•|1|•

9 2 0
                                    

"Yürü git okuluna seninle uğraşamam!"

Sessizce kapıya doğru ilerledim ve okula gitmeye başladım.

ben Moon 16 yaşındayım ve az önce bağıran kişi benim annem.babam vefat ettikten sonra çok değişti içmeye başladı
Kabalaştı benim için babam çok değerliydi annemi severdim fakat içmesi ve kabalasmaşması umrumda deil fakat bana şiddet uygulamaya başladı yaklaşık 5,6 ay önceden beri benim canım artık acımıyor fakat şuan ondan nefret ediyorum.

Okula vardım ama hiç gitmek istemiyorum kaçsam mı acaba olmaz annem beni öldürür.

İstemeye istemeye okulun kapısından girdim ama takıldığım çelme ayaklarımı
Yerden kesti. Yüz üstü yere yapıştım iyiki
Kot pantolon giymiştim çünkü yaraların gözükmesini istemiyorum.

Herkes bana gülmeye başladı ayağa kalktım Siktir çantam yok nerde hemen etrafıma baktım önüme bir çocuk geçti ve

"Bunu mu arıyorsun?"

Dedi imali bir şekilde. Sonra kafamdan aşağıya çantamın içindekileri döktü ben hiç tepki vermeden yere attığı çantamı alıp eşyalarımı topladım ve hemen sınıfıma çıktım.

Çantamı sıraya koyunca hemen lavaboye gidip yüzümü yıkadım tabi lavaboda herkes gibi benden nefret eden 3-A dan Uraraka,mina,tsuyu,momo ve jirou vardı

(Şimdi bana sovuceksiniz ama mha karekterleri olucak ehe ve çoğunluğu gıcık karakter yapıcam çünkü aklıma japon ismi gelmio ehe ve ozgunlukleri yok bu arada bays)

Jirou konuşmaya başladı

"Oi bizim köle gelmiş baksanıza"

Diğerleri sessiz kaldı momo haricinde

"Git bana su al moon"

Jirou"neden ismiyle seslendin buna"

Momo"bilmem"

Ben hemen kabul ettim ve kantine indim tamam parayı vermedi ama bende kendi paramla alıyorum benim için sıkıntı deil çünkü annem büyükbabamdan kalan mirası harcıyor ve bu benim işime gelir yani neyse momonun suyunu alıp öne götürdüm

Momo göz devirip "daha hızlı ol bir dahakine" dedi.

Zil çaldı sınıfa geçtim sırama geçtim ama gerçekten sıram çok kötü haldeydi

Üstünde okuldan git, geber gibi şeyler yaziyordu bende çantamda ki kolonya ve peçete ile sildim yazıları. Ders eşyalarını yerleştirdim ve hocayı bekledim.

Hoca geldi ve konuşmaya başladı;

"Evet çocuklar öncelikle günaydın biliyorsunuz ki okul bitmek üzere ve siz son sınıfa geciceksiniz ve bunu kutlamak için yaz tatilinde okul festival hazırlayacak ve hepiniz katılmalısınız her neyse derse geçelim"

Hoca dersi anlattıktan sonra zil çaldı ben sınıfta kaldım yanıma İzuku, bakugou ve todoroki geldi (best üçlüm)

İzuku"moon-san iyimisin iyi görünmüyorsun" dedi

Todoroki ve Bakugou onayladı

"Ah sorduğun için saol iyiyim sadece uykum var"

İzuku,todoroki ve Bakugou ile küçüklük arkadaşıydık tabi diceksiniz onlar neden sana yapılan zorbalıklara karşı çıkmıyor

Onlar denedi fakat az kala nasıl olduysa disiplinli oluyorlardı.Tabi onlar bu olay yüzünden kimse yokken benimle konuşuyorlardı bazı insanlar yüzünden.

İnsan içinde bana birşey oldumu sessiz kalıyorlar ben eve giderken de terkedilmiş bir evin bahçesinde yaralanmışsam merhem surerlerdi sohbet ederdik annem benim eve gelip gelmemi umursamaz o yüzden istediğim gibi dışarı çıkabiliyorum.

Saat 1 oldu Okul bitti ve okuldan sonra her zamanki yerimize gidicektik.

Ben ilk giderdim genelde onlar arkamdan gelir çünkü insanlar görebilir.
Onlarda geldiği zaman ayağı kalktım

Todoroki"dizin iyimi pantolonun yırtılmış çünkü"

İzuku"yanımda merhem var surmemi istermisin"

Bakugou"kim yaptı bunu,yapanı söyle onu geberticegim"

Moon"katsuki bunu yapanıcağını hepimiz biliyoruz ve dizim iyi düştüm sadece sağolun"

Aslında kötüydü ben söyleyemedim okulda revire gittim fakat sadece merhem sürdüler doktor lazımmış.

Hepimiz yere oturduğumuz zaman dizindeki yara bağdaş kurduğum için sahada belli oldu.

İzuku"dizin iyi gözükmüyor istersen bandaj sarıyım"

Başta kabul etmedim ama izuku tekrar edince kabul etmek zorunda kaldım.

Pantalon pacasını çekiştirdim dizime kadar gerçekten kötüymüş

Yazar"tabi kötü olur aw 7. Merdiven basamağından düştün"

İzuku bandaj  sardı altına çantamı koydu bacağımın.sonra sohbete daldım saat 4 olmuştu eve gittik ben eve girer girmez annemin sesini duydum tabi başka bir adamın sesinide.İgreniyorum gerçekten
Aldırmadım bir kağıda not bırakıp yarın okulda veli toplantısı olucagini anlattım ve zorunluydu.

Notta yazanlar:

Anne yarın okulda veli toplantısı var umarım kızmassın ama zorunlu gelmeyenlerede arama yapıp anlatılacak.ben evden çıkıyorum arkadaşımda kalıcam görüşürüz.

Evden çıktım tabiki arkadaşımın evine gitmiyorum.

(Merhaba ilk kitabım çok heyecanlıyım ve oylarsaniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler baybay❤️‍🔥💞)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hepsini HatırlıyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin