- Beni kıskandığını bu kadar belli etme güzelim:)
Öyle deyince bir sinir oldum. Yoongi beni kendine çekti. Dudağımdan öpmeye başladı.
" Neden bu kadar sıcaksın? Ahh doğru ya sen birşeye sinirlendin "
Yoongi kahkaha atarken ben biraz daha sinirlendim. Benim herşeyimi bilmesi sinirimi bozuyordu.
" Ben bir karar aldım. Moldova'ya giderken senide götüreceğim. "
İşte bu kötü olmuştu. Kaçma şansımın hepsi burada yok olmuştu.
" Noldu yüzün düştü? Sadece 2 gün kalıcaz. Kore de heryerde beni arıyorlar. Sahte kimlikleri hazırladım. Gitmemek için hiç bir sorun yok. İyi geceler:) "
...
Sabah gözümü açtığımda başka bir yerdeydim. Kalktım evi gezmeye başladım. Oldukça büyük bir yerdi. Ama burası neresi?
" Gü-naydığnn "
Yoongi psikopat gülüşünü attıktan sonra yanıma geldi. Elini omzuma attı.
" Moldova ziyareti başka sefere kaldı güzelim. Şimdilik buradayız. Nasıl evi beğendin mi? "
" Bırak artık beni "
" Aaa ama Min Ji robotmusun sen? Başka bir söz bilmiyormusun? Hadi gel kahvaltı yapalım. "
" İstemiyorum "
" Yapalım mı diye sormadım zaten hadi yürü "
Birlikte kahvaltıya oturduk. Yemek yerken Yoongi yine o lanet günü aklıma getirdi
" Bugün sevgili olduğumuz gün biliyor musun? "
" Bilmez olaydım. "
" Hatırlıyormusun nasıl sevgili olmuştuk.. "
5 yıl önce..
Bu gün 18 yaşım olacaktı. Yaklaşık bir yıldır Yoongi ve kız kardeşi ile yaşıyordum. Çok iyi anlaşıyorduk. Yoongi benim için evinde çok büyük bir parti hazırlamıştı.
"Ee beğendin mi? :) "
" Burası çok güzel olmuş Yoongi.. Teşekkürler! "
Yoongi elimden tutarak aşağı indirdi. O erkeklerle takılırken yanıma biri geldi
- Tanışalım mı?
" İstemiyorum. "
- Ama çok güzelsin:( Yazık olur bu güzelliğe
Tam birşey diyecekken Yoongi adama yumruk atmıştı. Onu böyle ikinci kez görüyordum. Çok sinirliydi.
" Benim olana dokunmak he!? Seni gebertirim! "
Yoongi öyle söyleyince ufak bir şok geçirdim "benim olana dokunmak" bu ne demek oluyordu? Yoongi adamı dövdükten sonra elimden tutup odasına götürdü.
" Sana birşey yaptı mı? "
" H-hayır "
" Oh iyi. İyisin değil mi? "
" Evet ama o adama niye öyle dedin? "
" Ne dedim? "
" B-benim olana dokunmak..? "
" Yanlış birşey söylemedim? "
" Ne demek istediğini anlamadım "
" Sen zaten benimsin. Anlamana gerek yok zaten "
İşte o zaman dudaklarımız buluştu. İlk öpücüğümü Yoongi almıştı. Çok mutluydum zaten. Beni seviyordu...
....
" O günler çok güzeldi.. "
" Unut hepsini geçmişte kaldı "
Elindeki çatalı koyup, yanağımı okşadı "Hayır hala benimsin sen "
" Ben eşya değilim Yoongi! "
" Tamam öyle olsun. "
" Yoongi.. Ona ne oldu? "
" Kime ne oldu? "
" Kız kardeşin.. "
Öyle deyince Yoongi'nin gözleri doldu ve sırıtmaya başladı. O gerçekten iyi değildi.
" Onu da öldürdüm:) "
" NE!? "
7 ay önce...
Hapisanenin duvarlarına bakmaktan sıkılmıştım artık. Birden gardiyan içeri girdi.
- Min Yoongi ziyaretçin var.
Ayağa kalktım ve polisle birlikte gittim. Kız kardeşim gelmişti. Oturdum. Oda yanıma oturdu.
- Abi iyi misin?
" Evet iyiyim. Min Ji o nerde? "
- Abi sen iyi değilsin! O kız seni buraya soktu. Ama sen hala onu soruyor musun?
" Evet soruyorum. "
- Üzgünüm ama ben sürtükleri savunma vakfı değilim. O seninle paran için oldu!
" Tamam. Hadi git "
- Umarım bunu kabullenirsin.
Kardeşim gittikten sonra benide alıp hücreye götürdüler. Yarı yolda durdum.
" Telefon etmek istiyorum. "
" Onu öldürün "
...
Off kendi hikayeme aşık oldum.
Çok iyiii😭🙌
Sizi seviyorum 💗
Oy vermeyi unutma nice insan😎💅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Killer |Min Yoongi|
Hành độngEle Verdiği Katil Sevgilisi Hapisten Çıkıp Onu Bulursa Ne Olur..?