3

77 8 7
                                    

Sunoo her zamanki gibi sabah kalkmış, okula gelmişti ve su alıp sınıfa geçecekti.

Birkaç yiyecek ve aynı zamanda su satan teyzeye yaklaştı, suyunu aldı ve merdivenlere doğru yürüdü.

Şimdiye kadar kimse ona bulaşmamıştı. Ancak birden bire birisinin onu itmesi sonucu merdivene ayak basamadan düşmüştü.

Başını kaldırdığında normal cüsseli, pek te güçlü gözükmeyen 2 kişi vardı karşısında.

Onların Sunoo'ya olan bakışları Sunoo'yu endişelendirmişti.

Sonunda içlerinden bir tık uzun olan konuştu.

"Sınıfın hayaleti de burdaymış hoşgeldiniz acaba çay falan ister misiniz? "

Dedikten sonra ikisi de gülmeye başlamıştı. Harika şimdi de Sunoo'nun nefes alış verişleri hızlanmıştı. Neredeyse nefes alamayacağı raddeye gelince Arkasından birisinin gelip ikisine bağırdığını görmüştü.

Sesi ayırt bile edemeyecek kadar kötü durumdaydı. O 2 kişi gittikten sonra arkasındaki adam karşısına geçmiş ve omuzlarından tutarak Sunoo'yu kaldırmıştı.

Sunoo zarzor yüzünü ayırt edince onun riki olduğunu anlamıştı.

Riki onun anksiyetesi olduğunu biliyordu tabii ki. Bu yüzden hiç vakit kaybetmeden Sunoo'nun kollarını boynuna, bacaklarını beline bağlamış, kendisi ise belinden tutup onu hemşire odasına götürmüştü.

Hemşirenin ne yaptığını görmemişti, dışarıda beklemişti. Ancak dayanamayıp içeri girdiğinde işi bitmişti.

Hemşire işi olduğunu ve 5-10 dakika daha burada yatması gerektiğini söyledi.

Normalde olsa beklerdi riki ama uyanınca onu görmesini istemiyordu. Bu yüzden hemşirenin ardından çıkacaktı ki, bileğinde hissettiği el ile durmuştu.

Sunoo uyanmış ve elini Riki'nin bileğine sarmıştı, bırakmıyordu.

"Gitme" diye bildi sadece.

Tabii ki gitmeyecekti, sadece dışarıda bekleyecekti. Ancak Sunoo'nun isteği üzerine yatağın boş tarafına oturdu.

Hiç kimse konuşmuyordu.

Bu sessizliği bozan Sunoo oldu.

"Ne zamandan beridir biliyorsun? "

"Ha? " diyebilmişti riki.

"Hadi ama anlayamayacak kadar salak değilim riki. Ne zamandan beridir bu üniversitede okuduğumu biliyorsun?"

Riki yüzünü başka tarafa çevirip mırıldandı.

"Ben.. Hiç birşey bilmiyordum"

Sunoo hafif doğrulunca riki kontrol etmek için yüzünü ona çevirdi.

Göz göze gelmiştiler.

"Riki, bana yalan söylemezdin sen.. İkimizin de aynı üniversitede okuması.. Üstelik Seul dahil bir çok şehir, ülkede daha güzel üniversiteler varken okuması? "

Riki yüzünü düşürdü.

"Özür dilerim hyung.. Tek amacım seni bulmaktı.. "

Gözünden 1 damla yaş aktığında Sunoo yaklaştı ve elini yüzüne koyup baş parmağıyla yaşı sildi.

"Riki, ağlama. Hani sen benim kahramanımdın? Kahramanlar ağlamaz.. Sen ağlarsan, ben de ağların"

Riki karşısındaki büyüğüne baktı.

"Hyung.. Sen gittikten 8 yıl sonra babam da öldü. Sonra bana babannem bakmıştı. 15 yaşım olduğu zaman senin bir fotoğrafın karşıma çıktı.
Rüyalarıma girmeye başladın hyung..
Seni o kadar özledim ki, çok bekledim seni hyung.. Ama gelmedin. Sonunda seni aramaya karar verdim. Anksiyeten varmış hyung, seni koruyamadım.. Kahramanın olamam artık"

Sunoo gözleri dolsa bile riki daha çok ağlamasın diye tutmaya çalışıyor, gözlerini kırpmıyordu.
Diğer elini de küçüğün yüzüne yerleştirip iki eliyle gözlerindeki yaşları sildi.

Gülümsedi hafifçe.

"Riki, kahramanlar her zaman insanların yanında olmaz, olamaz. Benim de yanlız geçirdiğim, ağır dönemlerim oldu. Ancak geçmişte kaldı. Artık yanımda olabilirsin değil mi? "

Riki de gülümsedi.

"Evet hyung, evet, bundan sonra yanında olacağım. Her zaman, her gün, her dakika ve her saniye. Sana yine sarılacağım ve gözlerimizi kapattığımız zaman, siyah ekran yerine kendi dünyamızın renkli ışıklarını göreceğiz. Yeniden hyung. "

Sunoo gözleri dayanamayınca rikiyi kendine çekip sarıldı ve yaşlarını bıraktı.

Böyle olunca riki de daha çok ağlamıştı. Hafif üzüntü, hasret, acı içeren ancak çoğunluğu mutluluk yüzünden olan göz yaşlarının sonu zil çalmadan önce gelmiyordu..

ʚ✯ɞ

Dreamcatcher dinliyorum ağlafım sanırım..

Evet ağlamışım

Neyse başım ağrıyor ya ama uzun zamandır ilham gelmiyordu böyle bir iki kelime yazıyım dedim bekletiyorum sizi -çaktırmayın sadece 1 kişi okuyo-

Eveet
Hadi iyi geceler sabahın 7sinde size kitap yazdım ben uyuyore

My Hero || SUNKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin