Okuyup yorum yazmayanları gece yiyormuşum
- Onu öldürün
" YA SEN MANYAK MISIN? İNSAN KARDEŞİNİ ÖLDÜRÜR MÜ!? "
"SANA SÜRTÜK DEDİ! "
"Bana dedi Yoongi sana noluyor? "
"Seninle kavga etmeyeceğim. Yukarı çık"
"Sen.. Şizofrensin insan öldürmeğin iyi birşey olduğunu sanıyorsun. "
Min Ji yukarı çıktı. Haklıydı. İnsan öldürmekten zevk alıyordum ben. Acaba kendimi de bir gün öldürürmüydüm? Aklıma gelen fikirle sırıttım.
" Bakalım kendimi öldüre bilecek miyim? :) "
Elime aldığım vazoyu kafama vurdum. Kafam kanadı.
" Bu hoşuma gitti.. "
Elimi yumruk yapub, duvardaki aynaya vurdum.
" Wow bu eğlenceliymiş:) "
Yukarıda sinirden çatlarken aşağıdan gelen seslerle irkildim. Aşağı indim ve kendine zarar veren bir Yoongi gördüm. Gerçekten delirtilmiş...
" YOONGİ DUR ARTIK! "
" Bebeğim? Şu vazo işi çok eğlenceli. Bana diğer odadan bir tane daha getire bilir misin? "
" Yoongi gerçekten yeter.. "
Yoongi beni dinlemiyor. Devam ediyordu. Durması lazımdı. Onu sevmesem bile böyle kendine zarar vermesi hoşuma gitmiyordu. Tek çareyle gittim. Diğer odadan bir cam bardak aldım. Salona döndüm.
" Yoongi eğer durmazsan, bende sana katılırım. Canını yakmak eğlenceli değil mi? :) "
" Hayır, Min Ji sen karışma. Senin yerine ben yaparım. Ver onu bana. "
" Tamam sen bilirsin "
Tam bardağı başıma vuracakken elimden aldı ve yere attı. Cam kırıkları her yere döküldü.
" Delirdin mi sen Min Ji?! Ben sana dokunamazken sen kendine zarar veriyorsun! "
" Ama sen yapıyorsun..? "
" Benim canım senin ki, gibi değerli değil. Sen canını sevmesen bile ben seviyorum ve sana asla birşey olmasına izin vermem! "
" Çok duygulandım biliyor musun? Eğer beni 'gerçekten' sevseydin. Benle tanışdıkdan sonra o işleri bırakırdın. "
Biz öyle kavga ederken içeri Lisa ve Jungkook girdi. Lisa göz devirdik ten sonra konuştu.
" Ya siz deli misiniz!? Yoongi bu halin ne? "
" İyiyim ben! "
" Yürü gidelim pansuman yapmaya! "
Lisa Yoongi'nin kolumdan tutup götürürken gururuma yenik düşüp, Lisa'nın kolunu ittim.
" Bırak ben yaparım. "
Lisa bana şaşkınca bakarak " Tamam sen bilirsin. " dedi
Yoongi'nin kolundan tutup yukarı çıkardım. Ben ilk yardım çantasını ararken Yoongi bana sırıtarak bakıyordu. Ona göz devirip eline pansuman yapmaya başladım.
" Bana bakıp gülmeyi bırak Yoongi "
" Aklıma bana ilk pansuman yaptığın gün geldi:) "
3 yıl önce...
Koltukta otururken kapı açıldı. İçeri dağılmış bir Yoongi girdi
" Y- Yoongi bu halin ne!? "
" İyiyim ben güzelim. Sen niye uyumadın hala? "
" Seni bekledim.. Of yaraların çok derin. Hadi pansuman yapalım. "
Yoongi'nin kolundan tutup, yukarı çıkardım. Ona pansuman yaparken bana bakıp gülüyordu
" Bana bakıp niye gülüyorsun? "
" Çok güzelsin.. "
" Of Yoongi! Ciddi ol biraz. Noldu sana böyle? "
" Bir adam kavga ediyordu. Onları ayırırken bu hale geldim. "
" Bu dünya için çok mu iyisin ne? "
....
" O gün bana yalan söylemiştin. "
" Ne? "
" Bana adamları ayırdım demiştin. Ama asıl kavga eden sendin dimi? 5 yıl beni nasıl kandırdın? "
" Tamam konuyu kapatalım. "
" Ancak konu kapat sen. Resmen beni ayakta uyuttunuz. Neyse bitti. Artık gide bilirsin. "
" Beni hala seviyorsun:) "
" Hayır "
" Seviyosun ama kabul etmiyorsun. "
1 hafta sonra...
Burada gerek bitirmek. Herneyse bu bölüm nasıldı? Sizi seviyoree 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Killer |Min Yoongi|
AksiEle Verdiği Katil Sevgilisi Hapisten Çıkıp Onu Bulursa Ne Olur..?