4.bölüm(biz Görünmezmiyiz)

7 0 0
                                    

Biliyorum çoğumuz ailemiz tarafından sevdiklerimiz tarafından görülmeyen kişileriz yani bazılarımızın deyimiyle istenmeyen çocuk ve bunu bize hissetiriyorlar bizi görmezden geliyorlar yok sayıyorlar istedikleri zaman görüyorlar bizi biz oysa çocukluğumuzda bizi farketsinler diye elinden gelen herşeyi yapan çocuklarız hep Bi eksik yaşadık görünmeyen çocuklar olarak o eksik asla kapanmadı biz yavaşça umursamaz olduk oysa bizim en zayıf noktamız bu ailemizin bizi umursamaması umursaması için herşeyi yapmak ama yine de bizi görmememeleri biz Bi derdimiz oldugun da çırpınıyoruz bizi dinlesinler bizi anlasınlardiye  diger çocuklar gibi olmak istedik ama olmadı ebeyinlerimiz bizi görmemeye devam etti ve biz de kendimizi istenmeyen çocuk veya görünmez çocuklar olarak adlandırdık  bizde istiyoruz ebeyinlerimiz bizi dinlesin bizi anlasın onlarla vakit geçirelim ama yok onlar bizi degil de diger çocuklarına veya tek çocuk isek işleri ile vakit geçirdiler bizler kimiz ki bizler onların gözünde görünmeyen çocuklarız daha doğrusu onların gözünde görülebiliyorsak ki bu %1'lik bir şey oldugu için biz onların gözünde yokuz biz bu yüzden kendimi karalıga haps ettik çünkü karanlık ebebyinlermiz'den daha çok şey biliyor hayatımızla ilgili ama o karanlığın dilini sadece karanlıkta yaşayan kişiler anlar sizler de görünmeyen çocuklar yani karanlık çocuklar hepinizi anlaya biliyorum çünkü bende aynı durumdayım ben de şöyle bişey düşündüm neden Bi kitap yazmıyorum belki gören olur birbirimizi anlarız diye onlara bir yön olur diye en çok da sizlere içimi dökmek için yazmak istedim bizi bizden başkası anlamaz çünkü bizim bizden başka, karanlıktan başka belki bazılarımızın bir umut ışığından başka (benim de var Bi umut ışıgım) anlayan yok görünmez çocuklar sizce biz muhteşem Bi zekaya sahip degil miyiz?
Ben cevap verim
Çogumuz hayallerinin peşini bıraktı demi hayallerini bırakanların çoğu ailesinin onu farketmesini isteyen kişiler bırakın ya farketmesinler biz hayallerimizin peşini bırakmayalım başaralım herşeyi yapalım karanlıkta olsak da bizim de eglenceye hakkımız var hayallerimizi gerçekleştirelim gezelim tozalım ya bırakın farketmesinler biz başardıgımız zaman farkederler onda da etmezlerse insan öleceğini anladığı zaman görmediği kişileri görmeye başlar ama o zaman çok geç olur be çocuklar demi ama ben biliyorum biz güzel şeyler başarıcaz ve bizi ilk tebrik edicek olanlar bizi görmeyen ailemiz inanın kendinize ve hayallerinizi bırakmayın

Hayalinden vazgeçmek için daha erken biz çok şeyler başarıcaz hadi şimdi hayalini gerçekleştirmek için ilk adımını at ve düşersen beni burada bulabilirsin ben burdayım sana yardımcı olurum :)

Hayalinden vazgeçersen
Hayatından vazgeçmiş olursun... :)

23.16

Bizim Gerçegimiz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin