaltımız olacak bu, ankarayı kazanınca buraya taşındık annemle.
Masaya oturup ekmeğe uzandım...
Kahvaltımı etmiş banyomu yapmış kıyafetlerimi giymiştim, şimdi ise saçlarım fönle yapıyorum, hafif bir makyac tercih etmiştim. Aylanır, maskara ve şeftale rengi bir ruj sürmüştüm , allığa gerek duymadım zaten heyecandan kızarmışım.
Saçlarım bitince odamdan çıkıp mutfaktaki annemin yanına gittim, yanaklarından öpüp sarıldım.
" anne hazırım ben gidyorum" deyip uzaklaştım ondan azıcık.
" tamam kuzum dikkatli ol, derslerin bitince ara beni" diyip alnımdan öptü " tanımadığın insanlarla konuşma, biri sana bir şey verirse alma tamam mı" diyen anneme göz devirdim.
"anne çocuk değilim ya, merak etme sen" dedim bıkınlıkla ve kapıya doğru yürüdüm ayakkabımı giyip, kapının yanında bulunan aynaya baktım, gayet iyi ve güzel olmuşum.
İlk gün için gayet uygun giydiğim düşünüyorum.
Kapının yanına gelen anneme öpücük attım, açtığım kapıda çıktım kapıyı kapatır kapatmaz sıkaşan kalbimle duraksadım umarım hissettiğim bu kötü duyguların sonu kötü bir şey olmaz diye düşünüp ne olur ne olmaz kapıyı çaldım.
Annem hemen açmıştı, yaşlı gözlerini görünce benimde ağlamam geldi ama kendimi tuttum.
" sende hissettin değil mi" dedi annem ağlayarak "sanki bu son görüşüm gibi geldi bana gitmesen olmaz mı kızım" dedi yalvarır gibi.
"olmaz anne bugün ilk gün gitmek zorundayım, hem akşam kutlama yaparız" dedim ona uzanırken, sıkıca sarıldım ve boynundan öptüm kokusunu solarken.
"tamam kızım hadi geç kalma dersine" deyip beni de kokladı huylandığım için kıkırdayınca annemde güldü.
"ha şöyle gülümse bakayım" yanaklarında tekrar öptüm ve kapıya adımladım "akşam görüşürüz anammm" deyip kapıyı açtım, çıkarken 'deli kız' diye mırıldandığını duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IŞIĞIM SÖNDÜ
Storie d'amore'Nasıl mı oldu... Çok basit, güvenmemem gerekenlere güvendim.' 'Çok yakın olduğunu düşündüğüm kişiler çok uzaktaymış' 'Başka bir evrene girdim bir yanlış yüzünden, inanılacak gibi değil' 'Hayatımı bir çift gururla bakan gözlere adamışken, nas...