Fülledt nyári este volt,a szél csapdosta az ablakokat.A ló maszkos fiú éppen a kis kóláját szopogatta, mikor váratlanul betoppant Emese. Csak nézte a kanapén kólát szopogató lómaszkos fiúkát.Hirtelen forró dühöt érzett magában és kicsapta a ló kezéből a kólásdobozt.
A ló csak nézte a padlón csörömpölő dobozt,fájdalommal nézte végig ahogy a lakkozott parkettára folyik a kóla.A ló szerette a kólát,ezt Emese is pontosan tudta.Még pár másodperc erelyéig figyelte a dobozt, aztán lassan felemelte a fejét és Emesére nézett.
Emese vértől vörös szemével nézte az ártatlan kis pacikát. A ló fájdalommal nézett Emese szemeibe,és csak ennyit kérdezett: -Miért? kérdezte a paci könnyekkel küszködve
-Elegem van már te kurva ló. Jelenti ki Emese,a dobozra aztán a paci szemeibe néz.A lovacska kérdően pillantott vissza rá.-És ezért ütötted ki az utolsó kólát a kezemből? mondja, könnyeivel küszködve. Emese erre még dühösebb lesz és rátapos a földön heverő dobozra. Paci ezt fájdalommal nézi végig.-Elegem van már hogy mindíg a kurva kólát iszod és nem a nyálamat szopod ki belőlem a kurva életbe te kurva ló.A ló értetlenkedve nézett.-Mi lenne ha kólát vennél a szádba és úgy szopnám ki belőled. Emese nem akart hinni a fülének,amiért még mindíg a kurva kóla járt a paci eszében.-Jó ha így gondolod akkor szakitok és otl Gyurissal leszek együtt.
A paci felkelt és kinyújtotta a kezét Emese felé. -Menjünk. Emese hirtelen felderült és boldogan fogta meg a paci kezét és gyorsan ki is szaladtak az utcára.Emesének fogalma sem volt hogy hova mennek,de nem is érdekelte amíg szeretett Lovacskájával lehet.A távolban egy éjjel nappali kisbolt tűnt fel melynek ablakában nagy tábla ált a következő volt ráírva,,KÓLÁT IS ÁRULUNK". amint ezt meglátta, Emese hirtelen megtoppant.-ugye nem? kérdezte megint tűzzel a szemében. A ló lassan bólogatni kezdett.
Emese lesokkolt és mire magához tért a paci éppen visszatért szatyorral a kezében benne sok sok kólával. Emese erre,talán a sok sok düh vagy a késői órák hatására megragadta a ló kezét és dühös léptekkel hazarángatta, ott a kanapéra lökve szájával kényeztetni kezdte a lovat. A ló élvezte és ezen mély szavakat lökte ki magából:-Ó igen, ezaz,hitler,náci,daddy,eminem,sátánista.
ezek után Emese felizgulva arcon ütötte a lovat,majd nadrágját és a Fekete latina night 3000 Victoria secret tangáját letolva a ló arcára ült.A ló nyalni kezdett mintha az élete múlna rajta mivel ez így is volt. Paci biztos volt benne hogy ha nem teszi amit Emese daddy mond akkor ez halálának éjszakája lesz.A ló hevesen nyalta miközben Emese ezen bátorító szavakkal bíztatta: -ezaz daddy paci,uwu,.
Nemsokkal később leszált Paci arcáról és beleült nagy Lótagjába.Fórró szeretkezés végeztével az ablakon kinézve,Emese elaludt a pacin feküdve, a ló pedig önelégülten szopogatta a jólmegérdemelt kóláját
uwu