3. bölüm

1.4K 49 3
                                    

iyi okumalar kuzularr

*

Doğuş beni okula bırakıp gitti. Müdürün yanına gidip sınıfımı öğrenmen gerekliydi.

Ben binadan içeri geçtim ama müdürün odasını bir türlü bulamadım.son çare olarak koridordan geçen birini sormak oldu.

"Pardon bişey sorabilir miyim"
Çocuk ilk önce afalladi ama hemen "tabi sor" dedi bende ona "ben okula yeni kayıt oldum da müdürün odasını gitmem gerek ama bilmiyorum odasını bana gösterebilir misin?"

"Tabi gel göstereyim sana." Dedi anlayışla.

"Teşekkür ederim"

"Teşekküre gerek yok. Neden okulun ortasında kayıt oldun ki?"

Ne diyeceğimi bilemiyordum ama "bazı şeyler oldu o yüzden önemli değil yani."

"Anlıyorum tamam. Bu arada ben Melih sen?"
"Bende yağız memnun oldum." Gülümseyip yürümeye devam etti. "Bak işte şurası müdürün odası ben seni dışarda bekliyorum eğer sınıfını bulamazsan sana gösteririm. "

"Tamam tekrardan teşekkür ederim."

Müdürden sınıfımı öğrenip çıktım ama müdür çok tuhaftı adımı öğrenince hemen bana oturmam gerektiğini bişey isteyip istemediğimi sordu. Anlamadım ama çokta takmadım.

Melih yanıma gelip sınıfımi sordu şans eseri aynı sınıfa denk geldik. 12-B

Birlikte sınıfa gittik. Melihin yanı boş olduğu için onun yanına oturdum. Biraz sonra ise hoca geldi.

"Günaydın gençler, bugün sınıfa yeni bir öğrenci gelicekti-ah işte orda lütfen kendini tanıtır mısın"

Neden bu olmak zorunda, kalabalığın arasında konuşmayı hiç sevmiyorum. Hocaya ise istemediğimi söylersem konu daha da uzardı ve ben daha çok konuşmak zorunda kalacaktım.
O yüzden mecburiyetten ayağa kalkıp konuştum. "Ben yağız 17 yaşındayım" dedim kısaca.

Okula bir sene erken başladığım için ve babam yüzünden bir süre okula gitmediğimden bir sene küçüktüm onlardan. Sonra başka bişey demeden yerime geri oturdum.

Hoca da dersle ilgili biseyler anlatmaya başladı.

'''

Okul sonunda bitmişti.sınıftan bir kaç kişi ile de tanıştık. Şimdi ise okulun bahcesin de doğuşu bekliyordum.

5 dakika kadar sonra arabası ile okulun önüne geldi bende hemen onun yanına ilerledim.

Arabaya binmemi işaret etti. Arabaya bindim oda sürücü koltuğuna yerleşti.Arabaya sürmeye başladı. İkimizde konuşmuyorduk. Kafamı cama yasladım yağmur yağıyordu hafiften.

Kafam almıyordu bu yaşadiklarimi resmen bir iki hafta da hayatım alt üst olmuştu.

Bunları hak edecek kadar ne yaptım ki.

"Okul nasıldı? Bir aksilik olmadı dimi?"
Diye sordu doğuş. "İyiydi bişey olmadı" dedim kısaca. konuşmak istemiyordum.

Oda sadece kafasını salladı bişey demedi.
15 dakika sonra eve geldik.
Arabadan inip hemen bana verdiği odaya geçtim üstümü değiştirip yatağa oturdum.

Bir süre sonra doğuş odaya geldi elinde bir poşet vardı.içeri girip yanıma oturdu.
Geri çekildim ondan.Poşetin içinden bir telefon çıkardı Ve bana uzattı.

"Bu telefon senin içinde hat var numaram kayıtlı bişey olursa okulda ararsın"

Aslında ondan telefonu almak istemiyordum ama bir telefonum olsa iyi olurdu çünkü önceki telefonumu babam alıp kırmıştı.

Elinden telefonu alıp kısaca teşekkür ettim ona.
Sonra ise kollarını iki yana açıp bana baktı.
Anlamıyordum... Ona sarılmamı mi istiyordu?

Anlamayan gözlerle ona baktım o ise
Uzanıp beni kolları arasına aldı Sıkıca sarıldı. Bu beni rahatsız ediyordu. Hiç bişey yapamadım.

Gözlerim doldu.

Ağlamak üzereydim.o ise anlamış gibi beni çekip kucağına oturmami sağladı.

Artık gözyaşlarım akıyordu kendime hakim olamadım ve azımdan bir hıçkırık kaçtı.

"Ağlama artık gözlerin acıyacak yağız" dedi. Ben onun yüzünden ağlıyordum.

"Nolur ağlama güzelim" dedi bana sarılırken yalvarır bir ses tonunda.Bana sıkıca sarılıp kokumu içine çekti. Neden yapıyordu tüm bunları.anlam veremiyordum.

Ben hala onun kucağındayken ayağa kalktı ve banyoya ilerledi. Musluğu açıp yüzümü su verdi.
Sonra ise havla ile iyice kuruladı Ve banyodan çıktı.

Beni yatağa bırakıp üstümü örttü ve alnıma bir öpücük kondurup "sen biraz uyu sana yemek getireceğim" diyip gitti.

Uykum vardı daha fazla açık tutamadım gözümü ve uykuya daldım.

**

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Masum Vücut | BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin