Merhabalar!
Bu gün sizi şaşırtarak yb atıyorum. Kaosumuz bu bölümdede eksik kalır mı? Hayır.
İyi okumalar<3
~~~~~~Jennie ne kadar bağırsada kimse tarafından duyulmuyordu. Bu çocuklarda başına bela olmuştu!
"Her şeyi anlatacağına söz ver yoksa seni bırakmayız"
"Anlatacağım küçük velet bırak şimdi beni!"
"Kız kardeşim hakkında düzgün konuş yoksa birazdan kafan yerde olur bayan Jennie"
"Y-yemin ederim anlatacağım"
"Bırakabilirsin kardeşim"
"Biraz eğlenseydik yaa"
"Bırak yoksa hiç kimse gerçekleri öğrenemeyecek"
"Off tamam"
Jennie boğazındaki baskı gidince fırsatı kullanarak hızla bıçağı Felix'in karnına saplamıştı. Felix anında çığlık atmış ve karnını tutmuştu.
"Bebeklerim! Ah!"
"Ben ölüceksem sende benimle ölüceksin küçük orospu!"
Jennie vampir güçleri sayesinde hızla ayağa kalkmış ve Felix'in ağzını kapatmıştı.
"Küçükkende böyleydin, her bulduğun zamanda Hyunjin'in aklını çelmeye çalışırdın! Hyunjin'i ilk kez öptüğün zaman bile belliydi orospu olucağın! Annen ve baban senin yüzünden öldü! Onları ben öldürdüm! Kimse benden güçlü olamaz!"
Hyunjin kalbinde hissettiği acı ile yataktan kalkmıştı. Acı daha fazla yoğunlaşırken koşarak yukarıya çıkmıştı.
Bu saatte ne olabilirdi ki Felix'e? Hyunjin Felix'in kaldığı odaya gelince içerideki bağırışları duymuştu.
"Asla benden güçlü olamayacaksınız anladın mı! Sen güçsüz bir vampir ile normal bir kediden dünyaya geldin! Ama nasıl olduysa benden güçlüsün! Sonun geldi Lee Felix, artık en güçlü benim!"
"Anne! Ne sikim yaptığını sanıyorsun!"
Hyunjin Jennie'yi hızla itmiş ve Felix'in yanına gitmişti. Felix fazla kan kaybediyordu ve bıçak karnındaydı.
"B-bizi kurtaracak mısın b-baba?"
"Ölücek o-olsam bile cezanı ç-çekiyorsun Hwang Hyunjin. Bizi i-istememenin cezası bu"
Felix bebeklerine zarar geldiği için acı çekiyordu. Hyunjin'in dokunduğu yerler yanıyormuş gibiydi. Bütün vücudu ateşe atılmış gibiyken Felix ağzını bile açamıyordu.
Tanrının ona layık gördüğü son bumuydu? Bebekleri ile beraber ölmekmiydi sonu? Felix dahada ağrıyan karnı ile bütün gücünü kullanarak çığlık attı.
-
Felix ve Hyunjin ormanda oyun oynuyordu. Hyunjin 4 yaşındaki arkadaşının kuyruğunu yakalamaya çalışıyordu. Felix ise arkadaşını sinir etmek adına kuyruğunu daha hızlı oynatıyordu.
"Yaa dursana! Oynamak istiyorum!"
"Kuyruğumla değil benimle oynasana!"
"Banane banane!"
Felix arkadaşına gülmüştü. Hyunjin ne yapacağını düşünürken aklına gelen fikir ile sinsice sırıtmıştı.
"Seni öpersem kuyruğun ile oynayabilirmiyim?"
"Oluuur!"
Hyunjin hemen Felix'in yanına yaklaşmıştı. Felix arkadaşının ne yapacağını merak ederken bir anda alt dudağına yapışan Hyunjin ile şaşırmıştı. Felix minik elleri ile Hyunjin'i itmiş ve hızla atan kalbini tutmuştu.
"Kalbim duracak sandım! Bir daha bunu yapma! Bunu yapmayi nereden öğrendin?"
"Minho hyung ile dışarıda gezerken bir çift böyle yapmışlardı bende denemek istedim"
"Hyunjin! Sen ne yapıyorsun! Çabuk gel buraya!"
"Jennie annee. Ben daha Felix'in kuyruğu ile oynayacaktım!"
"Ben sana ne dediysem o! Gel buraya!"
"Bayan Jennie bırakın onlar daha çocuk"
Felix koşarak annesinin yanına gitmiş ve sarılmıştı.
"Anne biliyormusun, ben Hyunjin ile evleneceğim ve 2 çocuğum olacak! Hatta bak! İşaretim bile var!"
Felix daha tam belli olmayan boynundaki ısırık izini göstermişti. Jennie bunu görünce çılgına dönmüştü.
"Hyunjin buraya gel yoksa bir daha Felix ile görüşemezsin!"
12 yıl sonra~
"Bayan Lee, oğlunuzun Hyunjin ile olan anılarını zihninden sildim. Bunun aynısını Hyunjin'e de yaptım. Bundan sonra ne siz benim karşıma çıkın nede ben sizin"
"Bayan Jennie bu doğru değil. Çocukları böyle ayıramayız"
"Ben yapacağımı yaptım. Benim oğlum sizin orospu oğlunuz ile vakit geçirmemeli"
"Sen kimin oğluna orospu diyorsun!"
"Bay Lee unuttunuz mu? Oğlunuz dadısı ile bir işler yapmıştı"
"Tacize uğramış olması onu orospu yapmaz!"
"Çok geç bay ve bayan Lee, artık oğlunuzun bir ailesi olmayacak yazık"
"Ne diyorsun!"
"Diyorum ki ilk önce sizi sonrada benden güçlü olan oğlunuzu öldüreceğim"
Jennie önündeki kedilerin konuşmasına izin vermeden üstlerine atlamıştı. Kısa sürede işini bitirdiğinde elindeki cesetlerin üstüne benzin dökmüş ve yakmıştı.
-
Hyunjin Felix'i hastaneye getirdiğinde aklını kaybedecek gibiydi. Annesi sırf hırsı yüzünden Felix'i öldürmeye çalışmıştı.
Hastaneye geleli 2 saat olmuştu. Felix hala ameliyathanedeydi. Doktor koşarak sedye ile Felix'i dışarı çıkarmıştı.
"Uyanmadan yoğun bakım odasına taşımamız lazım çabuk olun! Her an uyanabilir! İlaçlar etki etmiyor!"
Hyunjin Felix'e yaklaşmaya çalışmıştı ama kendisini tutan Minho ile durmuştu.
"Hasta uyanmaya başlıyor çabuk olun!"
Hyunjin telaşla koşmaya başlayan doktorlardan birini durdurmuştu. Neler oluyordu?
"Ne oluyor? Felix iyi mi?"
"Beyefendi hastaya verdiğimiz hiç bir ilaç işe yaramıyor. Bebeklerin durumu iyi, hastanında durumu iyi. Tek sorun hastanın karnı şu an hiç bıçaklanmamış gibi duruyor"
______
Ahahahhahaha yaşasın kötülük. Sizce neler oluyor? Süpriz oldu size ahahahaha. Yazım yanlışlarım var ise kusura bakmayın<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Special Kitty/Hyunlix✓
Про вампировİnsanlar Dünyanın sadece %60'ını kaplıyordu vampirler ise %38'sini kaplıyordu, %2'sinide kedi insanlar. Sadece kedi insanlar yoktu safkan kedilerde vardı. Safkan kedilerin 2 cinsi de hamile kalabiliyordu. Ve Felix ile Jisung safkan bir erkek kediydi...